گوشی های برند شیائومی
بازدید 138
0

گوشی های برند شیائومی

در زمینه ی تلفن های همراه برندهای بسیاری وجود دارند . برندهایی همچون  اپل ، سامسونگ ، HTC ، هواوی ، جی ال ایکس ، ال جی ، بلک بری ، سونی و … همین که کمی بزرگتر می شوید و دیگر نوبت به آن می رسد که تلفن همراهی در دست داشته باشید ، اولین برند هایی که با آنها آشنا میشوید سامسونگ و اپل هستند . برندهایی با دو سیستم عامل متفاوت که با طراحی های خاص و منحصر به فردشان زمان بسیاری است که پرچمدار تلفن های هوشمند می باشند . نمی شود کسی در زمان حال زندگی کند و این دو برند را نشناسد . اما خب این دو برند زمان بسیاری است که بیشتر از آن که به دلیل امکانات بسیاری که در اختیار کاربر میگذارند فروش داشته باشند فروششان بدلیل اسم و رسمشان می باشد . چرا که به محض دیدن گوشی در دستتان از صحت کارایی و همچنین نام و قیمت گوشی باخبر می شوند و نمیتوانند حرفی به شما بزنند . اما دیگر وقت آن رسیده تا این فرهنگ نادرست را ریشه کن کنیم .


در اینجا میخواهیم به برندی تقریبا نوپا اشاره کنیم که توانسته است رضایت مشتری را درباره ی آن چه که وارد بازار میکند ، بدست آورد .
همگان راجع به قدرت و نفوذ چین در همه ی بازارها باخبرند . اما اکثر اوقات بدلیل کیفیت های پایینی که در محصولات ارزان قیمتش وجود دارد از خرید صرف نظر میکنند . جمله ی made in china جمله ایست که در بسیاری موارد باعث فراری دادن مشتری می شود . اما شیائومی شرکتی چینی است که توانسته دوباره اعتمادهای از دست رفته را برگرداند . بخصوص در حوزه ی تلفن های همراه بسیار موفق عمل کرده است . هدف این شرکت ارایه محصولات با کیفیت و اما ارزان قیمت می باشد . هر وسیله دیجیتالی را که فکرش را بکنید ، شیائومی آن را ساخته است و به سبد کالایش اضافه نموده گوشی های تلفن همراه ، لپ تاپ ها ، انواع اسباب بازی ها ، ترازو ، هدفون و … . این شرکت با پشتکار ستودنی اش و همچنین کالاها ی مرغوب و به صرفه اش چنان توانسته در کوتاه مدت در دل مردم آسیا و حتی خاورمیانه و اروپا جای باز کند که به آن لقب اپل دوم را داده اند .
اگر میگوییم با کیفیت ولی ارزان قیمت ، دلیل بر این نمی شود که شما توقع بهترین امکانات را با قیمت پایین داشته باشید . منظور این است که توانسته محصولاتی را ارایه دهد که با توجه به هزینه ی ای که میکنید و باتوجه به رقبای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است چه از لحاظ قیمت و چه از نظر کیفیت و قطعات به کار رفته شده .
از معروفترین و محبوب ترین گوشی های برند شیائومی که از سال 2017 تا به امروز  به بازار عرضه کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

گوشی های برند شیائومی :

Redmi Y1 lite :

این گوشی 150 گرمی ، از قابلیت دو سیم کارتی برخوردار است و دارای 16 گیگا بایت حافظه داخلی می باشد . سیستم عامل این گوشی اندروید است و دوربینش 13 مگا پیکسلی می باشد .

Redmi Note 4 :

 

این گوشی بدلیل قیمت ارزان و طراحی بی نظیر و از همه مهمتر باتری عالی اش توانست جایگاه سوم را در لیست نظرسنجی بهترین گوشی های 2017 از نظر کاربران که در وبسایت سخت افزار برگزار شد کسب کند .
دوربین این گوشی 12 مگا پیکسل است و سیستم عامل اندروید با نسخه 6 را پشتیبانی میکند . و دارای دو حافظه 2 گیگابایتی و 4 گیگابایتی می باشد و میتوان همزمان دو سیم کارت را درون آن فعال کرد و در سه رنگ نقره ای ، طلایی و خاکستری به بازار ارائه شده است .

Mi 5x :

یکی از ویژگی هایی که در ابتدای کار بیننده در مورد این سری از گوشی های برند شیائومی متوجه میشود ، شباهت بسیارش به اپل 7 است . که این ویژگی برای بعضی ها مزیت و برای بعضی ها یک عیب بزرگ تلقی می شود .
این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 7 استفاده می کند که البته قابلیت پشتیبانی از نسخه 8 را نیز دارد ،همچنین دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و دوربینی دوگانه با دو سنسور 12 مگا پیکسلی را شامل می شود . یکی از موارد قابل توجه در مورد این گوشی سنسور اثر انگشتش می باشد که به جای قاب جلو در قاب پشتی این گوشی جای گرفته است

Redmi 4x :

این گوشی نیز یکی دیگر از پر آوازه ترین گوشی های این کمپانی می باشد . 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند . این گوشی یکی از گوشی های برند شیائومی مقرون به صرفه می باشد که با توجه به قیمتش کارایی و کیفیت بالایی برخوردار است . همچون دیگر محصولات این گوشی نیز دو سیم کارته می باشد و دارای دوربینی با 13 مگاپیکسل وضوح می باشد . و در سه رنگ مشکی طلایی و صورتی ارائه شده است .

هر یک از این گوشی های برند شیائومی از نظر کاربرد ، قیمت و کیفیت بسیار مناسب و عالی هستند اما اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که نمیتوانید به خوبی از گوشی تان مراقبت کنید این گوشی ها را به شما پیشنهاد نمیکنیم چرا که از لحاظ ماندگاری کمی ضعیف هستند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

محمد موسوی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *