انیمیشن گربه چکمه پوش 2 آخرین آرزو Puss in Boots 2022
بازدید 662
0

انیمیشن گربه چکمه پوش 2 آخرین آرزو | Puss in Boots 2022

انیمیشن جذاب گربه چکمه پوش که یک انیمیشن کمدی-آمریکایی است، برای اولین بار در سال 2011 اکران شد. این انیمیشن به اقتباس از افسانه شرک، داستان اصلی گربه چکمه پوش را در سال های قبل اتفاقات شرک 2 را بازگو می کند. انیمیشن گربه چکمه پوش 2 (Puss in Boots 2022) نیز در ادامه انیمیشن اول ساخته شده است.

جزئیات انیمیشن گربه چکمه پوش 2 | آخرین آرزو

انیمیشن Puss in Boots 2022
  • تهیه کننده : Mark Swift
  • کارگردانان : Joel Crawford . Januel Mercado
  • نویسنده : Paul Fisher
  • ستارگان : Salma Hayek . Harvey Guillén . Antonio Bandera
  • ژانر : کمدی – ماجراجویی
  • زبان اصلی فیلم : انگلیسی
  • تاریخ اکران : 23 سپتامبر 2022
  • تریلر : IMDB

افتخارات انیمیشن گربه چکمه پوش

انیمیشن گربه چکمه پوش 2011

انیمیشن Puss in Boots 2022، یکی از پرطرفدارترین انیمیشن هاست. اولین انیمیشن گربه چکمه پوش نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد، در باکس آفیس 555 میلیون دلار فروخت و در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار نامزد بهترین انیمیشن بلند شد. یک مجموعه تلویزیونی از این فیلم با عنوان ماجراهای گربه چکمه پوش در ژانویه 2015 در نتفلیکس پخش شد و پس از شش فصل در ژانویه 2018 به پایان رسید، در حالی که دنباله آن با عنوان گربه چکمه پوش: آخرین آرزو در تاریخ 23 دسامبر 2022 اکران خواهد شد.

معرفی شخصیت Puss در Puss in Boots 2022

گربه چکمه پوش آخرین آرزو دوبله فارسی
انیمیشن گربه چکمه پوش 2

گربه چکمه پوش یک گربه اسپانیایی زبان و انسان نما است که به خاطر چکمه هایش به گربه چکمه پوش معروف شده است. شخصیت گربه چکمه پوش بر اساس یک شخصیت افسانه ای ایتالیایی از دهه 1500 به نام گاتو کان گلی استیوالی است که به عنوان یک گربه انسان نما به تصویر کشیده شده است و از مهارت های فریبکاری و فریب خود برای کمک به ارباب خود برای گرفتن دست یک شاهزاده خانم برای ازدواج استفاده می کند. Puss که فراری از قانون است، به دنبال بازگرداندن افتخار از دست رفته خود است. او متوجه می شود که جک و جیل زن و شوهر قانون شکن قاتل دارای دانه های جادویی هستند که او مدت ها به دنبال آن بوده است، که می تواند او را به قلعه غول پیکری برساند که طبق افسانه ها حاوی تخم مرغ های غاز طلایی ارزشمند است.

بازگویی داستان این شخصیت در DreamWorks بسیار متفاوت است، و سازندگان او از ویدیوهای گربه در یوتیوب به همراه برخی از ماجراجویان بزرگ فیلم، ایندیانا جونز و زورو، که باندراس در فیلم 1998 نقش دومی را بازی کرد، الهام گرفتند.

