بهترین فیلم های نتفلیکس
بازدید 135
0

معرفی 10 تا از بهترین فیلم های نتفلیکس

حجم بسیار زیاد فیلم ها در نتفلیکس می تواند انتخاب یک فیلم خوب را برای شما سخت کند. به همین خاطر ما برای کمک به شما 10 تا از بهترین فیلم هایی که درحال حاضر در این سرویس و در ایالت متحده آمریکا پخش می شوند را انتخاب کرده و برای شما معرفی خواهیم کرد.

1.رستگاری در شاوشنگ (1994)

امتیاز : 9.3
کارگردان : Frank Darabont
ستارگان : Bob Gunton . Morgan Freeman . Tim Robbins

دانلود فیلم رستگاری در شاوشنگ

یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس، رستگاری در شاوسنگ است. دو زندانی حبس ابد که قرار است برای مدت نامعلومی با هم باشند، رابطه ای را میان خود تشکیل می دهند که فراتر از دهه های زندگی آنهاست. در این فیلم که برگرفته از رمانی غیرمعمول از استیون کینگ است، “اندی دوفرسن” که از موقعیت اجتماعی خوبی برخوردار است، به جرمی محکوم می شود که مرتکب نشده و برای اثبات آن تلاش زیادی انجام داده است. و “رد” مردی است که می تواند هر چیزی را برای هرکسی در زندان شاوشنگ گیر بیاورد. منتقدان این فیلم بی نظیر را داستان آرام و ملایم رشد و رفاقت می نامند.

2.دختر گمشده (The Lost Daughter 2021)

امتیاز : 6.7
کارگردان : Maggie Gyllenhaal
ستارگان : Dakota Johnson . Jessie Buckley . Olivia Colman

دانلود فیلم دختر گمشده

مگی جیلنهال، فیلم نامه ای برگرفته از رمان النا فرانته می نویسد و آن را کارگردانی می کند. داستان در مورد پروفسوری است که در حین گذراندن تعطیلات خود، تعاملات پرتنشی با یک خانواده و بزرگ و سرکش پیدا می کند که او را در عمق خاطراتش فرو می برد. داستان این فیلم کمی راز آلود است اما چیزی که بیشتر قابل توجه است، تمایل این فیلم برای کشف تاریک ترین لحظات زندگی والدین، احساس ترسناک تسلیم شدن و اشتیاق برای فرار است. منتقدان این فیلم را یک تریلر روانشناختی پیچیده و گریزپذیر می نامند و از بهترین فیلم های نتفلیکس است.

3.ستاره درخشان (2009 Bright Star)

امتیاز : 6.9
کارگردان : Jane Campion
ستارگان : Abbie Cornish . Ben Whishaw . Paul Schneider

دانلود فیلم Bright Star

جان کیتس شاعر جوان به همراه زن آزاده ای که در پایان سالهای زندگی اش چیزی شبیه به یک رمان عاشقانه را با هم به اشتراک گذاشتند. کارگردان و نویسنده این فیلم با مضامین و ایده هایی سر و کار دارد که بزرگتر از یک زمان و مکان خاص هستند و شخصیت ها و تضادهای آنها جهانی و در دسترس است. در نتیجه فیلم او نسبت به یک زندگینامه معمولی ادبی، حیات بیشتری دارد. این فیلم که از بهترین فیلم های نتفلیکس محسوب می شود، هوشمندانه و درگیرکننده و جذاب است.

Lady bird (2017).4

امتیاز : 7.4
کارگردان : Greta Gerwig
ستارگان : Saoirse Ronan . Laurie Metcalf . Tracy Letts

دانلود فیلم Lady bird

در لیست بهترین فیلم های نتفلیکس باید از لیدی برد نام برد که یک فیلم کمدی در رابطه با دوره نوجوانی و بلوغ است. طی داستان، یک دانش آموز دبیرستانی آرام اما سرکش که در جست و جوی عشق و محبوبیت است، به خاطر کینه های طولانی مدتی که از مادرش به دل گرفته دچار چالش هایی می شود. تعارضات والدین با فرزندان خصوصا در دوران نوجوانی چیز جدیدی نیست اما نویسنده در این فیلمنامه جرات به خرج داده و شخصیت هایی پیچیده و در عین حال عمیقا دلسوز خلق کرده است.

5.پروژه فلوریدا (2017 The Florida Project)

امتیاز : 7.6
کارگردان : Sean Baker
ستارگان :Willem Dafoe
. Brooklynn Prince . Bria Vinaite

دانلود فیلم پروژه فلوریدا

در این فیلنامه با واقعیت هایی حیرت انگیز، اضطراب ها و مسائل زندگی به تصویر کشیده می شود و در دل آن شیطنت ها و بازیگوشی های کودکان به زیبایی به تصویر کشیده شده است. پروژه فلوریدا جز بهترین فیلم های نتفلیکس است، دیدن آن را به تعویق نیندازید.

6.مرد ایرلندی (2019 The Irishman)

امتیاز : 7.8
کارگردان : Martin Scorsese
ستارگان : Robert De Niro
. Al Pacino . Joe Pesci

دانلود فیلم مرد ایرلندی

در این فیلم بی نظیر که در رده بهترین فیلم های نتفلیکس قرار می گیرد، بازیگرانی حرفه ای و سرشناس از جمله رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پشی حضور دارند و نقش ایفا کرده اند. این فیلم به روایت های جنایت های آمریکا پس از جنگ جهانی دوم می پردازد. یک فیلم گانگستری از مارتین اسکوریزی. این فیلم جنگ قدرت را در یک اتاق آرام به نمایش می گذارد.

7.خانواده خوشبخت من (2017 My Happy Family)

امتیاز : 7.4
کارگردانان : Nana Ekvtimishvili . Simon Groß
ستارگان : Merab Ninidze . Ia Shugliashvili
. Berta Khapava

دانلود فیلم خانواده خوشبخت من

یک زن 52 ساله گرجستانی با تصمیمی خانواده خود را شوکه می کند. وقتی تصمیم می گیرد که خانه ای که در آن با فرزندان و همسر خود زندگی می کند را ترک کند و زندگی شخصی خود را آغاز کند. تضادهای فیلمنامه به ما یادآور می شود که اگرچه ممکن است فرهنگ ها با هم متفاوت باشد اما احساس و گناه و پرخاشگری هایی که در یک خانواده اتفاق می افتد، به هیچ زبانی محدود نمی شود.

8.آتلانتیک(2019)

امتیاز : 6.7
کارگردان : Mati Diop
ستارگان : Mame Bineta Sane . Amadou Mbow
. Traore

دانلود فیلم اتلانیک

این فیلم برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم “کن” به کارگردانی متی دیوپ و از بهترین فیلم های نتفلیکس، روایت داستان یک زن جوان است که پسر مورد علاقه اش را درست چند روز قبل از ازدواجش از دست می دهد. و داستانی که به عنوان عشق از دست رفته آغاز می شود به چیزی بسیار عجیب تبدیل شود. به گفته منتقدان این فیلم بسیار احساسی، هیجان انگیز و عمیقا دلهره آور است.

9.رم (2018 Roma)

امتیاز : 7.7
کارگردان : Alfonso Cuarón
ستارگان : Yalitza Aparicio . Marina de Tavira
. Diego Cortina Autrey

دانلود فیلم رم 2018

این نمایشنامه خاطره انگیز از آلفونسو کوارون داستان دو زن مکزیکی در اوایل دهه 1970 است. صحنه های این فیلم بیشتر استرس آور هستند و گاهی قلب را به درد می آورند و در عین حال از زندگی و احساسات لبریز هستند. منتقدان این فیلم را پرتره ای گسترده و احساسی از زندگی، که توسط نیروهای خشونت آمیز آسیب دیده و البته یک شاهکار می دانند. با این تفاسیر، کاملا منطقی است که رم در زمره بهترین فیلم های نتفلیکس قرار گیرد.

10.من به پایان دادن چیزها فکر می کنم (2020 I’m Thinking of Ending Things)

امتیاز : 6.6
کارگردان : Charlie Kaufman
ستارگان : Jesse Plemons . Jessie Buckley
. Toni Collette

دانلود فیلم  I'm Thinking of Ending Things

این فیلم دیدنی که در دسته بهترین فیلم های نتفلیکس قرار می گیرد، اقتباس شگفت انگیزی است از رمان Iain Reid که در آن داستان یک دختر برای دیدن والدین خود و با همراهی دوستش به سفر می رود . صحنه های این فیلم مملو از آشفتگی ها و ناراحتی های خانوادگی است. رویداد های موازی عجیب و غریب و در هم ریخته در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

بهترین فیلم های نتفلیکس رو از کجا دانلود کنیم؟

با تهیه اشتراک نتفلیکس به راحتی می توانید بهترین فیلم ها را در دسترس خود داشته باشید.

در پیویو بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2021/06/01/%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85interstellar/ https://pioio.com/mag/2022/02/23/oscar-award-2022/ https://pioio.com/mag/2022/03/31/cod-movie-review/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *