دانلود انیمیشن سوپر ماریو
بازدید 193
0

انیمیشن سوپر ماریو | Untitled Mario film 2023

قبل ار هرچیز بپردازیم به معرفی انیمیشن سوپر ماریو (Untitled Mario film)…

معرفی کلی انیمیشن سوپر ماریو Untitled Mario film

ژانر: کمدی
کارگردان: Aaron Horvath and Michael Jelenic
نویسنده: Matthew Fogel
صداپیشگان:Chris Pratt, Anya Taylor-Joy, Charlie Day, Jack Black, Keegan-Michael Key, Seth Rogen, Fred Armisen, Kevin Michael Richardson, Sebastian Maniscalco, and Charles Martinet.
شرکت سازنده: Universal Pictures
تاریخ انتشار: 7 آوریل 2023 (18 فروردین 1402)

سوپر ماریو
انیمیشن سوپر ماریو

انیمیشن Untitled Mario فیلمی از آینده بازی رایانه ای سوپر ماریو است. انیمیشن سوپر ماریو، سومین اقتباس از بازی ویدیویی ماریو است و به دنبال فیلم انیمه 1986 سوپر ماریو بروس است، مأموریت عالی برای نجات پرنسس هلو!، فیلم اکشن 1993 Super Mario Bros از دیگر فیلم های ساخته شده از این انیمیشن جذاب است. Untitled Mario film جدیدترین سری انیمیشن ساخته شده از این بازی ویدیدیی، توسط هارون هوروات و مایکل ژلنیک از فیلمنامه ای از متیو فوگل کارگردانی می شود و دارای گروه صداپیشگانی از جمله کریس پرات ، آنیا تیلور-جوی ، چارلی دی ، جک بلک ، کیگان است.

قرار است این فیلم در 7 آوریل 2023 در ایالات متحده اکران شود.

حاشیه های ساخت Untitled Mario film

در سال 2016 هارون هوروات و مایکل ژلنیک درباره یک برنامه شگفت انگیز برای ساخت “نوجوانان تایتان ها!” در حال صحبت بودند. همچنین از سال 1993 ، شرکت بازی های ویدئویی ژاپنی Nintendo نسبت به صدور مجوز خاص خود برای اقتباس های فیلم احتیاط می کند. به گفته خالق ماریو ، Shigeru Miyamoto، ایده یک فیلم جدید ماریو (Untitled Mario film) از آوردن بازی های قدیمی خود به کنسول مجازی و سایر خدمات ناشی شد. چنین انتقال هایی برای شرکت لازم بود. پس میاموتو تشخیص داد که “اگر بتوانیم نرم افزار طولانی مدت خود را با دارایی های ویدیویی ترکیب کنیم و از آنها برای دوره های طولانی استفاده کنیم ، می تواند حتی بیشتر توسعه یابد.”. میاموتو می دانست که روند ساخت فیلم با ساخت یک بازی ویدیویی بسیار متفاوت است . همچنین انیمیشن برادران سوپر ماریو موفقیت چندانی نداشت، می خواست یک متخصص فیلم برای هدایت تلاش باشد.

برادران سوپر ماریو
برادران انیمیشن سوپر ماریو

پس از هک نوامبر 2014 Sony Pictures ، ایمیل های بین تهیه کننده Avi Arad ، رئیس استودیوی امی پاسکال ، رئیسTristar Pictures Tom Rothman و Sony Pictures و رئیس تولید Raimo Kouyate منتشر شد. که نشان داد که سونی در تلاش برای تأمین حقوق فیلم بوده است. چند سال حق رای دادن ماریو. آراد در فوریه و ژوئیه 2014 از نینتندو در توکیو بازدید کرد و در تلاش برای تأمین معامله. در ماه اکتبر ، آراد به پاسکال ایمیل زد و گفت که او قرارداد را با Nintendo بسته است. پاسکال پیشنهاد کرد که کارگردان هتل ترانسیلوانیا ، گنی تارتاکوفسکی را برای کمک به توسعه این پروژه استخدام کند. با این حال، پس از بیرون آمدن ایمیل ها، آراد انکار کرد که معامله ای انجام شده است و اظهار داشت که مذاکرات فقط آغاز شده است. BuzzFeed News خاطرنشان كرد كه ایمیل ها درگیری های احتمالی با شركت های Sony Pictures Sony Sony Entertainment، یكی از رقبای اصلی Nintendo را در نظر نگرفته است.
در فوریه سال 2021 ، چارلز مارتینت ، بازیگر صداپیشه ماریو گفت: احتمال تجدید نقش وی در این فیلم خواهد بود. این پاسخ او به سوال: اگر از او خواسته شود صداپیشه ماریو شود ، “من می روم و با شادی و خوشبختی بازی می کنم. اما در اوت 2021، سباستین مانیسکولو فاش کرد، وی در حال صداپیشگی نقش اسپایک از خدمه بازی Wrecking (1985) است و در این انیمیشن حضور ندارد. این اعلامیه با واکنش متفاوتی از طرفداران دیرینه روبرو شد.

ماریو
ماریو

در سال 2018 و 2010 کریس پرات و چارلی دی به ترتیب صداهایی را برای ماریو و لوئیجی ارائه می دهند.در همین حال برخی بازیگران مشهور، از صداپیشگی شخصیت ها استقبال می کردند و برخی دیگر از انتخاب آن ها سؤال کردند یا انتقاد کردند. به ویژه پرت به عنوان ماریو به جای مارتینت (که از سال 1992 شخصیت را ابراز کرده است) یا یک بازیگر ایتالیایی Meledandri گفت:«که پرت همانطور که مارتینت به طور سنتی انجام داده است ، ماریو را با لهجه ضخیم ایتالیایی ابراز نمی کند.»

کریس پرت
کریس پرت

بنا بر گفته روزنامه Day ، جزئیات فیلمنامه برای بازیگران در حین ضبط مخفی نگه داشته می شد. همچنین خاطر نشان کرد که آنان باید دیالوگ های خود را به روش های مختلفی ضبط کند. سپس کارگردانان نسخه ای را که معتقد بودند برای صحنه مناسب است انتخاب کردند.

تاریخچه ماریو

سوپر ماریو
انیمیشن سوپر ماریو

ماریو شخصیتی است که توسط طراح بازی های ویدیویی ژاپنی Shigeru Miyamoto ایجاد شده است. او شخصیت و ماسک شرکت بازی های ویدیویی ژاپنی Nintendo است. ماریو از زمان ایجاد خود در بیش از 200 بازی ویدیویی ظاهر شده است. به عنوان یک لوله کش کوتاه و مبهم، ایتالیایی که در پادشاهی قارچ ساکن است ، به تصویر کشیده شده است. ماجراهای وی به طور کلی در نجات شاهزاده خانم هلو از Bowser شرور کوپا قرار دارد. ماریو به انواع قدرت دسترسی دارد که به او توانایی های مختلفی می بخشد. برادر دوقلوی او ماریو لوئیجی است.

میاموتو
میاموتو

ماریو برای اولین بار به عنوان شخصیت بازیکن Donkey Kong (1981) ، یک پلتفرم بازی ظاهر شد. میاموتو می خواست از Popeye به عنوان شخصیت اصلی استفاده کند ، اما وقتی نتوانست به حقوق مجوز برسد پس به جای آن ماریو را ایجاد کرد. میاموتو انتظار داشت که این شخصیت غیرقابل انکار باشد. در ابتدا “آقای ویدئو” نامیده شد ، وی پس از ماریو سگیل به ماریو تغییر نام داد. لباس و ویژگی های ماریو پس از تنظیم Donkey Kong مضمون شد. وی سپس شروع به بازی در سری بازی های Super Mario از بازی های پلتفرم کرد ، و با تحسین منتقدان Super Mario Bros. در سال 1985 آغاز شد. از سال 1992 ، ماریو توسط چارلز مارتینت ابراز شده است.

پس از برادران سوپر ماریو ، ماریو شروع به شاخه شدن به ژانرهای مختلف کرد. این موارد شامل بازی های پازل مانند دکتر ماریو ، بازی های نقش آفرینی مانند کاغذ ماریو و ماریو و لوئیجی و بازی های ورزشی مانند ماریو کارت و تنیس ماریو است. او در سایر خصوصیات نینتندو ، مانند سری Super Smash Bros. بازی های جنگی متقاطع ظاهر شده است. ماریو همچنین در انیمیشن های مختلفی از جمله سه سریال تولید شده توسط DIC Entertainment (ابراز شده توسط لو آلبانو و بعداً واکر بون) ظاهر شده است و توسط باب هوسکینز در فیلم برادران سوپر ماریو 1993 به تصویر کشیده شده است. وی در اقتباس فیلم آینده 2023 توسط کریس پرات ابراز می شود.

Nintendo
Nintendo

ماریو تقریباً بی نظیر به عنوان مشهورترین شخصیت در صنعت بازی های ویدیویی و یک نماد فرهنگ پاپ تأسیس شده است. شباهت ماریو در کالاهای مختلفی مانند لباس و وسایل جمع آوری ظاهر شده است ، و مردم و مکان ها پس از او لقب گرفته اند. او همچنین از رسانه های غیررسمی الهام گرفته است. با داشتن بیش از 750 میلیون دستگاه در سراسر جهان ، حق رای دادن ماریو بهترین حق رای دادن به بازی های ویدیویی در تمام دوران است.

امیدواریم با اکران این انیمیشن بتوانیم اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در پیویو بیشتر بخوانید:

https://pioio.com/mag/2022/05/21/the-rise-of-gru/ https://pioio.com/mag/2022/06/06/puss-in-boots-2022/ https://pioio.com/mag/2022/05/25/the-sea-beast/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

kiana

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *