معرفی بهترین انیمه های عاشقانه
بازدید 9238
۳

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه


ژانر عاشقانه یکی از پرطرفدار ترین ژانر ها بین مردم است. اگر به انیمه های عاشقانه علاقه مند هستید. در ادامه این مطلب میخواهیم بهترین انیمه های عاشقانه را به شما عزیزان معرفی کنیم.


لیست بهترین انیمه های عاشقانه

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه

1_ انیمه Fruits Basket (سبد میوه ها)

سال پخش : 2019

تعداد اپیزود : 63

خلاصه داستان :

داستان این انیمه جذاب در مورد آشنایی دختری به نام تورو هوندا با خانواده ای نفرین شده است. خانواده ای که به حیوانات مختلف تبدیل میشوند. این انیمه در کنار شوخ طبعی های خود یک عاشقانه جذاب را رقم زده است.


معرفی بهترین انیمه های عاشقانه

فیگور انیمه شیطان کش شخصیت زنیتسو آگاتسوما

  • جنس پلاستیک فشرده
  • ابعاد 15*5*8 سانت
  • دارای استند
  • وزن 200 گرم
  • مناسب  کلکسیون
  • طراحی زیبا و دقیق

2_ انیمه Rent A Girlfriend (دوست دختر اجاره ای فصل 2)

سال پخش : 2022

تعداد اپیزود : 12

خلاصه داستان :

داستان این انیمه درمورد کازویا کینوشیتا است. که بعد از اینکه نامزدش ترکش کرد شکست احساسی میخورد. و از یک اپلیکشن آنلاین برای پیدا کردن دوست دختر اجاره ای استفاده میکند. بعد از آشنایی با دختر زیبایی به نام چیزورو میزوهارا ، اتفاقاتی که سر راهشان قرار میگیرد. آن دو را به هم نزدیک میکند. و بر خلاف میلشان مجبور به پذیرش عشقشان به یکدیگر میشوند و…


3_ انیمه Your Lie April (دروغ آوریل)

سال پخش : 2014

تعداد اپیزود : 22

خلاصه داستان :

داستان این انیمه جذاب درمورد پسر پیانیستی است. که برای مدتی مانند ستاره ای می درخشید. اما با وقوع اتفاقی علاقه او نسبت به موسیقی از بین میرود. مدت ها بعد اما با دیدن اجرای آزاد و زیبای دختر ویالونیستی، عشق او به موسیقی دوباره بیدار میشود. این انیمه با اتفاقات تلخ و شیرین خود عشقی زیبا را رقم میزند.


معرفی بهترین انیمه های عاشقانه

4_ انیمه Love Is War (عشق جنگ است)

سال پخش : 2019

تعداد اپیزود : 12

خلاصه داستان :

داستان این انیمه در یک دبیرستان خصوصی است. که شاگردانی با ضریب هوشی بالا در آن تحصیل میکنند. بعد از کاگویا شینومیا نماینده کلاس میوکی شیروگانه دومین دانش آموز برتر مدرسه است. آنها افرادی سرسخت و مغرور هستند. که بیان کردن عشقشان برایشان کار سختی میباشد. این انیمه با تقلای آنها یک عاشقانه بسیار زیبا را رقم زده است.


معرفی بهترین انیمه های عاشقانه

5_ انیمه My Dress-Up Darling (جیگر خوش پوش من)

سال پخش : 2022

تعداد اپیزود : 12

این انیمه در مورد پسری به نام گوجو است. گوجو علاقه زیادی به ساخت عروسک دارد. اما به خاطر اینکه همه اونو مسخره میکردند به فردی منزوی تبدیل شده. گوجو روزی در مدرسه، درحال دوختن لباس یکی از عروسک هایش بود که نارین اونو میبینه و متوجه استعدادش میشود. و از او برای ساخت لباس های مبدل کمک میخواهد.


6_ انیمه Horimiya (هوریمیا)

سال پخش : 2021

تعداد اپیزود : 13

داستان انیمه درباره دو دانش آموز است که کاملا با هم متفاوت هستند. هوری یک دختر مجبوب و زیبا است و در مقابل او میامورو قرار دارد که یک پسر عینکی منزوی میباشد. اما هر دوی آنها بیرون از مدرسه متفاوت هستند. هوری در خانه از برادر کوچک ترش مراقبت میکند و دختر شلخته ای است. و میامورو پسری تقزیبا ترسناک و خفن است. هوری و میامورو به راز هم پی میبرند و به قول میدهند که آن را پیش خود نگهدارند.

اکشن فیگور شیطان کش طرح تانجیرو

  • جنس پلاستیک فشرده
  • دارای استند 
  • ابعاد15*5*8 سانت
  • وزن 300 گرم
  • مناسب  کلکسیون
  • طراحی زیبا و دقیق

7_ انیمه Shikimoris Not Just a Cutie (شیکیکوموری فقط زیبا نیست)

سال پخش : 2022

تعداد اپیزود : 12

داستان این انیمه در مورد یک زوج دبیرستانی است. رابطه این دو بین تمام دانش آموزان یک رابطه رویایی است. اما در اصل ایزومی پسر بدشانسی است. که دوست دخترش شیکیکوموری همیشه نجاتش میدهد.


8_ انیمه Masamune-Kuns Revenge (انتقام ماسامونه)

سال پخش : 2017

تعداد اپیزود : 12

داستان این انیمه درمورد پسری به نام ماسامونه است. که در مدرسه به وسیله دختری که دوستش داشت رد میشود و مورد تمسخر قرار میگیرد. او بعد از این اتفاق تصمیم میگیرد تا به پسری جذاب تبدیل بشه و به این هدفش میرسد. زمانی که ماسامونه به دبیرستان میرود متوجه میشود، آکی دختری که روزی او را رد کرده بود هم در آنجا حضور دارد. آکی که ماسامونه را نمیشناسد به او علاقه مند میشود. و حالا زمان انتقام است.


9_ انیمه My Little Monster (هیولای کوچک من)

سال پخش : 2012

تعداد اپیزود : 13

خلاصه داستان :

این انیمه داستان دو دانش آموز دبیرستانی را روایت میکند. نقش اصلی دختر آن شیوزکو است، که ظاهری سرد و بی احساس دارد. و فقط به مطالعه و فکر کردن در مورد برنامه های آینده خود میپردازد. به گونه ای که دیگران به او لقب (dry ice) داده اند. اما بر خلاف او هارو پسری دمدمی مزاج است. که علاقه ای به حضور در کلاس ها ندارد. و میتوان به او لقب هیولای کوچک را داد. البته درون او یک جنتلمن مهربان پنهان است.


10_ انیمه Say I Love You (بگو دوست دارم)

سال پخش : 2012

تعداد اپیزود : 13

خلاصه داستان :

یکی دیگر از بهترین انیمه های عاشقانه در مورد دختر و پسری است که کاملا باهم متقاوت هستند. دختری که هیچ دوستی ندارد و ضد اجتماع است. و در مقابل او پسری قرار دارد که بین همه محبوب است و دوستان فراوانی دارد و…


11_ انیمه Maid-Sama (نماینده کلاس ما پیشخدمته)

سال پخش : 2010

تعداد اپیزود : 26

خلاصه داستان :

نماینده کلاس میساکی آیوزاوا دختری سرسخت و سختگیر است. او در رستورانی به عنوان خدمتکار کار میکند. و این راز را از همه مخفی کرده است. و نمیخواهد کسی از این موضوع باخبر شود. اما از شانس بدش تاکومی مجبوب ترین پسر مدرسه به این راز پی میبرد. و میکاسی باید تمام تلاشش را بکند تا تاکومی این راز را فاش نکند و….


پیشنهاد ما


بهترین انیمه های عاشقانه ای را که میشناسید با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ستیلا ارگنجی مقدم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیر گفت:

    بهترین انیمه های عاشقانه که میشناسم 1 بانی گرل سنپای 2 دارلینگ در فرانکس البته بازم هست ولی اسمشون رو یادم نی😅

    1. ستیلا ارگنجی مقدم گفت:

      متشکرم از زمانی که گذاشتین.

  2. اوتاکو گفت:

    اولین و بهترین انیمه ی عاشقانه سوار بر بهار جوانی دومین نارنجی و سومی عشق پیچیده و….