سفر ارزان قیمت
بازدید 140
0

سفر ارزان قیمت : چگونه ؟ استفاده از وب سایت های خاص برای تجربه سفر ارزان قیمت

سفر ارزان قیمت : چگونه؟

معمولا مهم ترین چیزی که مانع سفر کردن افراد است یک چیز است: بله پول! پول چیزی است که در تمام دنیا مانع سفر کردن و کسب تجربه های شگفت انگیز می شود. ما در این جا می خواهیم به شما یادآوری کنیم که برای مسافرت حتما لازم نیست پولدار باشید تا بتوانید سفر کنید.شما می توانید ارزان سفر کنید. بله راه های زیادی وجود دارد که بتوانید به صورت ارزان و یا حتی رایگان سفر کنید اگر خلاقیت خود را به کار بیندازید. در اینجا ما به چندین روش که می توانید سفر ارزان قیمت را تجربه کنید اشاره می کنیم که امیدواریم بتواند به شما کمک کند تا تجربه های فوق العاده ای به دست آورید و از سفر کردن با هزینه های کم ناامید نشوید. سفر به اقصی نقاط دنیا بدون پول به نظر می رسد فقط یک رویای دست نیافتنی باشد. اما باید توجه کنید که این امری شدنی است و شما می توانید بدون این که پول زیادی در اختیار داشته باشید به سفر بروید و از آن لذت ببرید. باید گفت در مورد برخی هزینه ها کاری نمی شود کرد. مثلا در مورد بیمه مسافرت یا عوارض خروج از کشور نمی توانید کاری انجام دهید و باید این هزینه ها را به هر حال بپردازید. اما برای سایر هزینه های سفر راه های متعددی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان و یا با هزینه های کمتر از عهده آن برآیید. ما در این مقاله به شما مطالبی راجع به این مساله ارائه می دهیم که:

چطور ارزان سفر کنیم؟

سفر ارزان قیمت یعنی با استفاده از وب سایت ها یا اپلیکیشن های خاص هزینه های سفر خود را کاهش دهید. یا راه هایی پیدا کنید که هزینه های خود را در طول سفر کاهش دهید و یا حتی از سفر خود پول درآورید.اما سفر رایگان یعنی از اقامت گاه های رایگان استفاده کنید، هزینه حمل و نقل نپردازید، و یا فعالیت هایی انجام دهید که هزینه سفر شما را به صفر برساند. دراینجا شما راحتی و آسایش خود را فدا می کنید تا آنجا که ممکن است امکان سفر رفتن را برای خود ایجاد کنید و سفرهای بیشتری را تجربه کنید.

سفر لازم نیست حتما گران باشد. با یک بودجه خوب و ذهنیت درست می توانید سفرهای خود را از رویا به واقعیت بدل کنید. حتی اگر درآمد زیادی ندارید یا بدهی دارید، باز هم راه های زیادی هست که بتوانید سفر کنید. البته ممکن است دیگر سفرتان مجلل و فانتزی نباشد، اما اگر برایتان اولویت اول سفر رفتن و تجربه کردن است چه اهمیتی دارد؟ در اینجا راه هایی به شما ارائه می شود که کمک می کند سفر ارزان قیمت را تجربه کنید.

  • در سفر برای خودتان کار ایجاد کنید. (سفر ارزان قیمت)

آیا درآمد کافی ندارید؟ می توانید به این فکر کنید که در مقصد کاری برای خود دست و پا کنید و از این راه هزینه های سفر را بپردازید. فرصت های زیادی در سفر هست که شاید انتخاب شما نباشد، اما خب راهی برای کسب درآمد در سفر است. در اینجا برخی از شغل ها را با هم مرور می کنیم که می توانید در مقصد آنها را انجام داده و خرج سفر را در بیاورید.

پرستار کودک. می توانید با مهمان شدن در خانه میزبانتان در عوض جایی برای خواب از کودک خانواده نگه داری کنید. و یا کارهای خانه را انجام دهید.

کارگر مسافرخانه یا هاستل. می توانید در عوض محل اقامت، برای هاستل یا مسافرخانه ای که در آن هستید کار کنید.

گارسون یا پیشخدمت. تعداد زیادی رستوران فصلی در سراسر جهان وجود دارد که نیاز به پیشخدمت اضافی مخصوصا در روزهای پیک و شلوغ دارند. شما می توانید این کار را انجام دهید.

کارگر مزرعه. اگرچه کار سختی به نظر می رسد، اما راه خوبی برای به دست آوردن پول خوب در کوتاه مدت است. این شغل به خصوص در کشورهایی مانند استرالیا و نیوزیلند مرسوم است. پس سختی کار را می توانید به جان بخرید ولی در عوض هزینه های سفر خود را پوشش دهید.

مربی شنا. این شغل نیاز به گواهی دارد. اگر در این خصوص تخصص و گواهی دارید. یعنی مدرک قابل قبول بین المللی دارید، می توانید با یاد دادن شنا به دیگران مخصوصا در مناطق گرمسیری کسب درآمد کنید.

راهنمای تور. اگر چیزهایی از تاریخ می دانید و از حرف زدن و صحبت کردن در جمع هراسی ندارید این شغل برای شما عالی است. این شغل معمولا به صورت دریافت نقدی است و شما می توانید مستقیما از افرادی که تور آنها را مدیریت و هدایت می کنید یا مکان را برای آنها توضیح می دهید، پولتان را دریافت کنید.

کارگر فصلی در استراحتگاه ها، یا رستوران ها، نگهبان، یا پیست اسکی فرقی نمی کند. شما می توانید در این مکان ها به عنوان کارگر کار کنید و کسب درآمد کنید.

استفاده از وب سایت های خاص برای تجربه سفر ارزان قیمت

شما می توانید از سایت های خاصی مانند Airbnb استفاده کنید و اقامت های ارزان قیمت را پیدا کنید. این وب سایت ها به شما می گویند که چطور در هزینه های خود صرفه جویی کنید. مثلا این وب سایت ها به شما می گویند کدام رستوران ارزان تر است، یا کدام هاستل قیمت کمتری دارد و اطلاعاتی از این دست که می تواند بسیار کمک کننده باشد. یکی دیگر از راه های سفر ارزان قیمت پختن غذا توسط خودتان است.

برای داشتن سفر ارزان قیمت، غذای خود را خودتان تهیه کنید.

یکی از بهترین راه های صرفه جویی این است که وعده های غذایی را خودتان تهیه کنید. مخصوصا اگر سفر کوچ سرفینگ را تجربه می کنید می توانید در هاستل خود یا محل اقامت خود از آشپزخانه استفاده کنید و برای خود ساندویج، سالاد یا هر غذای دیگری درست کنید. سفر حتما به این معنا نیست که شما باید همه وعده های غذایی خود را در رستوران صرف کنید.

در هاستل اقامت کنید.

شما می توانید برای خواب از اتاق های بزرگ استفاده کنید. هر چه اتاق بزرگتر باشد، باید هزینه های کمتری بپردازید. با استفاده از هاستل، گرچه فضای خصوصی کمتری خواهید داشت، ولی پول کمتری هم می پردازید. در این مقاله با راه ها و تکنیک های سفر ارزان قیمت آشنا شدید. در مقاله دیگری راجع به سفر رایگان برایتان بیشتر خواهیم گفت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *