بازدید 1529
1

معرفی انیمیشن مینیون ها (minions) و معرفی صداگذاران

کارگردانی شده توسطپیر تابوت
کایل بالدا
نوشتهبرایان لینچ
تولید شده توسطکریس ملداندری
جانت هیلی
ستارگانساندرا بولاک
جان هام
مایکل کیتون
آلیسون جنی
استیو کوگان
جنیفر ساندرز
پیر تابوت
جفری راش
تدوین شده توسط Claire Dodgson
موسیقی توسط هیتور پریرا
تولید شرکتIllumination Entertainment
توزیع شده توسطیونیورسال پیکچرز
تاریخ های عرضه11 ژوئن 2015 (میدان اودئون لستر)
10 ژوئیه 2015 (ایالات متحده آمریکا)
مدت زمان 91 دقیقه
ساخت کشورایالات متحده آمریکا
زبان انگلیسی
بودجه 74 میلیون دلار
باکس آفیس 1.159 میلیارد دلار
جزئیات انیمیشن مینیون ها
مینیون ها
مینیون ها

مینیون ها یک فیلم انیمیشنی آمریکایی است که در سال 2015 منتشر شده است. موضوع آن در ادامه سری انیمیشن های من نفرت انگیز است در واقع این انیمیشن داستان های قبل تر از من نفرت انگیز را بیان میکند. مینیون ها کوین, استوارت و باب به دستور اسکارلت اورکل یک خلافکار حرفه ای به همراه شوهر مخترعش هرب باید نقشه شیطانی برای بدست آوردن کل دنیا را دنبال کنند.

از ابتدای زمان مینیون ها همیشه به دنبال یک رئيس شرور بودند که قبیله شان را رهبری کند. از دایناسور ها گرفته تا ناپلئون بنا پارت قبیله ی حواس پرت مینیون ها به بزرگترین و بدترین خلافکاران خدمت کردند.

داستان از آنجایی آغاز میشود که مینیون انقلاب گر کوین به همراه استوارت و برادر کوچکتر و دوست داشتنی شان باب قبیله مینیون ها راکه مدت زمان زیادی را بدون رئيس گذرانده ترک میکنند هدف این سفر یافتن یه خلافکار قدرتمند و شرور است که قبیله بتواند به او خدمت کند. بالاخره سفرشان در لندن به پایان میرسد وخلافکار بزرگی به نام اسکارلت اورکل که میخواهد به دنیا حکومت کند به همراه شوهرش مینیون هارا استخدام میکند. حالا این سه مینیون با چالش جدیدی رو برو میشوند: نجات کل قبیله از نقشه ی بزرگی که باعث نابودی قبیله میشود.

این انیمیشن تهیه شده توسط ایلومینیشن اینترتیمنت (Illumination Entertainment) با همکاری یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و به کارگردانی Pierre Coffin و Kyle Balda نویسنده Brian Lynch:

صداگذاران :

Sandra Bullock , Jon Hamm , Michael Keaton , Allison Janney , Steve Coogan وJennifer Saunders

نظرات منتقدان متفاوت بوده بعضی از جنبه های کمدی انیمیشن تقدیر کرده اند و بعضی از اجرای تاثیر گذار صداگذاران bullock و hamm تعریف کرده اند و همچنین بعضی احساس میکنند کاراکتر های اصلی انیمیشن به اندازه کافی برای به دوش کشیدن بار کل جذابیت انیمیشن قوی نبودند. فروش انیمیشن در آمریکای شمالی 336 میلیون دلار, در کشور های دیگر 823 میلیون دلار و فروش ناخالص جهانی این انیمیشن بیش از یک میلیارد دلار بوده است که برای انیمیشنی که با بودجه ی 74 میلیون دلار ساخته شده است بسیار پر سود و تاثیر گذار است. انیمیشن مینیون ها بیشتر از هر قسمت انیمیشن من نفرت انگیز فروش داشته است. این انیمیشن پنجمین فیلم پر فروش سال 2015 شد و عنوان هجدهمین فیلم پر فروش تاریخ و سومین فیلم انیمیشنی پر فروش تاریخ پس از شگفت انگیزان 2 و فروزن را از آن خود کرد. همچنین این انیمیشن پر فروش ترین انیمیشنی است که توسط کمپانی دیزنی ساخته نشده است.

در روز اکران انیمیشن در عصر پنجشنبه 6 میلیون دلار فروش کرد و رکورد پر فروش ترین اکران فیلم انیمیشنی را از آن خود کرد. ( هم اکنون انیمیشن finding dory این رکورد را در اختیار دارد( با 46 میلیون دلار فروش در روز اکران رکورد پرفروش ترین انیمیشن در روز اکران را تصاحب کرد و دومین انیمیشن پر فروش در یک روز پس از قسمت سوم انیمیشن شرک با فروش 47 میلیون دلاری است. همچنین این انیمیشن برنده جایزه people choice awards در قسمت بهترین فیلم خانوادگی شد.

قسمت جدید انیمیشن مینیون ها به نام Minions: The Rise of Gru طبق آخرین اخبار قرار است در سوم جولای سال 2020 در آمریکا توسط universal pictures اکران شود. این قسمت انیمیشن درباره ماجراجویی های مینیون ها و گرو رهبر شرور آنهاست که در انتهای انیمیشن قبلی ظاهر میشود. ساخت این قسمت از انیمیشن در 29 جولای 2017 اغاز گردید. اولین تریلر رسمی آن در تاریخ 7 ژوئن سال 2019 منتشر خواهد شد.

 

ترجمه و باز نویسی از: سیناخانی

sources:wikipedia.org, imdb.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *