جان ویک 4
بازدید 192
0

جان ویک 4 | سایه مرگ

جان ویک 4 | سایه مرگ یکی از فیلم های محبوب جهانی است. طرفداران فیلم های اکشن باید بیشتر صبر کنند یکی از فیلم های مورد علاقه آنها جان ویک در سری سریال های خود به قسمت چهارم رسیده است.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با بخش چهارم این فیلم جذاب با پیویو همراه باشید .

آهنگ جان ویک 4
آهنگ جان ویک 4

جان ویک 4 | سایه مرگ در مسیر اکران

این قاتل با عنوان کیانو ریوز و تلاش برای انتقام ادامه می دهد طبق گفته کارگردان در بیست و هفت می ۲۰۲۲ قرار بود که این فیلم اکران شود اما به دلیل وجود کرونا این فیلم در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهد شد.

جان ویک 4 | سایه مرگ و ماتریکس 4

این فیلم به کارگردانی استالسکی ساخته شده است و فصل چهارم آن حماسه دیگر از ریوز  میباشد .  

جان ویک بیش ازپنصد هشتاد چهار میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورده است و فصل سوم پارابلوم با فروش ۳۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان به بالاترین حد خود دست یافته است.

رویای ماتریکس

  • زمانی که  استالسکی فیلم جان ویک 4 را به تاخیر می‌اندازد ریوز انتشار فصل چهارم ماتریکس را جشن می گیرد در صورتی که قرار بود جان ویک ۴ و ماتریکس ۴ همزمان با هم در سینماها اکران شود اما با توجه به بیماری کووید ۱۹ جان ویک به تعویق می‌افتد و تاثیر ماتریکس بر سینما در آن زمان بیشتر می شود.
  • برخی منتقدان فیلم گفتندجان ویک 4 و دلیل تاخیری که در فیلم وجود دارد امکان دارد متن فیلمنامه ارتقا پیدا کند و کیفیت آن بالاتر برود.
  • اما تهیه کننده فیلم اعلام کرده امکان دارد دو جان ویک وجود داشته باشد. حتی برای جان ویک ۵ هم نظریاتی و فرضیات  زیادی در نظر گرفته شده است.
حان ویک 4 دوبله فارسی
حان ویک 4 دوبله فارسی

جان ویک و درباره آن

 در سال ۲۰۱۴ حیوان خانگی جان ویک به می میرد و جان ویک از  بازنشستگی خانگی بیرون آمده و سعی در انتقام و سوگند خونی قدیمی خود می کند. در فصل ۲ عملیات اکشن بسیاری صورت می گیرچه چیزهایی برای این مرد قاتل رخ می دهد. در فصل سوم  او زخمی را کرده و به پناهگاه زیرزمینی در می رود  تا در مورد خشم مشترکشان با رئیس بروی صحبت کند اما :

آنچه که مطرح شده وینستون میخواست شغل خود را به عنوان مدیر در اسپین آف Continental جان ویک ۲۰۱۴ حفظ کند روابط خوبی با میز بالا داشته باشد، بنابراین سعی می کند جان ویک را رها کند.

تماشای انلاین فیلم جان ویک 4
تماشای انلاین فیلم جان ویک 4

جان ویک 4 | سایه مرگ و منتقدان

  •  بینندگان و منتقدان فیلم انتظار دارند درجان ویک 4 تیم برویکینگ و جان ویک را با همدیگر ببینند آنچه که درباره فیلمبرداری فیلم بیان شده این فیلم در فرانسه آلمان و نیویورک و ژاپن صحنه برداری می‌شود.
  • انتظار دعواهای جهانی ممکن است خیلی زیاد شود با اینکه برخی منتقدان این فرضیه را بیان می‌کنند که این امکان وجود دارد که جان ویک  ۵ وجود داشته باشد اما به گفته چاد استالسکی این فیلم به عنوان پایانی و سرانجامی برای این سریال عمل خواهد کرد.

استالسکی با مصاحبه ای که با برنامه اندی وایر داشته گفته است ممکن است جان ویک 4 با پایان خوش تمام نشود این حرف او باعث شد فیلم مورد کنایه های بسیاری قرار بگیرد زیرا که طبق نظر کارگردان، جان ممکن است از تمام خطر ها جان سالم به در ببرد اما  پایان سریال خوش نیست.

دانلود فیلم جان ویک 4 با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم جان ویک 4 با زیرنویس فارسی چسبیده
  • او معتقد است اگر جان ویک ۳۰۰ نفر را به قتل رسانده پس باید سزای اعمال خود را ببیند و چگونه می توانیم پایان مردی را که عشق خود را از دست داده به سرانجام برسانیم پس نمی توانیم پایان دقیق برای او قرار بدهیم اما باز هم این مسئله قطعی نیست.

درباره جان ویک 4

  • در رابطه با داستان باید چه بگوییم آیا یک فرد تحت تعقیب که باید مراقب به اطراف خود باشد می توان از شیوه زندگی راحتی داشته باشد و خطر را تجربه کند جان نمی تواند برنده بازی یا بازنده بازی باشد
  • آیا می تواند بعد از هر بازی زنده بماند یا به طور خیلی وجیهی به قتل برسد پس برای ما شاید پایان داستان تفاوتی نداشته باشد زیرا هیچ وقت نمی تواند زندگی راحتی برای خود بسازد.

سرنوشت فیلم جان

  • آینده این فیلم می تواند در افق های از ابهام وجود داشته باشد آنچه که همه میگویند جان جایی ومکانی را برای گذراندن رفتن و آمدن ندارد فقط به فکر به قتل رساندن و کشته نشدن است آیا میتواند عاشق شود! یا سروسامان بگیرد !
  • شاید هم نه اما می‌توانیم بگوییم او نتواند راهی را  برای زندگی کردن داشته باشد زیراجان که در این فیلم اکشن که دارای مهارت های خارق العاده ای در مبارزات است.
دانلود فیلم جان ویک 4 بدون سانسور
دانلود فیلم جان ویک 4 بدون سانسور

شروع جان ویک 4

  • طبق سریال های قبل با توجه به اینکه در قسمت سوم به احتمال بسیار زیاد شروع داستان قسمت جدیدش خواهد بود بعد از اینکه درگیری بسیار شدید جان ویک برای اینکه از هتل کانتیننتال  محافظت کند، اما توسط وینستون به او شلیک شد و در ظاهر قضیه جان ویک را به قتل رسانده است تا بتواند جایگاه خودش را در های تیبل حفظ کند اما با توجه به داستان
  • جان توانسته است از این اتفاق جان سالم به در ببرد نزد رئیس بوروی می رود و  رئیس از او می خواهد که آیا می خواهد انتقام بگیرد از جان این سوال را می پرسد که آیا عصبانیت و قصد انتقام دارد یا خیر جان که بعد از آن نبرد سخت و بسیار ناجوانمردانه جراحات بسیار شدیدی را تحمل می‌کند و کبودی ها و زخم های زیادی را در بدن خود پیدا می‌کند با لحن بسیار خشمگین و انتقام جویانه جواب خود را آری می گوید .
https://pioio.com/mag/2022/04/18/top-10-movies-on-netflix/

تریلر فیلم جان ویک 4

در این تریلر جذاب پارت هایی را از قسمت 4 آن به نمایش می گذارد که مخاطب را جذب می کند ،برای مشاهده تریلر از لینک های زیر استفاده کنید.

IMDB : TRAILER

بازیگران جان ویک 4

Keanu Reeves

John Wick

جان ویک 4 دوبله فارسی بدون سانسور آپارات
بازیگر

Donnie Yen

Caine

Bill Skarsgård

Marquis

Laurence Fishburne

Bowery King

برداشت

Hiroyuki Sanada

Shimazu

Shamier Anderson

Tracker

Lance Reddick

Charon

Rina Sawayama

Akira

Ian McShane

Winston

Marko Zaror

Chidi

Natalia Tena

Katia

Clancy Brown

THUN

Mako San

Thug

KILLA

Scott Adkins

Killa

فیلم جان ویک 4 و سریال Continental

  • خوب به راحتی می‌توانیم این برداشت را داشته باشیم که این جریان روند داستان جان ویک ۴ را می تواند تشکیل دهد جایی که رئیس بروی و جان  دارند با کمک همدیگر از انجمن‌های تیبل و کانتیننتال انتقام بگیرند که بدون هیچ شک و گمان ای شامل درگیری‌های گسترده هیجان آمیز و صحنه‌های اکشن بسیار زیادی در فیلم جان ویک ۴ خواهیم بود

آنچه که کارگردان سریال های زنجیره‌ای جان بیان می‌کند سریال کانتیننتال که اسپین‌آف مجموعه جان ویک به شمار خواهد رفت در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ قبل از اینکه قسمت جدید جان ویک اکران شود از شبکه های خارجی پخش می شود .

برداشت آخر

  • اما موضوع اصلی این داستان ها درباره جزئیات و اتفاقات هیجان انگیز هتل کانتینکال جریان دارد اما با توجه به آنچه گفته شده این سریال ها می توان از شخصیت های جدیدی هم داشته باشد
  • با اطلاعاتی که درباره دنیای فیلم های جان ویک داریم هرچند که حضور کیانو ریوز در این سریال ها اعلام نشده است ولی امکان دارد و شواهد نشان می دهد شاید این ستاره هالیوودی حضور کوتاهی در این سریال ها داشته باشد.
دانلود فیلم جان ویک 4 بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم جان ویک 4 بدون سانسور با زیرنویس فارسی
https://pioio.com/mag/2022/04/05/dune2021movies/
جان ویک 4 | سایه مرگ سرگذشت آن چیست ؟

جان ویک 4 | سایه مرگ می توانید درباره آن در صفحه بالا مطالعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fahimedavari

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *