بازدید 69
0

فنگ شویی منزل ، و مجموعه ایده ها برای فنگ شویی در منزل

چگونه منزل خود را فنگ شویی کنیم؟

اگر شما هم علاقه مند به فنگ شویی منزل هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند. در این مقاله به شما گفته می شود که چطور فنگ شویی را برای منزل خود انجام دهید، از کجا شروع کنید و چه کارهایی انجام دهید، از کدام فضا ابتدا شروع کنید، این ایده ها در فنگ شویی در منزل به شما کمک می کند تا خانه شادتر و سالمتری داشته باشید. چه شما در امر فنگ شویی در منزل، تازه وارد باشید چه متخصص این کار باشید، این چند قدم ضروری می تواند به شما ایده های جالبی برای فنگ شویی ارائه دهد.

·        ورودی منزل را روشن کنید.

در فنگ شویی؛ ورودی منزل، نشان می دهد که چه میزان انرژی وارد منزل و زندگی شما شود. ما پیشخوان منزل را دهان qi می نامیم. ورودی خانه، اولین مکانی است که شما برای انجام فنگ شویی در منزل، باید از آنجا شروع کنید.

·        از جدا کردن و دور ریختن لوازم غیر ضروری و زائد شروع کنید.

تعداد زیادی از اشیا و وسیله ها هستند که در جلوی خانه شما جمع شده اند. لازم به گفتن نیست که ما نمی گوییم کلا آن قسمت را خالی کنید، بلکه این قسمت از منزل باید درهم و به هم ریخته نباشد. پس شروع کنید و دست به کار شوید و این قسمت را جمع و جور کنید.در قدم بعد، این قسمت از خانه را تمیز کنید. جلوی ورودی (چه قسمت داخل خانه و چه قسمت خارج خانه) اغلب اوقات نادیده گرفته می شود. درب ها را از گرد وخاک پاک کنید و اگر ورودی منزل شما، دارای توری یا در ایمنی است آن توری و در ایمنی را هم تمیز کنید. نگاه خوبی به اطراف بیندازید و هر چه در آن قسمت است را خوب تمیز و مرتب کنید.همچنین می توانید این مکان را با حذف و اضافه کردن چیزهایی تبدیل به مکانی جذاب و خاص کنید. این باعث می شود مکانی ایجاد شود که انرژی وارد خانه شما شود و در آن جمع شود.در آخر مطمئن شوید که این قسمت، از نظر داشتن نور به اندازه کافی روشن باشد. به این قسمت روشنایی بیشتری اضافه کنید و یا لامپ های این قسمت را عوض کنید.

·        پنجره هایتان را تمیز کنید

پنجره، نمادی از چشم های بزرگسالان یک منزل است. نماد کودکان هم صدای آنهاست. برای انجام فنگ شویی در منزل، پنجره ها را به صورت مرتب تمیز کنید. پنجره های تمیز باعث ورود بیشتر نور به منزل می شود و خانه را روشن تر می کند.نورخورشید به صورت طبیعی به ما انرژی می دهد و ما را از خواب بیدار می کند. نور خورشید همچنین به طور واضحی رنگ ها و اشیا را به ما نشان می دهد و ما با استفاده از نور خورشید است که می توانیم چیزها را ببینیم. بنابراین خانه ما گسترده تر، روشن تر، پر انرژی تر می شود اگر ما اجازه دهیم نور طبیعی خورشید وارد منزل شود. پنجره های تمیز باعث می شود ما بتوانیم از خواب بیدار شویم و دنیا را با نور، وضوح و روشنی بیشتری ببینیم.به عنوان یک توصیه، از تمیز کننده های غیر سمی استفاده کنید. یکی از این تمیزکننده ها، ترکیب ساده سرکه سفید و آب است.

·        به درهای منزل توجه کنید.

در فنگ شویی برای منزل، درها ارائه دهنده صدا و ارتباطات شما هستند. درها همچنین درگاه هایی هستند که از آن طریق فرصت ها وارد زندگی شما می شوند. این دلیل توصیه ما در تمیز کردن و توجه به درهاست.دو نکته در این جا وجود دارد که شما باید به آنها توجه کنید. اول، این که مطمئن شوید همه درها می توانند حداقل به اندازه 90 درجه باز شوند. هنگامی که کلی خرت و پرت پشت در قرار دارد در نمی تواند کامل باز شود. این به این معنا خواهد بود که شما فقط قادر به در اختیار گرفتن برخی از فرصت هایی است که وارد زندگی شما می شد و قسمت هایی وجود دارد که شما در را به روی آنها بسته اید.دوم، بررسی کنید که همه درها به خوبی کار می کنند. اطمینان حاصل کنید که از نظر سخت افزاری، درها بدون هیچ تلاشی کار خود را انجام می دهند و لولاها صدا نمی دهند. درب ها را امتحان کنید و ببینید آیا به آسانی باز و بسته می شوند. همه این جزییات بر این که انرژی بتواند مسیر خود را برای ورود به منزل شما باز کند تاثیر می گذارد. شما می توانید جریان انرژی را تا آنجا که می شود هموارتر کنید.

·        موقعیت فرماندهی

یکی از مهمترین اصول در فنگ شویی در منزل، موقعیت فرماندهی است. این قسمت بر این که چطور شما می توانید موقعیت خود را در زندگی پیدا کنید تاثیر می گذارد. مطمئن شوید از این اصل برای قرار دادن تختخواب، میز و اجاق گاز استفاده کنید.تخت، نشان دهنده شماست. میز، ارائه دهنده حرفه شماست. و اجاق گاز نشان دهنده ثروت شماست. هنگامی که شما در این فضاها هستید مطمئن شوید که می توانید در را بدون این که مستقیم در راستای آن باشید ببینید. برای مثال، هنگامی که روی تخت دراز کشیده اید، یا پشت میز خود نشسته اید، یا پشت اجاق گاز مشغول پخت و پز هستید شما قادر خواهید بود در را ببینید. دراغلب اوقات این به معنی این است که شما بتوانید به صورت مورب در را ببینید.هنگامی که در موقعیت فرماندهی قرار دارید، می توانید فرمانده زندگی خود باشید. شما در موقعیتی هستید که می توانید انرژی و بهترین فرصت ها را دریافت کنید.

·        موانع را از مسیر خود حذف کنید.

به مسیر روزانه خود در منزل نگاهی بیندازید. بله! ما از شما می خواهیم که نگاهی به مسیر رفت و آمد خود در سرتاسر منزل بیندازید و موانعی که بر سر راه شما  هستند را حذف کنید. از هنگامی که بیدار می شوید تا زمانی که مجددا به رختخواب بروید، همه را مورد بررسی قرار دهید. مسیر رفتن به دستشویی و حمام، آشپزخانه و غیره را بررسی کنید.در اینجا چندین روش فنگ شویی در منزل برای شما ارائه شد که می تواند باعث شود منزل شما محیط شادتر و راحت تری برای شما شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *