فیلم ترغیب | persuasion 2022
بازدید 292
۴

فیلم ترغیب | Persuasion 2022

فیلم ترغیب | Persuasion 2022 روایت آن الیوت است که با خانواده اسنوب خود در آستانه ورشکستگی زندگی می کند، زنی ناسازگار با احساسات مدرن است. هنگامی که فردریک ونت ورث، فرد باهوشی که یک بار او را فراری داده بود، به زندگی او باز می گردد، آن باید بین پشت سر گذاشتن گذشته خود یا گوش دادن به قلبش در مورد فرصت های دوم یکی را انتخاب کند.

کارگردان: کری کرکنل

نویسندگان: ( بر اساس رمانی از جین آستین ) ران باس آلیس ویکتوریا وینسلو

ستاره ها: داکوتا جانسون، کاسمو جارویس، هنری گلدینگ

محصول و سرمایه گذار: نتفلیکیس

ژانرها: درام عاشقانه

انتشار: 15 جولای

فیلم ترغیب | Persuasion 2022
فیلم ترغیب | persuasion 2022
فیلم ترغیب | Persuasion 2022

آیا این به نظر نمی رسد که ما در شرف داشتن یک رابطه عاشقانه مهیج نتفلیکس هستیم؟ از آنجایی که غول استریم خبر اقتباس را در آوریل 2021 اعلام کرد، احتمالاً همه جزئیات پنهان را می‌خواهید، اعم از انتخاب بازیگر، تاریخ پخش و غیره. خوشبختانه برای شما، ما همه آخرین اطلاعات و چند بازیگر Persuasion را داریم. عکس هایی برای نشان دادن شما نیز داریم.

برای شروع چند حقیقت جالب از Persuasion 2022 :

داکوتا جانسون برای ایفای نقش در اقتباس فیلم ترغیب این نسخه رمان آستین را با “رویکردی مدرن و شوخ” بازگو می کند.

این فیلم در نزدیکی خانه زمانی جین آستن فیلمبرداری شده است.

آیا آن الیوت قهرمان جین آستن به لیموترش آلرژی دارد؟ ما باید صبر کنیم تا فیلم را ببینیم و بعد متوجه خواهیم شد، زیرا داکوتا جانسون بالغ ترین شخصیت اصلی آستن را در اقتباس جدیدی از Persuasion، آخرین رمان تکمیل شده نویسنده، شاید آن را به تصویر بکشد.

پس از Emma در 2020 و تصورات بی‌شماری از غرور و تعصب، جای تعجب نیست که تقاضای سیری ناپذیری برای اقتباس‌های آستن وجود داشته باشد. در اینجا، هر آنچه را که درباره فیلم متقاعدسازی داکوتا جانسون می دانیم، بیابید.

ترغیب 2022
ترغیب 2022

تاریخ انتشار فیلم ترغیب | Persuasion 2022 :

Persuasion تابستان امسال در نتفلیکس پخش خواهد شد.

سرانجام تاریخ دقیق انتشار این اقتباس مورد انتظار تایید شد. Persuasion 2022 اولین بار در نتفلیکس در 15 جولای 2022، پس از تولیدی که در ماه مه گذشته آغاز شد، پخش خواهد شد. نتفلیکس به تازگی اولین تریلر را منتشر کرده است که می توانید آن را در ادامه تماشا کنید . و به نظر می رسد که می داند که ما به جزئیات بیشتری نیاز داریم زیرا حتی چند عکس کاملاً جدید منتشر کرده است که ما را وادار می کند آرزو کنیم که این اتفاق بیفتد.

داکوتا جانسون بهار گذشته سر صحنه فیلمبرداری در باث انگلستان دیده شد. درست است که Persuasion در باث فیلمبرداری می شود – آستن از سال 1801 تا 1806 در آنجا زندگی می کرد. در اولین عکس، جانسون یک لباس دوره ای خاکستری و آستین بلند با کلاه همسان پوشیده است. او در کنار همبازی اش، نیکی آموکا برد، که لباس صورتی چشمگیر دارد، ایستاده است.

فیلم ترغیب
فیلم ترغیب

نیکی آموکا برد و داکوتا جانسون در صحنه ترغیب در باث، انگلستان.

کارگردان فیلم Persuasion 2022 کری کراکنل توضیح می دهد: «من همیشه علاقه مندم که بین آن زمان و اکنون ارتباطی وجود داشته باشد. من فکر می‌کنم فیلم‌های دورهمی معمولاً همانقدر درباره لحظه‌ای که در آن ساخته شده‌اند به شما یاد می‌دهند، همان‌طور که لحظه‌ای را که در حال تکرار کردن هستند، به شما یاد می‌دهند.»

درباره ستاره این فیلم “داکوتا جانسون”:

داکوتا جانسون در نقش قهرمان آن الیوت در Persuasion 2022 بازی خواهد کرد.

جانسون که بیشتر برای سه گانه Fifty Shades of Grey شناخته می شود، نقش قهرمان قدیمی و روشنفکر آستن را بازی خواهد کرد. مشخصه آن الیوت پختگی و نارضایتی از محیط اطرافش است. این رمان حول ارتباط مجدد آن با کاپیتان فردریک ونتورث، نامزد سابقش می چرخد ​​که او به دلیل فشارهای جامعه او را ترک کرد. آن باید هم خود را در مرحله بلوغ تر و هم رابطه اش با خواستگار سابقش را ارزیابی کند.

جانسون درباره این موضوع گفت: “من به سمت زبان و مضامین مدرنیزه شده، شکستن دیوار چهارم و صحبت مستقیم با حضار جذب شدم، و این واقعیت که یک زن با اراده این روزها به همان اندازه که در آن زمان بود موضوع بحث است.” بازی آنه

داکوتا جانسون در فیلم ترغیب 2022
داکوتا جانسون در فیلم ترغیب 2022

حتما جدیدترین اخبار فیلم و سریال جهان را پیویو دنبال کنید :

https://pioio.com/mag/2022/06/27/the-second-chapter-of-squid-game/ https://pioio.com/mag/2022/06/21/avatar-the-way-of-water-2022/ https://pioio.com/mag/2022/05/31/strange-world-animation-2022/

نتفلیکس و ماجرای های آن درباره فیلم ترغیب Persuasion 2022:

در سال 2021، پس از موفقیت بریجرتون، نتفلیکس اعلام کرد که اقتباس جدیدی از Persuasion با بازی داکوتا جانسون در نقش آن الیوت 27 ساله و کازمو جارویس در نقش کاپیتان ونتورث ساخته شده است.

هنری گلدینگ، با توجه به انتخاب نقش کاپیتان یا ویلیام الیوت، به طرز جالبی دومی را انتخاب کرد. همچنین ریچارد ای. گرانت و سوکی واترهاوس به عنوان سر والتر الیوت و الیزابت الیوت نیز حضور دارند که نقش‌هایشان مشخص نشده است. سایر بازیگران در IMBD Persuasion 2022 شرح داده شده اند.

نتفلیکس روی یک چیز مطمئن شرط بندی می کند. علاوه بر بریجرتون، در حال حاضر در فصل دوم آن، قدرت‌هایی که در نتفلیکس حضور دارند باید به فیلم اما 2020 نیز توجه داشته باشند. قبل از بسته شدن سینماها در طول همه‌گیری، این فیلم در هفته‌های آغازین خود تماشاگران زیادی را به خود جذب کرد و از جریان ثابت تماشاگران آنلاین در زمان تعطیلی لذت برد.

بر کسی پوشیده نیست که هالیوود عاشق یک قطعه صمیمی است.اما از آنجایی که طرفداران قبلاً درباره ترس و وحشت رجی ژان پیج که دیگر نقش جذاب سایمون باست را بازی نمی کند، شاعرانه ابراز نظر کرده اند، وقت آن رسیده است که توجه خود را به قطعه دیگری از دوره نتفلیکس معطوف کنیم که در همین راستا تنظیم شده است و آن Persuasion 2022 است.

 ترغیب 2022
ترغیب 2022

فیلم ترغیب اصلاً در مورد چیست؟

اگر هرگز نام این رمان کلاسیک جین آستن را نشنیده اید، شاید وقت آن رسیده است که کتاب را بردارید؟ نه؟ خوب، در هر صورت، در اینجا خلاصه ای کوتاه از داستان به طور مستقیم از نتفلیکس آمده است:

«آن الیوت که با خانواده اسنوب خود در آستانه ورشکستگی زندگی می کند، زنی ناسازگار با احساسات مدرن است. هنگامی که فردریک ونت ورث – کسی که زمانی او را فراری داده بود – به زندگی او بازمی گردد، آن باید بین پشت سر گذاشتن گذشته یا گوش دادن به قلبش در مورد فرصت های دوم یکی را انتخاب کند. برگرفته از رمان جین آستن.

اگر از طرفداران جین آستن هستید، احتمالاً با کلاسیک 1817 آشنا هستید. ترغیب یک زن جوان مدرن (خوب، مدرن در قرن نوزدهم، حداقل) را دنبال می کند که باید بین معشوق سابق خود یکی را انتخاب کند یا گذشته را پشت سر بگذارد و از ~قوانین اجتماعی~ پیروی کند.

آخرین رمان جین آستن پس از مرگش در سال 1818 منتشر شد و بسیاری آن را بهترین رمان او می دانند. این اقتباس جدید به عنوان یک “رویکرد مدرن و شوخ” توصیف می شود. رمانی که در اوایل قرن نوزدهم نوشته شد و به نمایشنامه ترجمه شد

رمان ترغیب
رمان ترغیب

شما باید به تنهایی درگیر آن باشید، اما این یک سوال فوری ایجاد می کند: آیا نتفلیکس به کتاب اصلی وفادار می ماند یا می رود و کار خودش را در هالیوود قرن بیست و یکم انجام می دهد؟ غول استریم به نوعی وعده ترکیبی از هر دو را داده است، که امیدواریم به این معنی است که تماشاگران سینما نگاهی تازه به داستان خواهند داشت، اما ناب‌پسندان آستن همچنان لحظاتی را خواهند داشت که به رمان وفادار می‌مانند. مطمئناً، این بر اساس یک رمان جین آستن است، اما حال و هوای قرن بیست و یکمی خواهد داشت.

 persuasion 2022
Persuasion 2022

فیلمبرداری Persuasion 2022 در سال 2021 آغاز شد و تاریخ اکران آن در سال جاری است. این فیلم هم اکنون در مرحله پست تولید قرار دارد. ما کنجکاو هستیم که ببینم این ترغیب در برابر دو اقتباس قبلی، یکی در سال 1995 با بازی آماندا روت، و در سال 2007 با بازی سالی هاوکینز، چگونه است.

چه کسی در گروه بازیگران Persuasion حضور دارد؟

سوکی واترهاوس مدل و بازیگر (سریال واگرا: شورشی)، نامزد اسکار ریچارد ای. گرانت (بانوی آهنین، آیا همیشه می‌توانی من را ببخشی؟) و نامزد بفتا، نیکی آموکا برد (از Zadie Smith’s NW) همگی به The Persuasion پیوستند.

ستاره Crazy Rich Asians نیز در Persuasion 2022 حضور خواهد داشت. طبق گزارش Deadline، گلدینگ قرار است نقش آقای الیوت را بازی کند، «فویل بی احساس و کلاسیک آستن». در رمان، ویلیام الیوت یکی از بستگان دور آن و وارث فرضی پدر آن است. او خونسرد و حسابگر است و برای به ارث بردن عنوان و دارایی الیوت نقشه می کشد.

سه ستاره بزرگ در یک راستا قرار دارند، و به ما اعتماد کنید وقتی می گوییم … شما از همه آنها تاثیر خواهید پذیرفت. داکوتا جانسون در نقش قهرمان باشکوه ما، آن الیوت:

و در اینجا بازیگر بریتانیایی Cosmo Jarvis در نقش کاپیتان جذاب فردریک ونتورث است.

و ما نمی توانیم هنری گلدینگ را در نقش آقای الیوت خوش تیپ، پسر عموی آن فراموش کنیم.

بازیگران فیلم ترغیب
بازیگران فیلم ترغیب
بازیگران Persuasion
بازیگران Persuasion

آیا هنوز تریلر فیلم Persuasion 2022 منتشر نشده است؟

پس از چیزی که به نظر می رسد ما برای همیشه منتظر بودیم، نتفلیکس بالاخره یک تریلر برای فیلم Persuasion 2022 منتشر کرد و اوه، ارزش صبر کردن را داشت! همه ما می توانیم قبول کنیم که ما تیم فردریک هستیم، اما به محض اینکه هنری گلدینگ روی پرده بیاید، خوب، ممکن است اوضاع تغییر کند. آن را در زیر بررسی کنید:

هشت سال پس از اینکه آن الیوت متقاعد شد که با مردی متعصب با ریشه های فروتن ازدواج نکند، آنها دوباره همدیگر را ملاقات می کنند. آیا او از شانس دوم خود برای عشق واقعی استفاده خواهد کرد؟

دانلود فیلم ترغیب :

دانلود فیلم ترغیب با زیرنویس چسبیده کیفیت 480

دانلود فیلم ترغیب با زیرنویس چسبیده کیفیت 720

دانلود فیلم ترغیب با زیرنویس چسبیده کیفیت 1080

تاریخ انتشار فیلم ترغیب | Persuasion 2022 چه زمانی است؟

این فیلم در تابستان امسال، 15 جولای اکران خواهد شد.

این فیلم بر اساس رمان است؟

بله، فیلم ترغیب از رمانی به همین نام اقتباس شده برای اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    عالی عزیزم.واقعا زیبا.مقاله هات حرف نداره

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      بسیار ممنون از وقتی که گذاشتید

  2. نرگس گفت:

    عالی بسیار زیبا

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      بسیار ممنون از وقتی که گذاشتید