بازدید 483
0

انیمیشن من نفرت انگیز

داستان انیمیشن من نفرت انگیز 1

سری انیمیشن های من نفرت انگیز ساخته شده توسط ایلومنیشن با همکاری universal pictures از 4 قسمت تشکیل شده است با شخصیت اصلی خلافکاری که در نهایت تغییر رویه میدهد به نام گرو. داستان از این قرار است که در محله ی شادی در حومه ی شهر پر از نرده های سفید و گل های رز یک خانه ی ترسناک و مخوف وجود دارد. در زیر این خانه راز بزرگی پنهان شده است ، با لشگری از مینیون ها گرو نقشه ی بزرگترین سرقت تاریخ را میکشد او میخواهد که ماه را بدزدد! گرو از شرور بودن لذت میبرد و انبار مهمات با سلاح های خاصی دارد مانند اسلحه کوچک کننده ، اشعه یخ زننده و ماشین های جنگنده پیشرفته که در هوا پرواز می کنند. او هر چیزی که سر راهش قرار میگیرد را از میان بر میدارد تا روزی که با سه دختر یتیم روبرو میشود. بچه های یتیم در او چیزی را میبینند که هیچ کس دیگر نمیبیند: یک پدر! بزرگترین خلافکار دنیا با بزرگترین چالش زندگیش روبرو میشود: سه دختر کوچک به نام های مارگو, ایدث و اگنس.

قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز در سال 2010 منتشر شد به کارگرانی Pierre Coffin و  Chris Renaud

بر اساس داستانی از Sergio Pablos نوشته شده توسط Cinco Paul  و Ken Daurio

صداگذاران انیمیشن من نفرت انگیز

Steve Carell در نقش گرو ، Miranda Cosgrove در نقش مارگو ، Dana Gaier در نقش ایدیث ، Elsie Fisher در نقش اگنس ، Jason Segel در نقش ویکتور ، Russell Brand در نقش دکتر نفاریو و Julie Andrews در نقش مادر گرو.

قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز (Despicable Me 2010) با بودجه ی ساخت 69 میلیون دلاری بیش از 543 میلیون دلار در تمام جهان فروش کرد و با استقبالی باور نکردنی رو به رو شد.

داستان انیمیشن من نفرت انگیز 2

گرو که هم اکنون پدر خانواده است در حال بزرگ کردن و تربیت سه دخترش است از کار های شرورانه و خلافکاری دست برداشته و به تولید مربا رو اورده با کمک دکتر نفاریو و مینیون ها. در همین زمان از یک ازمایشگاه در قطب شمال سرقت مهمی رخ میدهد. ماموراتحادیه زد خلافکاران, لوسی وایلد گرو را استخدام میکند تا به اژانس او کمک کرده و دزد ازمایشگاه را رد یابی کنند. متوجه میشوند که دزد در یک پاساژ یک مغازه دارد و گرو مشکوک میشود که صاحب رستوران مکزیکی ممکن است ال ماچو باشد خلافکار بزرگ و قدرتمندی که تصور میشد مرده باشد…

قسمت دوم این مجموعه انیمیشن در 3 جولای سال 2013 اکران شد.

من نفرت انگیز 2 (Despicable Me 2 2013) با بودجه ی 76 میلیون دلاری ساخته شد و با فروش ناخالص جهانی 970 میلیون دلار به موفقیت بزرگتری نسبت به قسمت پیشین دست یافت.

در سال 2015 انیمیشنی به نام مینیون ها منتشر شد که گذشته ی قبیله ی مینیون ها را روایت میکند این انیمیشن نوشته ی  Brian Lynch و به کارگزدانی Pierre Coffin است و هم اکنون سری

خاص خود را دنبال میکند و به زمان قبل تر از مجموعه انیمیشن های من نفرت انگیز باز میگردد. این انیمیشن با استقبال فوق العاده ای رو به رو شد و بیش از 1.1 میلیارد دلار فروش ناخالص جهانی داشت که از تمامی نسخه ها پر فروش تر بود.

داستان انیمیشن من نفرت انگیز 3

بالتازار برت یک ستاره ی کودک در سالهای 1980 قدرت میگیرد و قصد دزدیدن بزرگترین الماس دنیا را دارد گرو و همسرش لوسی وایلد سعی در دستگیری او دارند اما او موفق به فرار میشود پس از شکست خوردن در دستگیری بالتازار برت گرو و همسرش از کار مامور مخفی اخراج میشوند تا اینکه یک غریبه مرموز به گرو اطلاع میدهد که او یک برادر دو قلو به نام درو دارد! برادری که ارزو دارد جای پای برادر خلافکار خود را دنبال کند.  سرانجام درو به گرو پیشنهاد میکند که برای یک دزدی دیگر به او ملحق شود. گرو بدون اطلاع به لوسی با درو نقشه میکشند که بزرگترین الماس دنیا را از بالتازار برت بدزدند در همین حین مینیون ها به زندان می افتند و…

انیمیشن من نفرت انگیز 3 در 30 ام ژوئن سال 2017 اکران گردید.

انیمیشن من نفرت انگیز 3 (Despicable Me 3 2017) نظرات مختلفی از منتقدین گرفت. این انیمیشن با بودجه ی 80 میلیون دلار ساخته شد و بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان به فروش رسید.

کمپانی ایلومینیشن در سپتامبر 2017 اعلام کرد که من نفرت انگیز 4 نیز در دست ساخت است هنوز از زمان پخش تریلر این انیمیشن اطلاعاتی در دست نیست.

هر 3 قسمت من نفرت انگیز و انیمیشن مینیون ها با بودجه ی 299 میلیون دلاری ساخته شد و بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون دلار فروش جهانی داشت که نشان از شهرت و محبوبیت بسیار زیاد این مجموعه انیمیشن در سراسر جهان دارد. انیمیشن های من نفرت انگیز 2 بار نامزد جایزه اسکار و یک بار نامزد جایزه گلدن گلوب شدند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *