فیلم آکوامن 2
بازدید 371
0

دانلود فیلم آکوامن 2 | (Aquaman 2 (2023

در سال 2018 کمپانی فیلم سازی دی سی(DC) با پخش فیلم آکوامن (Aquaman) دوباره طرفدار خود را مجذوب کرد و امسال نیز با قسمت دوم این فیلم برگشته است.فیلم آکوامن (Aquaman 2) که با نام آکوامن و پادشاهی فراموش شده (Aquaman and the Lost Kingdom) شناخته می شود، یک فیلم ابر قهرمانی براساس یکی از شخصیت های کتاب‌ های مصور دی‌سی و سیزدهمین فیلمی است که در دنیای توسعه یافته دی سی روایت خواهد شد. سری اول این فیلم به کارگردانی جیمز وان (James Wan) بر روی پرده سینما رفت و توانست با فروش بیش از 1.1 میلیارد دلار در باکس آفیس عنوان یکی از پرفروش‌ ترین فیلم‌ های موفق سال را از آن خود کند و انتظار می رود آکوامن و پادشاهی فراموش شده موفق تر ظاهر شود و در نظر مخاطبان محبوب واقع شود.

Aquaman and the Lost Kingdom
دانلود فیلم آکوامن 2

عوامل سازنده فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2)

 ساخت فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) بر عهده دی سی فیلمز، د سفرن کمپانی و اتومیک مانسترز پروداکشنز است و برای توزیع توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ ریزی شده‌ است. کارگردان سری دوم نیز جیمز وان است و تهیه کنندگی آن را پیتر سفرن به عهده گرفته است. 

فیلمنامه‌ ای به قلم دیوید لسلی جانسونمک‌گلدریک ساخته خواهد شد و جیسون موموآ در نقش آرتور کاری(آکوامن)، در کنار بازیگرانی نظیر امبر هرد در نقش ملکه مرا، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس ،نیکول کیدمن در نقش آتلانا ، یحیی عبدالمتین دوم در نقش بلک مانتا و تمورا موریسون در نقش توماس کوری به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین بازگشت پاتریک ویلسون، بازیگر نقش اوشن مستر در سری دوم تایید شده است. که وان در این باره گفت هیجان زده است تا او دنیا های جدیدی را کشف کند. او توضیح داد که هنوز جاهای زیادی در اقیانوس وجود دارد که به آن ‌جا سفر نکرده ‌ایم.

دانلود فیلم آکوامن 2
آکوامن و پادشاهی گمشده

داستان فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2)

تریلر آکوامن ۲
تریلر ابتدایی آکوامن 2

تریلر رسمی فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) هنوز منتشر نشده است. اما سازنده‌های این فیلم، یک تریلر ابتدایی از آن را ارائه داده‌اند تا بینندگان با فضای کلی آشنا بشوند. این فیلم در ابتدا قرار بود در 16 دسامبر 2022 در آمریکا اکران شود اما به‌ دلیل شرایطی که همه‌ گیری کرونا به ‌وجود آورده بود، کمپانی برادران وارنر اکران این فیلم را به تعویق انداختند و در نهایت قرار بر این شد که فیلم آکوامن 2،در 17 مارس 2023 برابر با 26 اسفند 1401 اکران شود. در حال حاضر خلاصه داستان درمورد این فیلم منتشر نشده که این اثر دنباله ی سری اول این فیلم، محصول سال 2018 می باشد. اما کمپانی برادران وارنر درباره داستان فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) نوشته است:<<وقتی که یک نیروی باستانی رها می‌ شود، آکوامن مجبور است با یک شریک باورنکردنی متحد شود تا از آتلانتیس و همچنین از جهان در برابر ویرانی‌ ای جبران ‌ناپذیر، محافظت کند.>>

5 سال فاصله بین فیلم آکوامن 2 و 1

جیسون موموآ در طول ساخت اولین سری، داستانی را برای ادامه آن تنظیم کرد. اما جیمز وان نمی خواست در ساخت فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) عجله کند. اما ژانویه 2019 با توسعه فیلم و ساخت سری دوم موافقت کرد. جانسون-مک گلدریک برای نوشتن فیلمنامه یک ماه بعد قرارداد امضا کرد و وان در آگوست 2020 کارگردانی آن را تایید کرد. او گفت که فیلم آکوامن 2 با ساخت جهانی گسترش خواهد یافت و عنوان سری دوم  را در ژوئن 2021 اعلام کرد که آکوامن و پادشاهی فراموش شده نام گرفت. فیلمبرداری در پایان ژوئن آغاز شد و در ژانویه 2022 در بریتانیا، هاوایی و لس آنجلس به پایان رسید. کارگردان فیلم آکوامن 2 گفت:<< که آن ‌ها در تلاش هستند تا چیزهای جدیدی را در دنباله آن پیدا کنند و انجام دهند که در قسمت اول قادر به انجام آن نبودند.>>همچنین اظهار داشت که سری دوم نسبت به سری اول کمی به قسمت اول جدی‌ تر خواهد بود و همچنین کمی بیشتر از قبل با دنیای امروزی که در آن زندگی می ‌کنیم، در ارتباط خواهد بود.

طلاق پر حاشیه امبر هرد و ادامه نقش ملکه مرا در آکوامن ۲

دانلود فیلم آکوامن 2
امبر هرد در نقش ملکه مرا

اما در پی طلاق پر حاشیه امبر هرد و همسر سابقش جانی دپ تولید فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) بدون حاشیه نبوده است. پس از اینکه جانی دپ از بازی در نقش گلرت گریندل‌والد در فیلم جانوران شگفت انگیز3 (Fantastic Beasts 3) کنار گذاشته شد، طرفداران این بازیگر محبوب تلاش کردند تابا جمع‌ آوری امضا باعث اخراج امبر هرد از بازی در سری جدید آکوامن شوند.

اما سفران تهیه کننده فیلم، آگوست 2021 در واکنش به کمپین طرفداران برای تغییر بازیگر ملکه مرا در فیلم جدید آکوامن و اخراج امبر هرد از آن گفت:«واقعیتش، فکر نمی‌ کنم که ما باید به چیزی که فقط فشار طرفداران است، واکنشی نشان دهیم و تغییری در فیلم ایجاد کنیم. ما همیشه باید کاری را انجام دهیم که به صلاح فیلم است. ما فکر می‌ کنیم اگر جیمز وان و جیسون موموآ باید در این فیلم باشند، پس بهتر است امبر هرد هم در فیلم باشد.» سفران درنهایت برای پایان دادن به این موضوع گفت: «از آنچه که در توییتر جریان دارد غافل نیستیم، اما به این معنا نیست که باید به همه چیز واکنش نشان دهیم یا همیشه خواسته‌ های آن‌ ها را محقق کنیم. باید کاری را که فکر می ‌کنیم به صلاح فیلم است انجام دهیم.»

دلیل حذف امبر هرد از آکوامن
امبر هرد

ولی پس از پس از افترایی که امبر هرد به همسر سابقش جانی دپ زد و او را به خشونت خانگی و آزار و اذیت متهم کرد و شکایت جانی دپ علیه هرد و برگزاری دادگاه، طرفداران دپ بار دیگر دادخواست آنلاینی برای حذف کامل امبر هرد از فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) تشکیل دادند که به هدف خود یعنی 4.5 میلیون امضا رسیدند. دو روز پس از اینکه هیئت منصفه دادگاه به نفع جانی دپ در دادگاه رای داد، این دادخواست هدف خود را روی 6 میلیون امضا گذاشت. با اینکه درطی دادگاه اثرات منفی ای بر روی حضور هرد در فیلم آکوامن 2 گذاشت ،به طوری که مبنی بر گفته خود هرد نقش او در این فیلم بسیار کاهش یافته و بسیاری، از حضور او در این فیلم راضی نبودند.

اما با همه این ها بسیاری از مخاطبان خواستار حذف کامل هرد و جایگزینی او با بازیگر دیگری هستند و امروز که تنها چند ماه به اکران فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) نمانده است خبر ها هاکی از این است که کمپانی برادران وارنر در پی جایگزنی امبر هرد هستند. اما تا به الان این کمپانی به طور رسمی این خبر را تائید نکرده است ولی در پی انتشار این خبر وکیلان هرد اظهار داشتن که این خبر نادرست است و هرد در این فیلم حضور دارد.

با این حال این کشمکش تا اکران فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) ادامه دارد باید در 17 مارس 2023 برابر با ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ دید که کدام طرف برنده این کشمکش خواهند شد امبر هرد یا طرفداران جانی دپ…

در پیویو بیشتر بخوانید:

https://pioio.com/mag/2022/05/26/black-panther-wakanda-forever/ https://pioio.com/mag/2022/02/27/dr-strange-2/ https://pioio.com/mag/2022/02/15/batmobile-in-the-batman-movie-series/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

kiana

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *