گوشی سامسونگ گلکسی S10
بازدید 77
۲

همه چیز درباره ی گوشی سامسونگ گلکسی S10

هنوز اطلاعات موثقی درباره ی گوشی سامسونگ گلکسی S10 به بیرون درز نکرده است اما سامسونگ تا کنون توانسته است 9 نسل از را از سری گوشی های گلکسی اس تولید کند و از این رو می توان حدس زد که در روز دهمین سالگرد تولدش از دهمین نسل خود رو نمایی خواهد کرد و نمونه ی جدیدی از این گوشی را وارد بازار خواهد کرد. ما در این مقاله که با عنوان همه چیز درباره ی گوشی سامسونگ گلکسی S10 نوشته می شود می کوشیم تا به نکته های مهم در باره ی این گوشی بپردازیم.

کاهش فروش گوشی سامسونگ

سامسونگ تواسنته است تا امروز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده ی گوشی آن هم از نوع هوشمند، به حساب بیاید و خود را در این زمینه و در رقابت با سایر شرکت ها جا بیندازد و گوی سبقت را از دیگران برباید. با این وجود می توان گفت که این روز ها امار فروش این شرکت به شدت کاهش یافته است. می توان گفت که این روز ها که هواوی توانسته است از شرکت اپل پیشی بگیرد و مقام دومی را از آن خود کند، به تازگی خیز جدیدی گرفته است برای کسب جایگاه سامسونگ و اختصاص دادن مقام او به خودش. از این رو می توان پیش بینی کرد که به زودی هواوی صاحب مقام اول در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند و فروش آن شود.

افزایش فروش گوشی هواوی

می دانیم که به تازگی آمریکا مقرارتی تعیین کرده است که با توجه به آن ها آمار فروش گوشی های هواوی در امریکا بسیار پایین آمده است و دشمنی تازه ای را با این شرکت آغاز کرده است. با این وجود هواوی از پا نایستاده است و همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه می دهد. بنابراین اگر در این رقابت تنگاتنگ هواوی همچنان گوی سبقت را از دیگران برباید، سامسونگ برای به دست اوردن جایگاه پیشین خود مجبور است تا نواوری های بسیار قابل توجهی را از خود نشان دهد تا بتواند همچون پیش، به رشد خود ادامه دهد.

برخی از ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی S10 :

گوشی سامسونگ اس 10 که این روز ها تا حدودی از برخی از ویژگی های آن پرده برداری شده است دارای این خصوصیات است

اندازه ی گوشی سامسونگ گلکسی S10

گفته شده است که گوشی گلکسی اس 10 در ابعاد استاندارد و دقیقا هم اندازه ی گوشی گلکسی اس 9 طراحی شده است و فقط حاشیه ی آن کم تر از آن است.

امکانات گوشی سامسونگ گلکسی S10

برخوردار از ویژگی هایی همچون گوشی آیفون XR است اما با توجه ب قیمت پایین تر خودش از امکانات کمتری نسبت به آن برخوردار است. برای مثال صفحه نمایش آن کمی سخت تر از نمونه های گران قیمت است و زیر نمایشگر آن اثری از حسگر اثر انگشت وجود ندارد. همچنین بای گفت که گوشی گلکسی اس 10 جک هدفون ندارد.

گوشی سامسونگ گلکسی S10 با مدل G5

یکی ای مهم ترین ویژگی های گوشی گلکسی اس 10 که آن را با نمونه ی قبلی خود یعنی گلکسی اس 9 متمایز می کند و سبب می شود که نسبت به آن برتری پیدا کند این است که این گوشی می تواند از اینترنت G5 پشتیبانی کند.

 

 

تعداد دوربین هایگوشی سامسونگ گلکسی S10

گفته شده است که این نسل از گوشی های گلکسی اس دارای 5 دوربین است. که 3 تای آن در قسمت پشت گوشی و 2 عدد از آن ها در قسمت جلو این گوشی قرار دارد.  مطمئنا وجود دوربین ها می تواند دست کاربران را برای انجام امور مربوط به عکاسی به میزان زیادی باز می کند و ان ها می توانند فعالیت مفید تری در زمینه ی عکاسی پرتره انجام دهند.

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی S10

گفته می شود که این گوشی از نمایشگری با صفحه ی 6.1 اینچی به بازار می آید. البته با توجه به این که سامسونگ می خواهد اندازه ی نمایشگر را گسترش دهد و  از طرفی نمی خواهد که ابعاد کلی و اندازه ی آن را خیلی تغییر ندهد، می تواند این اقدام را از طریق کم کردن از اندازه ی حاشیه های گوشی صورت دهد.

 

سیستم تشخیص چهره در گوشی سامسونگ گلکسی S10

سیستم فیس آی دی توسط اپل ارائه شد. پیش از تولید و رونمایی از گوشی گلکسی اس 9 بسیاری امیدوار بودند که این نسل از گوشی های گلکسی اس از این قابلیت بهره مند باشند. سامسونگ در این نسل از گوشی این اتفاق را رقم نزد و برای آن همان اسکنر عنبیه را در نظر گرفت. اما علاقه مندی بسیاری از کاربران به سیستم فیس آی دی یا همان سیستم تشخیص چهره سبب شده است که سامسونگ قرار دادن این آپشن را نیز برای این نسل از گوشی های خود در نظر بگیرد. افزودن این سیستم به گوشی می تواند تا حدود بسیار زیادی امنیت گوشی را ارتقا دهد و خیال کاربران را به میزان قابل توجهی، در این زمینه راحت تر کند.

حسگر زیر نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی S10

پیش از رونمایی از گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ در نظر داشت که برای آن از حسگر زیر نمایشگر استفاده کند اما این ایده عملی نشد و این بار پیش از این که از گلکسی اس 10 رو نمایی شود ، بر اساس شایعاتی که منتشر شده است، سامسونگ در نظر دارد از این حسگر استفاده کند و برای بالا بردن میزان سرعت و دقت آن، از نوع فرا صوت آن استفاده کند.

ویژگی های مورد انتظار از گوشی سامسونگ گلکسی S10

همان طور که گفته شد این روز ها امار فروش سامسونگ بسیار کاهش پیدا کرده است و از این رو برای این که سامسونگ بتواند به جایگاه قبلی خود برسد و مقام خود را از هواوی باز ستاند و دوباره بر سکوی اول بایستد باید از برخی از ویژگی ها بهره مند شود و گوشی های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس خود را به آن ها مجهز کند. یکی از آن ها می تواند سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی باشد. سپس می توان به گزینه ی افزایش عمر باتری در این نسل از گوشی های سامسونگ اشاره کرد. از آن جا که عمر باتری گوشی های گلکسی اس 9 بسیار کوتاه بوده است و کاربران این مدل از گوشی های سامسونگ میزان نارضایتی زیادی را به گوش تولید کنندگان این شرکت رسانده اند، سامسونگ مجبور است برای این که از این ایراد بر حذر بماند و دوباره به چشم بیاید، باتری نسل جدید گوشی های خود را به میزان قابل توجهی بزرگتر و قوی تر از نمونه ی پیشین بسازد.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

نیره پاکمهر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *