راز جزیره عروسک ها چیست؟
بازدید 911
1

راز جزیره عروسک ها چیست؟

درست در جنوب مکزیکو سیتی، بین کانال‌ های Xochimico ، جزیره ای وجود دارد که به جزیره عروسک ها معروف است. نام مکزیکی آن Isla de las Munecas میباشد که یکی از جاذبه های توریستی مکزیک به حساب می آید. البته به خاطر پس زمینه غم انگیزی که این جزیره دارد هرگز قصد این را نداشتند که آن را تبدیل به یک جاذبه گردشگری کنند اما کنجکاوی مردم و دخالت رسانه ها باعث معروفیت جزیره عروسک ها شد. این منطقه هزاران نفر جمعیت دارد، اما این جزیره کوچک خانه صدها عروسک وحشتناک است. اندام های بریده، سرهای بریده و چشمان خالی. به راستی راز جزیره عروسک ها چیست؟

عروسک نفرین شده

افسانه جزیره عروسک ها چیست؟

طبق افسانه ها سال ها پیش دختر بچه ای در بین نیلوفر های کانال Xochimico غرق شد. همراه او یک عروسک بوده که آن را بسیار دوست داشته است. بنا به ادعای جولیان سانتانا بارارا ، مالک سابق جزیره عروسک ها او صدای فریاد دختری را شنیده بود که درخواست کمک میکرد و عروسکش را میخواست. جسد دختر همراه با عروسکش را نزدیک ساحل پیدا کرد و عروسک دختر را به یک درخت آویزان کرد. بعد از آن هر بار که بیرون میرفت عروسک جدیدی را پیدا می کرد که از یکی از درختان آویزان شده بود. گفته میشود که عروسک ها در تسخیر روح او هستند.

افسانه های محلی میگویند که عروسک ها سر و بازو های خود را تکان میدهند حتی چشمانشان را باز میکنند.

برخی از شاهدان ادعا میکنند که گاهی صدای زمزمه عروسک ها با یکدیگر را شنیده اند که آن ها را بسیار وحشت زده کرده است.

افسانه جالب دیگری که وجود دارد این است که آنهایی که نزدیک جزیره عروسک ها در حال قایق رانی بوده اند میگویند که عروسک ها ما را فریب داده اند که به داخل جزیره برویم.

عروسک عسل

  • عروسک هوشمند 64 پاسخ متفاوت به 18 سوال
  • حرکت گردن و لبها و پلک زدن به هنگام صحبت
  • پوست بدن نرم مشابه انسان
  • قابلیت ضبط و پخش صدا

البته همه این ها داستان یا افسانه ای بیش نیست و شاهدان اغراق میکنند. اما به هر حال یکی از جاذبه های توریستی مکزیک و مکان های وهم آور جهان است که هیچ کس در شب جرئت رفتن به آنجا را ندارد.

اگر به موضوعات ترسناک علاقه مند هستید این مقاله میتواند برایتان جذاب باشد.

https://pioio.com/mag/2022/02/14/%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%af%d9%87/

چه کسی جزیره عروسک ها را ساخته است؟

حقیقت پشت افسانه چیست؟

دون جولیان سانتانا بارارا در واقع نگهبان جزیره بود. داستان از این قرار است که جولیان دختر کوچکی را پیدا کرد که در شرایطی مرموز غرق شده بود در حالی که نتوانست جان او را نجات دهد. در کنار دخترک عروسکی بود که سانتانا آن را برای احترام و حمایت از روح دختر از درخت آویزانش کرد.

اما تکلیف عروسک های حلق آویز شده از درختان چیست؟

عروسک های حلق آویز شده از درختان چه چیزی را نشان می دهند؟

راز یکی از ترسناک ترین جاذبه های توریستی مکزیک چیست؟ ظاهرا جولیان توسط روح دختر غرق شده تسخیر شده بود بنابراین شروع به آویزان کردن عروسک های بیشتری از درختان کرد تا روح دختر را آرام کند. طبق گفته نزدیکانش انگار نیرویی نامرئی او را هدایت میکرد و او را کاملا تغییر داده بود.

عروسک های تسخیر شده

یرخی میگویند احتمالا جولیان با این واقعیت که نتوانسته دخترک را نجات دهد کنار نیامده و برای همین دیوانه وار به دنبال جمع آوری عروسک و آویزان کردن آن ها بوده.

سرانجام در سال 2001 جولیان سانتانا بارارا بعد از 50 سال چمع آوری عروسک در نزدیکی همان مکانی که دخترک غرق شده پیدا شده بود بر اثر سکته قلبی درگذشت. خیلی ها معتقدند روح جولیان به عروسک ها پیوسته است

گرچه که قصد جولیان بی گناه از انجام این کار آرامش روح دختر بود اما در نهایت به عنوان یک مقصد کابوس وار واقعی به تصویر کشیده شد. از سال 2001 به بعد این مکان به یکی از جاذبه های توریستی مکزیک تبدیل شد که هر ساله تعدادی عروسک هم توسط گردشگران به این مجموعه وحشتناک اضافه میشود.

جاذبه توریستی مکزیک

اگر میخواهید بدانید که سرنوشت عروسک های ساخته شده در نهایت چه میشود خواندن مقاله زیر راهی ست برای رسیدن به پاسخ سوالتان : داستان عروسک ها از تولد تا مرگ | بازیافت اسباب بازی ها

یا اینکه ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما چیست؟

عروسک سخنگو و هوشمند سارا

  • تشخیص صدا و صحبت با کاربران
  • بیش از 60 پاسخ متفاوت به 15 سوال
  • قابلیت خواندن 4 ترانه و 4 داستان کودکانه
  • قابلیت ضبط و پخش صدا
  • فیلم و توضیحات کامل در پایین
  • ارسال و بسته بندی رایگان
  • جهت خرید به صورت جینی و کارتنی تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *