مکان های مناسب ولنتاین
بازدید 206
0

ولنتاین ❤️ اینجاها برو!

در مقاله مکان های مناسب ولنتاین متوجه خواهیم شد که روز ولنتاین به مناسبت ابراز عشق و علاقه افراد به هم در سالهای اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. یکی از دغدغه های افراد این است که این روز را چگونه و کجا می توانند سپری کنند که لحظات خوش و تکرار نشدنی بسازند.
اگر برای شما نیز سوال است که : ولنتاین کجا بریم ؟یا بهترین مکان های ولنتاین کجاست ؟ ما برای شما فهرستی از مکان هایی که می توانید با رفتن به آنجا ولنتاین متفاوت تر و خاطره انگیز تری بسازید فراهم کرده ایم. اگر نمی خواهید دراین روز مهم دست خالی سراغ پارتنر خود بروید به فکر یک کادو ولنتاین هم باشید.

درباره کادو ولنتاین بیشتر بخوانید:
۱۴ ایده کادو ولنتاین جذاب دخترانه
کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین
۳۰ ایده کادو ولنتاین مردانه
کادوی ولنتاین چی بخرم ؟

رستوران / کافه

بهترین مکان ها برای ولنتاین
رستوران ها و کافه های مناسب برای ولنتاین

اگر یک گوشه دنج و خلوت اما متفاوت را برای قرارتان در نظر دارید، رستوران یا کافه مورد علاقه محل زندگی خود را پیدا کنید. می توانید ساعاتی را با خیال آسوده به صرف ناهار، عصرانه یا شام با پارتنر خود سپری کنید.

سینما / تئاتر

بهترین مکان ها برای رفتن در روز ولنتاین
سینما و تئاتر در ولنتاین

یک ایده جذاب که حسابی به دردتان می خورد. یک فیلم از ژانر مورد علاقه خود و پارتنرتان انتخاب کنید. بلیط آن را رزرو کرده و ساعات سرگرم کننده ای در سینما داشته باشید.
اگر اهل تئاتر رفتن هستید که قطعا می دانید چه گزینه جذابی برای انتخاب دارید ولی اگر تا به حال تجربه حضور در تئاتر نداشته اید، ولنتاین بهانه خوبی برای گذراندن لحظات متفاوت و جدیدی در کنار عزیزانتان است.

بیشتر بخوانید:
۵ فیلم مناسب برای ولنتاین

گالری های هنری

جذاب ترین ایده ها برای ولنتاین
رفتن به گالری هنری در ولنتاین

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به هنر (در هر زمینه ای) علاقه مندید، رفتن به گالری های هنری هم ایده خوبی است. شما علاوه بر اینکه با دیدن یا خرید آثار هنری روح خود را جلا می دهید، از هنرمندان نیز حمایت می کنید.

موزه

بهترین مکان ها برای سپری کردن ولنتاین
بازدید از موزه های مورد علاقه

انتخابی بی نظیر برای کسانی که به تاریخ، هنر یا صنعت علاقه مندند. شما می توانید با کمی تحقیق یک موزه در زمینه ای که دوست دارید پیدا کنید و چندین ساعت را مشغول تماشا و کسب اطلاعات جدید شوید.

شهربازی

متفاوت ترین مکان ها برای قرار عاشقانه
قرار عاشقانه در شهر بازی

اگر کودکِ درون فعال و سرزنده ای دارید شهربازی یک گزینه فوق العاده و یکی از مکان های مناسب ولنتاین برای شماست. این مکان برای تخلیه انرژی و داشتن دقایقی هیجان انگیز بهترین انتخاب است. می توانید با پارتنر خود ساعات لذت بخشی را سپری کنید.

خانه سالمندان یا پرورشگاه

اگر دوست دارید شادی و عشق خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید و روز زیبایی را برای آنها رقم بزنید، یکی دیگر از مکان های مناسب ولنتاین مراکز بهزیستی است. با حضور خود یا دادن هدیه های کوچک به قلبشان نور ببخشید.

طبیعت

هیجان انگیز ترین مکان ها برای قرار عاشقانه
ساعاتی رمانتیک در طبیعت

ولنتاین کجا بریم ؟ اگر هنوز به دنبال مکان های مناسب ولنتاین می گردید بهتر است با توجه به محل زندگی خود، طبیعت بکری انتخاب کنید. برای کمپ کوتاهی برنامه ریزی کنید. این طبیعت می تواند شامل دریا، جنگل، کویر یا دشت هایی در اطراف محل زندگی شما باشد. می توانید عصرانه ساده ای تهیه کنید، آتش روشن کنید و به تماشای غروبی دلچسب بنشینید. یا اگر قصد دارید که شب را هم در همان محل سپری کنید، تماشای ستاره ها را در دل تاریکی شب از دست ندهید.

ولنتاین کجا بریم ؟ مراکز تفریحی زیادی وجود دارد که شما با توجه به سلیقه و علایقتان می توانید انتخاب کنید. مثل کارتینگ، اسکی، بیلیارد، سوارکاری، بولینگ، تیراندازی ، گلف و… . بسته به بودجه و حال و هوای خود هریک از این تفریحات را که دوست دارید می توانید تجربه کنید و خاطرات بی نظیری را رقم بزنید.

مطالب مرتبط :
جذابترین ایده ها برای داشتن ولنتاین ❤️خاطره انگیز
ولنتاین را به تنهایی می گذرانید؟ ۱۷ ایده به یادماندنی برای مجردها
اگر در ولنتاین تنها ماندید | حکایت تنها ترین نهنگ دنیا

ولنتاین کجا بریم ؟

هر جا که حس و حال خوبی به شما می دهد، کافه یا رستوران، سینما، شهربازی، طبیعت یا حتی خانه سالمندان.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *