فیلم ترسناک نه 2022 Nope
بازدید 241
۲

فیلم ترسناک نه | 2022 Nope

ساکنان یک گودال تنها در داخل کالیفرنیا شاهد یک کشف عجیب و وحشتناک هستند. این تنها یک جمله از خلاصه فیلم ترسناک نه | Nope 2022 بود. دانلود فیلم در ادامه….

مشخصات فیلم ترسناک نه | Nope 2022:

کارگردان: جردن پیل

نویسنده: جردن پیل

ستاره ها: دانیل کالویا . کیکه پالمر . براندون پریا

ژانرها: ترسناک . علمی تخیلی . مرموز

تاریخ انتشار: 22 ژوئیه 2022 (ایالات متحده آمریکا)

شرکت های تولیدی: Monkeypaw Productions Universal Pictures

فیلم ترسناک نه | 2022 Nope
فیلم ترسناک نه | Nope
پوستر فیلم نه | Nope 2022

مشخصات کارگردان این فیلم و سوابق او:

پس از موفقیت‌های عظیم Get Out و Us، جردن پیل با فیلمی که انتظار می‌رود یکی از فیلم‌های جدید سال 2022 باشد، فیلم ترسناک نه | 2022 Nope بازگشته است. انتظار می رود نوپ بار دیگر به عنوان نویسنده و کارگردان، ایده کاملاً بدیع دیگری باشد که دیدگاه منحصر به فرد پیل را در مورد مسائل اجتماعی فعلی ارائه می دهد.

پیل که قبل از سال 2017 بیشتر برای نمایش کمدی کمدی سنترال کمدی، کلید و پیل در کنار کیگان-مایکل کی شناخته می شد، با بازی Get Out با بازی دانیل کالویا، آلیسون ویلیامز، کاترین کینر و بردلی ویتفورد همه را به هیجان انداخت . این فیلم چهار نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردانی پیل را به دست آورد و فیلمنامه اصلی پیل برنده شد. او گفت:

ما موفقیت یکسانی در جوایز نداشتیم، اما فیلم با بازی لوپیتا نیونگو، وینستون دوک و الیزابت ماس ​​به طور مشابه توسط منتقدان و طرفداران تحسین شد.

پس جای تعجب نیست که چرا هیجان زیادی در مورد فیلم ترسناک نه | Nope وجود دارد. جای تعجب نیست، درست مانند Get Out and Us، پیل در آخرین مورد خود همه چیز را نزدیک به سینه نگه می دارد، اما همه چیزهایی که درباره Nope می دانیم در اینجا آمده است.

فیلم ترسناک نه
فیلم ترسناک نه

تاریخ اکران سینمایی و پخش استریم جهانی:

طرفداران فیلم ترسناک نه | Nope می توانند در قلب فصل پرفروش تابستانی لذت ببرند، زیرا فیلم ترسناک برای اکران در تاریخ 22 جولای برنامه ریزی شده است. به طور انحصاری در سینماها اکران می شود

اگر می‌پرسید چه زمانی Nope احتمالاً پس از نمایش در سینماها به پخش استریم می‌رود، خبرهای خوبی در این زمینه وجود دارد. به عنوان یک فیلم یونیورسال پیکچر، اولین پخش جریانی خود را در Peacock انجام خواهد داد و اولین تاریخ ممکن 45 روز پس از اکران آن در 22 ژوئیه (یعنی حدوداً 2 سپتامبر) است. با اعلام تاریخ انتشار استریم Nope، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

nope movie
nope movie

با ما با جدیدترین اخبار فیلم و سینما جهان در پیویو همراه باشید :

https://pioio.com/mag/2022/05/31/strange-world-animation-2022/ https://pioio.com/mag/2022/05/29/2022-black-adam/ https://pioio.com/mag/2022/05/25/%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%da%98%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9-3-%d9%82%d9%84%d9%85%d8%b1%d9%88-jurassic-world-3dominion/

تریلر فیلم ترسناک Nope:

اولین تریلر کامل فیلم ترسناک نه | Nope در روز یکشنبه Super Bowl (13 فوریه، صبح روز بازی بزرگ) منتشر شد، همراه با عبارت رمزآلود “معجزه بد چیست؟” در ادامه با تریلر Nope در زیر متوجه شوید که این می تواند چه معنایی داشته باشد.

تریلر فیلم ترسناک Nope

یونیورسال اکنون از آنچه در حال دوبله است به عنوان آخرین تریلر Nope و همچنین یک تریلر بین المللی که کمی بیشتر به داستان فیلم می پردازد، رونمایی کرده است. نگاهی بیاندازید.

یکی از ویژگی های 2022 Nope کمی در پشت صحنه است، از جمله نویسنده/کارگردان جوردن پیل که درباره برخی از الهامات خود در پشت فیلم صحبت می کند.

فیلم سینمایی نه
فیلم سینمایی نوپ

طرح و قضیه فیلم ترسناک Nope از چه قرار است؟

جردن پیل در فیلم هایش بسیار مخفیانه عمل کرده است. توطئه های Get Out و Us برای مدت زیادی به اشتراک گذاشته نشد و نویسنده/کارگردان به همان کتاب بازی Nope پایبند است. هیچ اطلاعات رسمی داستان در دسترس نیست، اگرچه به طور گسترده فرض می شود که این داستان دیدگاه پیل را در مورد یک موضوع اجتماعی دیگر ارائه می دهد، همانطور که هم Get Out و هم Us انجام دادند.

تریلر اخیری که برای فیلم ترسناک نه | Nope 2022 منتشر شده است، بهترین نگاه را به داستان تا کنون به ما می دهد، زیرا می بیند که دو برادر و خواهر با بازی دانیل کالیوا و کیک پالمر تلاش می کنند تا شواهد ویدیویی از یک بشقاب پرنده را که بالای مزرعه آنها قرار دارد، به دست آورند. با این حال، به نظر می رسد که بیگانگان احتمالی این ایده را قبول ندارند.

فیلم ترسناک nope
فیلم ترسناک nope

تیم بازیگران فیلم ترسناک 2022 Nope:

پیل تیم‌های بزرگی را برای کار روی دو فیلم قبلی‌اش تشکیل داده است و به نظر می‌رسد که فیلم ترسناک نه | 2022 Nope تفاوتی با هم ندارد، به‌ویژه که به عنوان یک اتحاد دوباره بین کارگردان و ستاره‌اش «get out» عمل می‌کند.

دانیل کالویا، بازیگر نقش اول کریس در فیلم Get Out، قرار است در فیلم Nope بازی کند. Get Out نقشی فراگیر برای کالویا بود که نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد. از آن زمان، او در فیلم‌های Black Panther، Widows، Queen & Slim و Judas and the Black Messiah بازی کرد که برای او برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. هیچ اطلاعاتی در مورد نام شخصیت او یا نحوه قرار گرفتن آنها در داستان وجود ندارد، که تقریباً برای بقیه بازیگران یکسان است.

فیلم سینمای خشن ترسناک
فیلم ترسناک نوپ | Nope

سه نفر برتر (بر اساس پوستر Nope) کیک پالمر و استیون یون هستند. پالمر بازیگر و خواننده ای است که آثار قبلی او شامل مجموعه فیلم های عصر یخبندان، Scream Queens (بنابراین او با ترسناک آشناست)، ایستگاه برلین و Hustlers می باشد. او همچنین در فیلم آینده Lightyear 2022 و فیلم ساندنس 2022 Alice بازی می کند.

استیون یون بیشتر برای بازی در نقش گلن در سریال مردگان متحرک شناخته می شود، اما اخیراً در سال 2021 برای بازی در فیلم Minari نامزد اسکار شد. از دیگر آثار او می‌توان به سریال انیمیشن Prime Video Invincible، درام مستقل سال ۲۰۲۱ Humans، Space Jam: A New Legacy و Sorry to Bother You اشاره کرد. او قبلا با جوردا کار می کرد

بقیه بازیگران Nope شامل باربی فریرا (Euphoria, Unpregnant)، مایکل وینکوت (Westworld، 24: Live Another Day)، دونا میلز (بیمارستان عمومی، فرود گره‌ها)، تری نوتاری (کارشناس شرح اجرا که در جنگ برای ظاهر شد. سیاره میمون ها و کنگ: جزیره جمجمه)، جنیفر لافلور (جستجوی مهمانی، کوین کان F**k خودش)، براندون پریا (OA) و سوفیا کوتو (این ما هستیم).

بازیگران فیلم نه
بازیگران فیلم نه

دانلود فیلم نه با زیرنویس فارسی چسبیده و کیفیت 1080

دانلود فیلم نه با زیرنویس فارسی چسبیده و کیفیت 720

دانلود فیلم نه با زیرنویس فارسی چسبیده و کیفیت 480

انتشار فیلم ترسناک نه | 2022 Nope چه تاریخی است ؟

تاریخ انتشار : 22 ژوئیه 2022 (ایالات متحده آمریکا)

این فیلم درباره چه موضوعی است؟

ساکنان یک گودال تنها در داخل کالیفرنیا شاهد یک کشف عجیب و وحشتناک هستندبرای اطلاعات بیشتر مقاله را حتما بخوانید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    به،من فیلم ترسناک خیلی دوس دارم.ممنون
    عالی

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از شما