ماجرای خلق انیمیشن Puss in Boots 2022

دانلود انیمیشن Puss in Boots 2022 دوبله فارسی
انیمیشن Puss in Boots 2022

این فیلم از سال 2004، زمانی که Shrek 2 منتشر شد، در حال توسعه بود. کریس میلر، به عنوان رئیس داستان در Shrek 2 کار می کرد. او به دلیل عشق به شخصیت و پتانسیل داستانی جذابی که گربه چکمه پوش داشت؛ با توجه به ماجراهایی که به آن اشاره می کرد، از طرفداران بزرگ ساخت یک فیلم spin off با محوریت گربه چکمه پوش بود. در ابتدا قرار بود در سال 2008 به عنوان یک فیلم و با نام گربه چکمه پوش: داستان یک قاتل غول پیکر مستقیما به انتشار درآید. در اکتبر 2006، به دلیل شرایط بازار، این فیلم دوباره به عنوان یک اکران در سینما معرفی شد، و شرکت DreamWorks Animation معتقد بود که شخصیت Puss لیاقت بیشتری دارد. میلر بلافاصله پس از کارگردانی شرک سوم برای کارگردانی فیلم استخدام شد.

انیمیشن گربه چکمه پوش 2 | Puss in Boots 2022

دانلود انیمیشن گربه چکمه پوش 2 بدون سانسور

در پاییز امسال، گربه‌های دوست‌داشتنی و غول‌ پیکر بازمی‌گردند. برای اولین بار در بیش از یک دهه، انیمیشن DreamWorks یک ماجراجویی جدید را در جهان شرک ارائه می دهد. گربه چکمه پوش 2 : آخرین آرزو (Puss in Boots : The Last Wish) یک فیلم کمدی و انیمیشن کامپیوتری آمریکایی است که توسط DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این فیلم که برگرفته از فرنچایز شرک است، دنباله‌ای بر گربه چکمه پوش (2011) است. کارگردانی جوئل کرافورد و ژانوئل مرکادو، به همراه فیلمنامه ای از پل فیشر است. صداپیشگی را آنتونیو باندراس و سلما هایک را بر عهده دارد که به ترتیب در نقش های گربه چکمه ای و کیتی سافت پاوس در کنار اولیویا کولمن، هاروی گیلن نقش آفرینی می کنند.

داستان انیمیشن گربه چکمه پوش 2 | Puss in Boots 2022

انیمیشن گربه چکمه پوش 2 Puss in Boots 2022 دوبله فارسی نماشا
انیمیشن گربه چکمه پوش : آخرین آرزو

در قسمت دوم انیمیشن، گربه چکمه پوش متوجه می شود که 8 تا از 9 زندگی خود را از دست داده است، اگرچه در طول راه شمارش را از دست داده است. بازگرداندن آن زندگی‌ها، گربه‌ چکمه‌پوش را به سمت بزرگ‌ترین چالش های زندگی اش می‌فرستد. آنتونیو باندراس، نامزد جایزه اسکار، به عنوان صدای PiB بدنام بازمی گردد تا ستاره آرزوی افسانه ای را پیدا کند و زندگی از دست رفته اش را بازگرداند.

آیا گربه چکمه پوش 3 نیز ساخته خواهد شد؟

انیمیشن گربه چکمه پوش 3
انیمیشن گربه چکمه پوش 2 (Puss in Boots 2022)

اگر پوس واقعاً بتواند آخرین آرزو را بیابد و زندگی 9 گانه‌اش را احیا کند، درها را برای ماجراجویی‌های بیشتر در شهر سن ریکاردو و فراتر از آن باز خواهد کرد. این با زمزمه پنجمین فیلم شرک همراه است که توسط DreamWorks در سال 2016 اعلام شده بود. تاریخ اکران مورد انتظار برای این فیلم پنجم از سال 2018 به سال 2022 به تعویق افتاده است، بدون اینکه دریم ورکس تایید کند که آیا این فیلم به نتیجه می رسد یا خیر. شایعاتی مبنی بر بازگشت کامرون دیاز برای صداپیشگی پرنسس فیونا در پنجمین فیلم منتشر شده است، اما این بازیگر بازنشسته هنوز اظهار نظری نکرده است.

در پیویو بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/05/25/the-sea-beast/ https://pioio.com/mag/2022/05/23/spider-man-vs-spider-man-animation/ https://pioio.com/mag/2022/05/21/the-rise-of-gru/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *