رمز ارز چین
بازدید 152
0

انتشار رمز ارز چین و رمز ارز در سنگاپور به زودی خواهد بود

رمز ارز چین :

به گفته یک مقام ارشد ، بانک خلق چین (PBOC) به صدور رمز ارز چین خود “نزدیک” است.

محققان این بانک از سال گذشته برای توسعه سیستم ها به شدت کار می کنند و رمز ارز چین ” نزدیک به منتشر شدن ” است ، مو Changchun ، معاون مدیر پرداخت های بانک خلق چین PBOC ، در مراسمی که توسط چینی 40 مالی در طول آخر هفته در ییچون ، هیلونگجیانگ برگزار شد این موضوع را عنوان کرد. اما او مشخصات دقیقی را در مورد زمان بندی انتشار ارز ارائه نکرد.

آقای مو قصد بانک خلق چین PBOC را مبنی بر اینکه ارز دیجیتال جایگزین M0 یا پول نقد در گردش خواهد بود را عنوان کرد ، به جای M2 ، که باعث ایجاد اعتبار و تأثیرگذاری بر سیاست های پولی است . وی اضافه کرد: ارز دیجیتال همچنین از گردش بین المللی پول حمایت می کند. این اظهارات حاکی از آن است که PBOC بانک خلق چین پس از پنج سال تحقیق به طور رسمی رمز ارز چین خود را معرفی می کند.

فشار فیس بوک برای ایجاد Cryptocurrency Libra ، نگرانی هایی را در بین بانکهای مرکزی جهانی از جمله بانک خلق چین PBOC ایجاد کرده است ، که گفته است که دارایی دیجیتال باید تحت نظارت بانک مرکزی قرار بگیرد تا از خطرات احتمالی ارزی و از اقتدار سیاست پولی محافظت کند.

سون تیانقی ، یکی از مقامات اداره امور خارجه چین درباره رمز ارز چین گفتگو ، گفت: “libra باید به عنوان ارز خارجی دیده شود و تحت چارچوب مدیریت فاركس چین قرار گیرد.”

برخلاف پیشنهادهای غیرمترقبه مبتنی بر blockchain ، پول بانک خلق چین PBOC در نظر گرفته شده است تا کنترل بیشتری را به سیستم مالی پکن بدهد.

 

طبق ثبت اختراعات ثبت شده توسط بانک مرکزی ، مصرف کنندگان و مشاغل یک کیف پول موبایل را بارگیری کرده و یوان خود را برای پول دیجیتال مبادله می کنند ، که می توانند برای پرداخت و دریافت وجه از آن استفاده کنند. بدیهی است ، بانک خلق چین PBOC همچنین می تواند هر بار چرخش پول را کنترل کند.

PBOC در بیانیه ای لیست برنامه کاری خود را برای نیمه دوم سال 2019 که در اوایل ماه اوت منتشر شد ، تسریع خواهد کرد و روند توسعه ارز مجازی در خارج از کشور و داخل کشور را تحت نظارت خواهد داشت.

دیو چاپمن ، مدیر اجرایی گروه فناوری BC Ltd. گفت: “بدون تردید است که با اعلام انتشار ارز libra  دولت ها ، تنظیم کننده ها و بانک های مرکزی در سراسر جهان باید حرکت برنامه ها و رویکرد خود را به سوی دارایی های دیجیتال تسریع کنند.”

آقای چاپمن اضافه کرد: آنها باید این احتمال را در نظر بگیرند که ارزهای صادر شده غیر دولتی می توانند گردش مالی و پرداخت را به طور چشمگیری مختل کنند.

سنگاپور

خدمات مالی مرتبط با Cryptocurrency به سختی در سنگاپور یافت می شود ، زیرا دارایی های دیجیتال، بازاری است که وام دهندگان سنتی تمایل به جلوگیری از آن دارند. Sygnum ، یکی از اولین شرکتهای رمزنگاری که مجوز فروش مشروط بانکی و بورس اوراق بهادار را از تنظیم کننده های سوئیس دریافت کرده است ، امیدوار است این شکاف را پر کند.

Sygnum ، که در سوئیس و سنگاپور مستقر است ، قصد دارد برای این کشورها درخواست مجوز بانکی کند. بنیانگذاران ماتیاس ایمباخ و جرالد گو در گفتگوی تلفنی روز سه شنبه گفتند ، این سازمان با تنظیم كنندگان صحبت كرده و از آنها درخواست مجوز خدمات در بازار سرمایه را كرده است كه به شركت این امکان را می دهد كه تجارت و مدیریت دارایی را به عنوان اولین قدم در خدمات مالی خود ارائه دهد.

آقای گو ، که همچنین مدیر ارشد استراتژی رمز ارز چین  است ، گفت: “برای اینکه ما بتوانیم مجموعه کاملی از خدمات را ارائه دهیم ، باید به عنوان یک بانک فعالیت کنیم.” آقای گو همچنین گفت: پس از تبدیل شدن این شرکت به بانک کامل در سوئیس ، که پیش بینی می شود امسال رخ دهد ، این سازمان می تواند برای یک مجوز بانکی سنتی در شهر-ایالت اقدام کند. پس از تحقق معیارهای نهایی برای تبدیل شدن به یک بانک سوئیسی ، این شرکت قادر خواهد بود دارایی های دیجیتالی بیت کوین و اتریوم را صادر ، ذخیره ، تجارت و مدیریت کند و ارزهای فیات مانند فرانک سوئیس ، سنگاپور و دلار و یورو آمریکا را به این دو تبدیل کند. ارزهای رمزنگاری شده این شرکت همچنین خدمات حضانت ، کارگزاری و رمزگذاری دارایی های دیجیتال را به سرمایه گذاران و موسسات واجد شرایط ارائه می دهد.

 

در حالی که حجم معاملات بیت کوین افزایش یافته است و توجه به دارایی های دیجیتال با امثال سکه Libra پیشنهادی فیس بوک افزایش یافته است ، تنظیم این صنعت به صورت پراکنده و در مراحل ابتدایی است. Sygnum در حال جمع آوری پول بوده و از بازیکنان مستقر حمایت می کند و این کار را برای گرفتن تایید سنگاپور انجام می دهد.

آقای ایمباخ گفت که Sygnum حدود 60 میلیون فرانک سوئیس جمع آوری کرده است که تا چند سال دیگر کفایت خواهد کرد. حدود 85 درصد از کارکنان شرکت از جمله تمام مدیران هیئت مدیره سهام دارند و ارتباطات سنگاپور از جمله سرمایه گذاران نهادی است. چوا کیم لنگ ، مشاور ویژه سابق MAS برای نظارت مالی ، در هیئت مدیره قرار دارد و همچنین رئیس کمیته مبارزه با پولشویی در این شرکت است.

در ماه مارس ، دویچه بورس موافقت كرد تا در Condodigit AG سرمایه گذاری كند ، سرمایه گذاری مشترک بین Swisscom و Sygnum كه یك راه حل فنی برای حضانت دارایی های دیجیتال برای موسسات است و خدمات مالی تنظیم شده را ارائه می دهد.

آقای ایمباخ می گوید ، در حالی که منتظر تایید نهایی و مراحل تشکیل بانک در سوئیس هستید ، این شرکت با دقت عمل به مشتریان بالقوه اطمینان می دهد تا از قوانین ضد پولشویی پیروی کنند.

آقای ایمباخ که مدیر اجرایی Sygnum است ، گفت: ” طی چند ماه گذشته بسیاری از احزاب که تعداد زیادی از ارزهای رمزپایه را حفظ می کنند به ما نزدیک شده اند و به دنبال یک بانک کاملاً تنظیم شده هستند.” “یکی از بزرگترین چالش های آنها پیدا کردن متخصصان بانکی برای اتصال آنها به دنیای واقعی ، پرداخت مالیات و حقوق کارمندانشان است.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *