اخذ اقامت ترکیه
بازدید 117
0

اخذ اقامت ترکیه و آشنایی با مزیت های اخذ اقامت در ترکیه

ترکیه این روز ها بدل شده است به یکی از بهترین گزینه ها برای ایرانی هایی که قصد دارند در خارج از کشور اقامت دریافت کنند و اخذ اقامت ترکیه بسیار راحت است برای کسانی که میخواهد زندگی جدیدی را آغاز کنند. جاذبه های موجود در این کشور توانسته است نظر بسیاری از ایرانی ها را به خود جلب کند. عده ی زیادی دلشان می خواهد که بتوانند به شیوه های گوناگونی که این کشور برای آن ها فراهم کرده است، بتوانند اقامت آن را دریافت نمایند و با اخذ اقامت در ترکیه بتوانند آینده ی جدیدی برای خودشان و فرزندانشان بسازند. این مقاله به بررسی شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت در ترکیه پرداخته است و شرایط این امر را برای شما تشریح می کند.

اخذ اقامت در ترکیه از طریق سرمایه گذاری

شما می توانید با هر سقفی که از 150 هزار لیر بالاتر باشد، در ترکیه خرید کنید و از این طریق این اقامت را اخذ کنید. در واقع شما تا زمانی که مالکیت به نام شما باشید، می توانید اقامت خود را در ترکیه تمدید کنید.

اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک

 

یکی از راه های کاملا مطمئن برای اخذ اقامت در ترکیه این است که شما حد اقل با مبلغ 150 هزار لیرر، منزلی را در ترکیه و شهر استانبول خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که شروع قیمت ها برای خرید یک سوییت آپارتمان 250 هزار لیر خواهد بود. برای این که شما در این مسیر به موفقیت دست یابید نیازمند 3 روز تا 1 هفته زمان می باشید. در این مدت سند مالکیت به نام شما منتقل می شود و پس از آن روند اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک اغاز می شود که این امر نیز تنها 4 روز تا 3 ماه زمان می برد و شما می توانید در این زمان کارت اقامت خود را دریافت نمایید. این کارت اقامت می تواند تا زمانی که سند آن ملک به نام شماست، اعتبار داشته باشد. این بدان معناست که این اقامت می تواند هر ساله تا زمان مالکیت شما نسبت به ملک خریداری شده تان، تمدید شود. گفته می شود که اخذ اقامت از طریق خرید ملک در تمامی کشور های دنیا از درجه ی اعتبار و اطمینان بیشتری برخوردار است و راه رسیدن به هدفتان که همان اخذ اقامت در کشور مورد نظر است، هموار تر خواهد بود.

اخذ اقامت در ترکیه از طریق توریست

برای این نوع اقامت شما می توانید از طریق عقد قرارداد اجاره یا ثبت شرکت وارد عمل شوید. اما اشکالی که این روش دارد این است که اخذ اقامت در ترکیه از طریق قرارداد اجاره نمی تواند تضمینی برای تمدید این اقامت برای سال های آینده ایجاد نماید. اما ثبت شرکت می تواند شیوه ی بسیار راحت تری را در پیش پای ما قرار دهد تا بتوانیم کارت اقامت خود را تمدید کنیم.

اخذ اقامت دائم در ترکیه یا اخذ شهروندی در ترکیه

این نوع اقامت به تابعیت مشهور است. برای این که بتوانید به این نوع اقامت دست پیدا کنید ، لازم است که خرید یا سرمایه گذاری به ارزش 250 هزار دلار انجام دهید. پس از این که این خرید یا سرمایه گذاری توسط کارشناسان حقوقی کشور ترکیه تایید شد، شما می توانید در عرض سه الی 4 ماه اقامت دائمی کشور ترکیه را کسب نمایید.

اخذ اقامت در ترکیه از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی

برای این که در زمینه ی اخذ اقامت در ترکیه از طریق ثبت شرکت به موفقیت های لازم دست پیدا کنید، لازم است که روندی تخصصی را در پیش بگیرید. بر اساس قوانینی که در فوریه ی 2019 به تثبیت رسید افراد می توانند از طریق ثبت شرکت و کار آفرینی در کشور ترکیه، اقامت این کشور را به دست آورند. اخذ اقامت از این طریق ، با اقامت کاری کاملا متفاوت است.

مزیت های اخذ اقامت در ترکیه

خروج از تحریم:

بسیاری از تاجران و بازرگانان ایرانی که به خاطر شرایط سیاسی تحریم شده اند می توانند با اخذ اقامت در ترکیه ، از تحریم خارج شوند.

بدون پیش شرط

یکی از مزیت های اخذ اقامت در ترکیه این است که شما مجبور نیستید همواره در ترکیه حضور داشته باشید

شرایط بسیار ساده برای اقامت کسب و کار

حقوق زیاد

کسانی که از ایران به ترکیه مهاجرت می کنند و در آن جا اقامت می نمایند، می توانند با حقوق پایه ی لاقل دو برابر حقوق پایه ی ایران، در آن جا مشغول به کار شوند.

حساب بانکی بین المللی

یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب اخذ اقامت در ترکیه این است که می توان به راحتی به حساب بانکی بین المللی خارج از تحریم دست پیدا کرد.

روند بسیار ساده ی دریافت ویزای آمریکا

ایرانی های مقیم ترکیه می توانند با شرایط بسیار راحت تری نسبت به ایران، اقامت آمریکا را کسب کنند.

قیمت پایین و کیفیت بالای پوشاک

پوشاک ترک در ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این کیفیت در کنار قیمت بسیار مناسب آن توانسته است محبوبیت این محصولات را برای ایرانی ها به دو برابر افزایش دهد.

بهره مندی از مدرسه های بین المللی

شما می توانید با اخذ اقامت در کشور ترکیه، شرایط مناسبی را برای تحصیل فرزندان خود در مدرسه های بین المللی فراهم آورید و آن ها را برای پیشرفت های بزرگتری آماده نمایید.

تحصیل در مدرسه های ایرانی مورد تایید آموزش و پرورش

اگر دلتان می خواهد که در یک کشور اروپایی فرزند خود را به یک مدرسه ی ایرانی که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش هم باشد بفرستید، ترکیه بهترین گزینه است.

برخورداری از امکان دریافت وام با سود اندک

شما می توانید برای اینکه کسب و کار خود را بهبود ببخشید و آن را پیشرفت دهید، از کشور ترکیه وام هایی با سود بسیار پایین دریافت کنید و به کمک آن کسب و کار خود را رونق ببخشید.

برخورداری از بیمه ی درمانی

شما می توانید در یک کشور خارجی خود و خانواده تان را تحت پوشش کامل بیمه ی درمانی از درآورید و در این زمینه هیچ مشکلی نداشته باشید.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

نیره پاکمهر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *