چگونه پر انرژی باشیم ؟ نکات شاد بودن
بازدید 193
1

چگونه پر انرژی باشیم ؟ نکات شاد بودن

حتما زمانی که در خیابان در حال قدم زدن هستید یا وقتی که صبح به سر کار میروید. در راه یا محیط کار افرادی را میبینید که همیشه پر انرژی و در حال لبخند زدن هستند. مطمئنن حداقل یکبار از خود پرسیده اید که در هر زمانی چگونه پر انرژی باشیم. اگر به پاسخ این سوال نرسیده اید نگران نباشید. در این مطلب میخواهیم راهکار های پر انرژی بودن را برایتان بازگو کنیم.

راهکار هایی که به ما نشان میدهد چگونه پر انرژی باشیم

چگونه پر انرژی باشیم ؟ نکات شاد بودن

خواب کافی داشته باشید :

سعی کنید خواب کافی و خوبی داشته باشید. اگر شب به خوبی بخوابید صبح با انرژی از خواب بیدار میشوید. فعالیت هایی که قبل از خواب انجام میدهید بر کیفیت خواب شما تاثیر میگذارد. برای همین است که توصیه میشود قبل از خواب از تلفن همراه استفاده نکنید.زمان مناسب برای خوابیدن بین 7 تا 9 شب است. همچنین کار شناسان معتقد هستند که مدت زمان کافی برای خواب 8 ساعت است.

آب زیاد بنوشید :

توصیه شده است که در طول روز خانم ها 2.7 و آقایان 3.7 لیتر آب بنوشند. اگر آب بدن شما کم باشد باعث میشود همیشه خسته باشید. نیازی نیست که یکدفعه شروع به خوردن دو لیتر آب بکنید شما میتوانید برای روز اول یک بطری برای خود در نظر بگیرید و هر روز مقداری به آن اضافه کنید. به مرور متوجه انرژی افزوده به خود میشوید.

چگونه پر انرژی باشیم ؟ نکات شاد بودن

از افراد منفی دوری کنید :

آدم هایی که در اطراف شما هستند تاثیر بسیاری در روحیه شما دارند. اگر اطرافیانتان افرادی منفی گرا باشند به طور خودکار انرژی شما را هم میگیرند. پس باید سعی کنید از افراد با انرژی منفی دور کنید و با کسانی که همیشه شاد و سرزنده هستند معاشرت کنید. آدم هایی که انرژی مثبت دارند میتوانند حتی زمانی که شما انرژی ندارید شما را شاد کنند و از افکار منفی دور نگهدارند.

لباس هایی با رنگ های شاد بپوشید :

رنگ لباسی که میپوشید تاثیر بسیاری در روحیه شما دارد. لباس های تیره شما را کسل میکنند در حالی که لباس هایی با رنگ روشن میتوانند به شما انرژی ببخشند. پس سعی کنید همیشه لباس هایی بارنگ روشن و شاد انتخاب کنید.

به آرزو و هدف های خود فکر کنید :

به دنبال اهداف و آرزو های خود باشید. زمانی که آرزو و اهدافی داشته باشید میل به زندگی در شما افزایش میابد. و هر روز با انرژی برای رسیدن به آنها تلاش میکنید.

چگونه پر انرژی باشیم ؟ نکات شاد بودن

از کلمات مثبت استفاده کنید :

واژه ها مانند جادو روی ذهن عمل میکنند. اگر شما هی با خود تکرار کنید که روز بدی است مطمئن باشید که روز بدی را میگذرانید. واژه هایی که در طول روز استفاده میکنید احساسات شما را تشکیل میدهند. پس باید همیشه از واژه های مثبت استفاده کنید تا احساس خوبی داشته باشید. اگر به قدرت کلمات باور ندارید سعی کنید چند روز از کلمات منفی دوری کنید و کلمات مثبت را به کار ببرید تا مشاهده کنید که چقدر حالتان بهتر میشود.

چگونه پر انرژی باشیم ؟ نکات شاد بودن

مرتب ورزش کنید :

ورزش کردن علاوه بر اینکه باعث سلامت بدن میشود، در روحیه نیز تاثیر بسزایی دارد و به شما انرژی میبخشد. نیازی نیست که برای ورزش کردن حتما کلاس بروید و کلی هزینه کنید. شما میتوانید در خانه ورزش کنید. یا حتی هر روز صبح قبل از اینکه به سراغ کارهایتان بروید مدتی را به پیاده روی اختصاص دهید.

تغذیه سالم و کافی داشته باشید :

اگر تغذیه سالم و کافی نداشته باشید مواد معدنی و ویتامین لازم به بدن نمیرسد. در نتیجه شما همیشه خسته هستید و انرژی لازم برای انجام کارهایتان را ندارید.



اگر شما هم راهکار هایی برای اینکه به ما نشان دهد چگونه پر انرژی باشیم را میشناسید با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ستیلا ارگنجی مقدم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. N.b گفت:

    پیاده روی خیلی تاثیر داره