رمان عاشقانه مناسب ولنتاین
بازدید 285
0

5 رمان عاشقانه مناسب ولنتاین+فیلم

طرفداران کتاب و کتاب خوانی همیشه و در هر شرایطی دوست دارند کتاب بخوانند حتی زمان هایی که شاید انجام این کار برای دیگران کمی عجیب به نظر برسد.به عنوان مثال در روز 14 فوریه یا 25 بهمن که به روز ولنتاین یا عشق معروف است و همه در تکاپوی تدارک دیدن کادو ولنتاین خاص برای فرد مورد علاقه شان هستند تا به بهترین شکل ممکن عشقشان را ابراز کنند این افراد  اگر تنها باشند که ترجیح میدهند رمان های عاشقانه مناسب ولنتاین را بخوانند اگر هم با کسی درارتباط باشند بهترین رمان عاشقانه یا بهترین کتاب برای هدیه دادن را انتخاب میکنند و با همه محبتشان آن را تقدیم میکنند. از روی بعضی از این رمان ها حتی فیلم عاشقانه هم ساخته شده است که جایگزین مناسبی برای کتاب خواهد بود.

اگر شما هم جزء این دسته ازافراد هستید پس همراه ما باشید تا چند تا از رمان های عاشقانه و فیلم های عاشقانه مربوط به آنها را به شما معرفی کنیم. با خواندن این مطالب میتوانید بهترین کتاب برای هدیه را انتخاب کنید.

1 : رمان همه چیز همه چیز ( Everything Everything )

این رمان اثر نویسنده آمریکایی « نیکولا یون » است که در سال 2015 به چاپ رسید و به جهانیان معرفی شد.شخصیت اصلی این رمان دختری 18 ساله به نام « مادلین » است که از یک بیماری نادر ژنیتیکی رنج میبرد. بخاطر این بیماری مادلین باید بسیار مراقب اجسام یا اشخاصی که با آنها در ارتباط است باشد زیرا کوچک ترین آلودگی خطر مرگ را برای او به همراه خواهدت داشت.به همین دلیل زندگی او خلاصه شده در خانه ، مادر و پرستارش.در همین بین خانواده ای به نزدیکی خانه آنها نقل مکان میکنند که پسری هم سن و سال مادلین دارند.ماجرا از تماشای اسباب کشی از پشت پنجره آغاز شد.پسر همسایه به قدری با نمک بود که توانسته بود از همان راه دور هم دل دخترک داستان را ببرد.اما با وجود شرایط مادلین این عشق به کجا میرسید ؟ تا چه حد میشود برای عشق فداکاری کرد ؟

برای پاسخ به این سوال ها و شناخت مفهوم فداکاری رمان عاشقانه مناسب ولنتاین « همه چیز همه چیز» را مطالعه کنید. یکی از بهترین کتاب ها برای هدیه دادن به فرد مورد علاقه تان خواهد بود.

رمان عاشقانه مناسب ولنتاین همه چیز همه چیز اثر نیکولا یون

از روی این کتاب یک فیلم امریکایی هم به همین نام به کارگردانی استلا مگی و نویسندگی جی میلز گودلو ساخته شده است. فیلم درام و عاشقانه همه چیز همه چیز در سال 2017 توسط برادران وارنر پیکچرز منتشر شد. آماندلا استنبرگ و نیک رابینسون در آن نقش آفرینی می کنند. فروش این فیلم 61 میلیون دلاربوده است.

فیلم عاشقانه مناسب ولنتاین همه چیز همه چیز

2 : رمان غرور و تعصب ( Pride and Prejudice )

نوشته جین آستین نویسنده محبوب و مشهور انگلیسی که در سال 1813 به چاپ رسید. پس اگر علاقه مند به خواندن داستان های قدیمی هستید این کتاب را از دست ندهید. رمان غروز و تعصب داستان یک خانواده 7 نفره به نام خانواده « بنت » را روایت میکند که دارای 5 فرزند دختر است. مادر این خانواده نگران ازدواج دخترهایش است و دوست دارد هر چه سریعتر تا قبل از اینکه کشیش شهر « ویلیام کالینز » تمام اموالشان را مصادره نکرده آنها را سر و سامان دهد. با آمدن دو پسر با نام های  «چارلز بینگلی » و « آقای دارسی » به همسایگی خانواده بنت خیال مادر کمی راحت تر میشود.« جین » دختر بزرگ خانواده عاشق چارلز که پسری ثروتمند و مهربان است میشود. دوست چارلز یعنی آقای دارسی ، الیزابت را  که خواهر جین است در یک مهمانی ملاقات میکند و نظرش را جلب میکند اما به خاطر تعصب آقای دارسی نسبت به جایگاه خانوادگی و غرور بالایی که دارد علاقه خود را پنهان میکند. در همین هنگام کشیش کالینز به فکر رابطه با الیزابت می افتد. الیزابت هم با افسری نظامی به نام  جورج ویکهام ارتباط بر قرار میکند. در میان کش و قوس های فراوان بین دو خواهر و روابطشان آقای دارسی قهرمان داستان میشود و …

با خواندن این رمان عاشقانه مناسب ولنتاین میفهمیم که تا چه میزان عشق و محبت پشت دیواری از غرور و تعصب پنهان شده که باید این دیوار را در هم شکست.

رمان عاشقانه مناسب ولنتاین غرور و تعصب اثر جین آستین

فیلم عاشقانه مناسب ولنتاین غرور و تعصب محصول سال 2005 و به کارگردانی جو رایت است. این فیلم با حال و هوای سال 1813 ساخته شده است. بنابراین اگر جزء طرفداران فیلم های قدیمی و دراماتیک هستید میتوانید این فیلم عاشقانه را در روز ولنتاین کنار معشوقتان ببنید.

فیلم عاشقانه مناسب ولنتاین غرور و تعصب

3 : رمان دفتر خاطرات ( The Notebook )

این رمان عاشقانه مناسب ولنتاین و معروف اثر Nicholas Sparks ( نیکولاس اسپارکس ) نویسنده انگلیسی است که در سال 1996 منتشر شده است . داستان حول محور زندگی دو پسر و دختر جوان با نام های « نوآ » و « الی » میچرخد که دست روزگار پس از عاشقی کوتاه مدت انها جدایی را برایشان رقم میزند.بعد ار جدایی ، پسر داستان با فرستادن نامه های زیادی عشق خود را ابراز میکند ولی مادر الی مانع رسیدن این نامه ها به دست دخترش میشود تا اینکه نوآ طی نامه آخر خود از عشق ابدی و نامیرایش به الی میگوید و از او خداحافظی میکند.جنگ جهانی دوم در آمریکا شروع میشود و نوآ به جنگ میرود و الی هم به عنوان پرستار به کمک سربازان میرود.بعد از 14 سال جدایی به طور ناگهانی الی و نوآ یکدیگر را ملاقات میکنند در حالی که الی ازدواج کرده است و …

رمان عاشقانه مناسب ولنتاین دفتر خاطرات اثر نیکولاس اسپارکس

فیلم عاشقانه مناسب ولنتاین دفتر خاطرات یک فیلم درام آمریکایی است که در سال 2004 توسط نیک کاساوتیس ساخته شد. در این فیلم رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در نقش زوج جوانی بازی می کنند که در دهه 1940 عاشق یکدیگر می شوند. این پانزدهمین فیلم درام رمانتیک پرفروش تاریخ است.

فیلم عاشقانه مناسب ولنتاین دفتر خاطرات

4 : رمان بازی نفرت انگیز ( The Hating Game )

رمان عاشقانه مناسب ولنتاین به نام بازی نفرت انگیز اثر ( سالی تورن ) در ژانر کمدی رمانتیک است که از اول تا اخر داستان شاهد کشمکش هایی بین دو شخصیت زن و مرد اصلی داستان با نام های (لوسی هاتن ) و( جاشوآ  تمپلمن ) خواهید بود. لوسی یک زن مهربان و محبوب بین همکارانش است به جز یکی از همکارانش که هر دو از یکدیگر متنفرند و مجبورند ساعت های طولانی در هفته یکدیگر را تحمل کنند . تنفر آنها به حدی است که در رفتار هایشان نسبت به هم مشخص است. هردو برای رسیدن به مقام شغلی بالاتر باهم رقابت دارند و ماجراهای جذاب و خنده داری این بین پیش می آید که فکر و خیالات عاشقی به سرشان میزند.

رمان عاشقانه مناسب ولنتاین بازی نفرت انگیز اثر سالی تورن

با انتخاب بهترین کتاب برای هدیه سلیقه خود را به رخ بکشید.

فیلم بازی نفرت انگیز یک فیلم کمدی و دراماتیک محصول سال 2021 است که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. کارگردان آن پیتر هاچینگز است و لوسی هیل و آستین استوول در نقش های اصلی آن حضور دارند. داستان آن بر اساس رمان است بنابراین میتوانید با دیدن آن لحظات عاشقانه ای را در کنار معشوقتان سپری کنید.

فیلم عاشقانه مناسب ولنتاین باری نفرت انگیز

5 : رمان النور و پارک ( Eleanor and Park )

نویسنده آمریکایی به نام رینبو راول  « Rainbow Rowell » این کتاب را در سال 2013 منتشر کرد.داستان حول زندگی و صحبت راجع به علایق دو نوجوان 16 _17 ساله ست که هرکدام در شرایط خاصی بزرگ شده اند. « النور داگلاس » نام دختری ست که در یک خانواده فقیر و پرجمعیت با پدری که همیشه مست و بداخلاق است زندگی میکند در مقابل « پارک شریدن » پسر داستان در خانواده ای متوسط و باکلاس که زندگی عاشقانه ای دارند بزرگ شده است. همه چیز از داخل اتوبوس مدرسه شروع شد زمانی پارک روی صندلی اتوبوس به تنهایی نشسته بود و در انتظار سوار شدن بقیه بچه ها.با ورود یک دختر با موهای قرمز و فرفری و لباس های عجیب و غریب به نام النور توجه او به سمتش جلب میشود.اتوبوس شلوغ است و جایی برای نشستن نیست پس جای خالی کنارش را به دخترک داستان میدهد.صحبت راجع به موسیقی و کتاب های کمیک رابطه آنها را پررنگ و پررنگ تر میکند.این دوستی عمیق تا به وجود امدن یک عشق جاودان پیش میرود.

بهترین کتاب برای هدیه مناسب نوجوان های کتاب خوان در روز ولنتاین همین کتاب خواهد بود.

رمان عاشقانه مناسب ولنتاین النور و پارک اثر رینبو راول

فیلم این رمان در دست ساخت است پس فقط از ورق زدن و خواندن کتاب آن لذت ببرید.

همچنین در پیویو میتوانید بخوانید :

عاشقانه ترین گل ها کدام اند؟ + هر گل نماد چیست؟

عاشقانه ترین آهنگ های ولنتاین ❤️

5 فیلم مناسب برای ولنتاین

14 ایده کادو ولنتاین جذاب دخترانه

30 ایده کادو ولنتاین مردانه

ولنتاین را به تنهایی می گذرانید؟ 17 ایده به یادماندنی برای مجردها

آیا برای رمان النور و پارک فیلم ساخته شده است؟
فیلمی از روی این رمان در دست ساخت است که به زودی منتشر خواهد شد.

نام بازیگران شخصیت های اصلی فیلم دفتر خاطرات چیست؟

رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در نقش زوج جوانی بازی می کنند که در دهه 1940 عاشق یکدیگر می شوند

چه کتاب هایی را در روز ولنتاین بخوانیم؟

1 . همه چیز همه چیز _ 2 . غرور و تعصب _ 3 . دفتر خاطرات _ 4 . بازی نفرت انگیز _ 5 . النور و پارک

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *