خودروهای برقی 2019
بازدید 181
0

جدیدترین خودروهای برقی 2019 و معرفی 3 خودرو برقی

جدیدترین خودروهای برقی 2019

کفپوش پژو ۲۰۶ ، هر سال بر تعداد خریداران خودروهای برقی افزوده می شود و سال 2019 نیز از این مورد استثنا نیست. این مقاله از دید یک کارشناس خودروی برقی نوشته شده است و سعی شده جدیدترین خودروهای برقی 2019 معرفی شوند.فضای خودروهای برقی، هر سال هیجان انگیزتر از سال پیش می شود. به طوری که من فکر می کنم ما به زودی شاهد شتاب بیشتری در مدل خودروهای برقی عرضه شده به بازار خواهیم بود. هر چند که فکر نمی کنم که سال 2019، سال مورد نظر باشد.اما باز هم با این همه امسال، سال خوبی برای خودروهای برقی است. بدون شک رکورد تازه ای از خودروهای برقی که روانه جاده می شوند زده خواهد شد.  اما یک سال ویژه برای خودروهای برقی که روانه بازار شده اند نخواهد بود.فکر می کنم که سال 2020 و 2021، سال های بهتری برای خودروهای برقی باشند

با این وجود ما چندین مدل جدید در خودروهای برقی داریم که خریداران می توانند بین این گزینه ها، مورد مدنظر خود را انتخاب کنند. در اینجا سه خودرو از خودروهای برقی 2019 معرفی شده اند:

آئودی e-tron 2019 (خودروهای برقی 2019)

تنها دلیل قرار گرفتن این خودرو در این لیست، آن است که با تاخیر به بازار عرضه شده است. این خودرو قرار بود در سال 2018 وارد بازار شود، اما به دلیل مسائل نرم افزاری عرضه آن به تاخیر افتاده است.اکنون پیش بینی می شود که اولین تحویل ها در اروپا در نیمه اول 2019 باشد و باید منتظر عرضه آن در آمریکا در نیمه دوم امسال باشیم.همان طور که در اولین بررسی از این خوردو بیان کردم من حقیقتا تحت تاثیر همه جنبه های این خودرو به جز کارآیی آن قرار گرفتم.با وجود داشتن یک باتری بزرگ 95 کیلو وات ساعت من فکر می کنم افراد فقط قادر خواهند بود که 200 مایل با این خودرو حرکت کنند.در حالی که این مورد از جهت کارآیی ناامید کننده است، اما هنوز هم برای بسیاری از افراد این میزان کافی است و من فکر می کنم که یک SUV ممتاز با شروع قیمت از 74.800 دلار می تواند جایگاه خودش را در بازار پیدا کند.

مرسدس بنز EQC 2019 (خودروهای برقی 2019)

یکی از خودروهای برقی 2019، مرسدس بنز EQC 2019 است که در حال تبدیل شدن به رقیب مستقیم آئودی e-torn و دو خودروی ترکیبی دیگر است. من امیدوارم که اینها کمک کنند با سرعت بخش SUV ممتاز و پیشرفته به خودروی تمام برقی تبدیل شود.مدل X تسلا قبلا به این مورد کمک کرده است اما برای همه افراد مناسب نیست. و من فکر می کنم که این مدل مرسدس بنز و آئودی خریداران، جدیدی را بتوانند داشته باشند.برخلاف مدل e-torn، ما شانس امتحان این مدل مرسدس بنز را هنوز نداشته ایم اما انتظار می رود که به زودی وارد مرحله تولید شود و باید فرصتی برای امتحان آن در اختیار داشته باشیم.مرسدس بنز در حال صحبت درباره یک سفر 450 کیلومتری یا 280 مایلی است اما شرکت، هنگام اعلام اطلاعیه، هنوز از استاندارد NEDC استفاده می کند.من تعجب نخواهم کرد که رِنج واقعی آن نزدیک به 200 مایل در هر بار شارژ باشد.باتری به وسیله دو موتور ناهمزمان با ظرفیت کل 300 کیلو وات توان بخشی شده است. و می تواند به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب آن از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در مدت 5.1 ثانیه خواهد بود.بر اساس برگه مشخصات، مدل EQC به یک شارژر خنک کننده آب  با ظرفیت 7.4 کیلو وات مجهز شده است و حداکثر ظرفیت آن تا 110 کیلو وات در یک ایستگاه شارژ مناسب، خواهد بود.خودروساز آلمانی هنوز قیمت را اعلام نکرده است اما انتظار می رود شروع قیمت از 70 هزار دلار باشد.

مینی الکتریک 2019 (خودروهای برقی 2019)

گروه بی ام و، هنوز یک خودوری تمام برقی به بازار از وقتی که BMW i3 در 2013 را تولید کرد عرضه نکرده است اما بالاخره این اتفاق درحال رخ دادن است.در 2019، پیش بینی شده است که  BMW تولید خودروی مینی الکتریک را آغاز کند.ما واقعا نسخه تولید شده از خودرو را هنوز ندیده ایم و چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم.در اوایل سال جاری ما از بی ام دبلیو دیدن کردیم تا نگاهی به پنجمین نسل فن آوری الکتریک بیندازیم و آنها در حال انجام کارهای چشم گیری بودند، اما کارهای آن ها در مورد خودروی مینی نبود.آنها در حال عبور از مینی هستند و در عوض، نسل جدید فناوری خودروی برقی در BMW iX3 نمود خواهد داشت.ما انتظار داریم که رِنج مینی در حدود به 150 مایل باشد که آن را به عنوان یک وسیله نقلیه شهری مطرح خواهد کرد.در مورد این خودرو و شرایط سال 2019، همه چیز بستگی به قیمت دارد. اگر قیمت بیش از حد بالا نباشد می تواند به عنوان یک گزینه جالب مطرح شود.ما باید اطلاعات بیشتری را درچند ماه آینده در مورد این خودرو به دست بیاوریم.

BMW i3 2019 (خودروهای برقی 2019)

از دیگر خودروهای برقی 2019،  BMW i3است که در اصل، یک خودروی برقی جدید نیست بلکه نوعی به روزرسانی قابل ملاحظه است.BMW i3 2019، در حال کار بر روی سلول های باتری Ah 120 است که منجر به تولید باتری جدید 42 کیلو وات ساعت برای برد تقریبا 153 مایل شده است.این نشان می دهد حدودا 30 درصد پیشرفت، نسبت به نسخه قبلی ایجاد شده است.بی ام دبلیو در طول زمان در به روزرسانی مشخصات i3 بدون افزایش قابل ملاحظه MSRP به خوبی عمل کرده است.هم اکنون، BMW i3، در یک قیمت پایه 44.450 دلار بدون در نظر گرفتن مشوق ها، فهرست شده است.

نیسان Leaf 2019 با باتری 60 کیلو وات در ساعت (خودروهای برقی 2019)

مانند BMW i3، ما درباره یک خودروی جدید صحبت نمی کنیم. بلکه نیسان لیف هم به نوعی یک آپدیت و بروزرسانی کافی و قابل توجه است که برخی از خصوصیات آن در اینجا ذکر می شود.باتری نیسان لیف، سالهاست که مورد بحث قرار گرفته است. و بالاخره به نظر می رسد امسال به بازار عرضه شود.احتمالا این باتری تا بالای 200 مایل بتواند عمل کند و خودروی نیسان لیف، خودروی تمام برقی قابل قبول و مقرون به صرفه ای باشد.ما انتظار داریم همه جزییات به زودی در هفته آینده اعلام شود.دراین مقاله راجع به چند خودروی تمام برقی که قرار است در سال 2019 به بازار عرضه شود صحبت کردیم که شامل بی ام و، نیسان و آئودی بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *