انیمیشن های جدید دیزنی
بازدید 224
0

انیمیشن های جدید دیزنی : لیست عناوین و تاریخ های انتشار

در حالی که فیلم های اکشن زنده دیزنی از مارول و لوکاس فیلم شاید همانطور که والت دیزنی گفت ، بزرگترین بازیکنان گیشه برای این شرکت باشند ، اما انیمیشن هنوز بخش بزرگی از کاری است که دیزنی انجام می دهد ، و استودیوی انیمیشن والت دیزنی همچنان به انتشار انیمیشن های پر بازدید خود، یکی پس از دیگری ادامه می دهد. استودیوی انیمیشن والت دیزنی مانند Marvel Studios ، فقط کمی کوچکتر است. چه موانا باشد و چه دنباله سری انیمیشن Wreck-It Ralph ، فیلم های انیمیشنی دیزنی هنوز هم فوق العاده محبوب هستند. وقتی آنها را با موفقیت میلیارد دلاری فیلم هایی مانند Zootopia کنار هم قرار دهیم ، چند سال گذشته برای دیزنی موفقیتی باورنکردنی بوده است. در اینجا لیستی از انیمیشن های جدید دیزنی که در آینده ای نزدیک اکران خواهند شد را برای شما فراهم کرده ایم.

انیمیشن های جدید دیزنی :

 

  1. منجمد 2

عنوانی تأیید شده از استودیوی انیمیشن والت دیزنی که منتظر دیدن آن هستیم این انیمیشن نشان دهنده ی سرانجام بزرگترین اثر انیمیشنی دیزنی یعنی Frozen است. در فوریه سال 2019 ما اولین نگاه خود را به این پروژه دوختیم. این تریلر از لحاظ بصری خیره کننده است ، اگرچه چیز زیادی درباره طرح فیلم از خود نشان نمی دهد. ما همه قهرمانان را از فیلم اول می بینیم که با هم به نوعی سفر می کنند. این تریلر همچنین نشان می دهد که یک جفت شخصیت با نام های جدید اضافه شده اند ، گرچه آنها چه کسانی هستند ، اما ما هنوز نمی دانیم. اما منجمد 2 قطعا در لیست محبوب ترین انیمیشن های جدید دیزنی قرار دارد.

تاریخ انتشار: 24 نوامبر 2019

  1. جاسوسان نا محسوس

یکی از اکتساب های Blue Sky / Fox که زیر پرچم دیزنی منتشر می شود ، Spies in Disguise پروژه ای است که دو ستاره ی ویل اسمیت و تام هلند  را به عنوان یک جاسوس و یک دانشمند گرد هم می آورد که باید با هم کار کنند و به طور تصادفی ، یکی از آن ها به پرنده تبدیل می شود. این  داستان ممکن است از یک شرکت رقیب باشد ، اما Spies in Disguise عنوان دیزنی را یدک می کشد. در لیست انیمیشن های جدید دیزنی این انیمیشن نیز به چشم می خورد.

تاریخ انتشار: 25 دسامبر 2019

  1. رو به جلو

اولین نسخه انیمیشن برای انتشار استدیو پیکسار در سال 2020 ، و سپس آغاز تعهد شرکت برای مشارکت در ایده های اصلی تر است. این انیمیشن اولین ورودی برای امسال است که داستان ایان و جو لایت فوت را به ترتیب توسط تام هلند و کریس پرت بیان می کند. آنها یک جفت ترول هستند که آرزو می کنند فقط با پدرشان که او را هرگز ملاقات نکرده اند، دیدار کنند و زمانی را با او سپری کنند و در جستجوی هر جادویی هستند تا این اتفاق بیفتد. بازیگران دیگر نیز شامل جولیا لوئیس-دریفوس و اوکتاویا اسپنسر هستند. انیمیشن رو به جلو هم یکی از انیمیشن های جدید دیزنی خواهد بود.

تاریخ انتشار: 6 مارس 2020

  1. روح

دومین نسخه انیمیشنی از پیکسار که در سال  2020 منتشر خواهد شد. Soul به نظر می رسد یک جانشین معنوی برای یکی از فیلم های قبلی استودیو به نام  Inside Outمی باشد. روح با بازی جیمی فاکس در نقش جو ، معلم موسیقی دبیرستانی ، که آرزو دارد پیانو زن جاز باشد ، روح او را می بیند که از وجود درونی خود جدا شده است. او در سفر برای پیوستن مجدد با وجود درونی خود است. این انیمیشن با مفهوم نیز در لیست انیمیشن های جدید دیزنی می درخشد.

تاریخ انتشار: 19 ژوئن 2020

  1. برگرهای باب

بعد از سالها نمایندگی در این رقابت ، سرانجام انیمیشن برگر های باب پس از ادغام فاکس به خانواده دیزنی پیوست. علاوه بر ساختن رویاهایی برای تبدیل شدن به یک شاهزاده خانم دیزنی به صورت بیشتر و ملموس تر ، فیلم تولیدی مبتنی بر این سریال و تحت نظارت آنها منتشر می شود. اوقات بسیار هیجان انگیزی برای خانواده بلچر و لژیونهای هوادارانشان پیش رو است. پیش بینی می شود که این انیمیشن از انیمیشن های جدید دیزنی با استقبال خوبی رو به رو شود.

تاریخ انتشار: 17 ژوئیه 2020

  1. اشتباه ران

در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد اشتباه نادرست ران شناخته شده است ، به جز اینکه این یک تملک از همکاری بین فاکس و استودیوی انیمیشن Locksmith است. داستان یک پسر جوان و عملکرد نادرست دوست ربات او ، این فیلم در جهانی رخ می دهد که نباید چنین اتفاقی رخ دهد. تعجبی ندارد اگر خبر جا به جایی یا لغو کامل این انیمیشن را بشنوید همان طور که در این ماه های اخیر دیزنی لاین مجموعه فاکس را کاملا جا به جا کرد و آن را تغییر داد. بنابراین احتمال کنسلی این انیمیشن به علت تمرکز دیزنی بر روی فیلم های خودش بسیار زیاد است اما باز هم این انیمیشن در لیست انیمیشن های جدید دیزنی قرار دارد.

تاریخ انتشار: 6 نوامبر 2020

  1. رایا و آخرین اژدها

رایا یک جنگجو انسانی است که به جستجوی آخرین اژدها می پردازد ، و اتفاقاً Sisu یک اژدهای آبی است که این عنوان را در اختیار دارد. آنها با هم در رایا دوست می شوند این انیمیشن قرار است جزو 59 شاهکار انیمیشن دیزنی در سینماها باشد. این انیمیشن با بازی کاسی استیل به عنوان رایا و Awkwafina در نقش سیسو ساخته شد ، این انیمیشن عنوان بعدی در صف پیشنهادات روز شکرگذاری سنتی دیزنی خواهد بود.

تاریخ انتشار: 25 نوامبر 2020

  1. نیمونا

بر اساس وب کمدی به همین نام ، Nimona قرار است مخاطبان را به عاشق تغییر شکل دهنده ای کند که نام او روی این انیمیشن قرار گرفته است. دنیای فانتزی / علمی تخیلی نوئل استیونسون نویسنده ی این اثر دارای اینترنت فرقه ای است و این خوشبختی را دارد که بعد از ادغام فاکس / دیزنی پاکسازی نشده است همچون بسیاری از پروژه های مشابه دیگر که از نوار برنامه خارج شده اند. نیمونا نیز در میان انیمیشن های جدید دیزنی قرار دارد.

تاریخ انتشار: 5 مارس 2021

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *