بازی های گروهی مناسب ولنتاین
بازدید 230
0

بازی گروهی مناسب ولنتاین چیست؟

همیشه در جمع هایی که جوانان حضور دارند جمع پرانرژی و فعال است ، مخصوصا اگر زوج ها باهم یک جا جمع شوند که جمع خانواده را خنده و شادی را فرا میگیرد. بعضی از مناسبت ها خاص تر هستند و زوج ها در آن روز خوشحال تر و پر انرژی تر اند. مثل روز ولنتاین که دوستان دور هم جمع میشوند و در کنار هم روز خاطره انگیزی را میسازند. این شور و شادی گاهی اوقات بخاطر انجام بازی های گروهی هیجان انگیزی است که یخ جمع را آب میکند و همه را به وجد می آورد. بازی های گروهی مناسب ولنتاین انتخاب درستی برای شاد کردن جمع است. کادو ولنتاین

در زیر چند تا از بازی های گروهی مناسب بزرگسال که میتوانید در این روز و یا  در هر مناسبتی انجام دهید معرفی میکنیم .

1 : بازی گروهی حدس بزن کیه ؟

در این بازی اسم اشخاص شرکت کننده را روی تکه های کاغذ مینویسید و درون یک جعبه یا پلاستیک میریزید و هم میزنید. هر نفر یکی از کاغذ هارا برمیدارد.روال بازی به این صورت است که هر فرد باید شخصی را که به او افتاده است را توصیف کند و نفرات دیگر باید حدس بزنند که فرد مورد نظر چه کسی است. دراین بین یک سری توصیفات بانمک و خنده دار گفته میشود که باعث شادی و نشاط جمع خواهد شد.

بازی گروهی مناسب ولنتاین حدس بزن کیه؟

بازی گروهی مناسب ولنتاین حدس بزن کیه؟

2 : بازی گروهی جرئت یا حقیقت ؟

این بازی هیجان انگیز و معروف یکی از بازی هایی است که در هر جمعی انجام میشود.روش انجام بازی به این صورت است که همه افراد باید دور هم جمع شوند  و یک بطری را در وسط  قرار دهند و آن را بچرخانند.سر بطری به طرف هر کسی که افتاد او باید یکی از دو گزینه  جرئت یا حقیقت را انتخاب کند. برای انتخاب شخصی که سوال میپرسد باید دوباره بطری را بچرخانید و طبق روال قبلی سر بطری به سمت هرکسی که افتاد سوال میپرسد.

انتخاب حقیقت به این معنی است که باید هر سوالی که از شما پرسیده میشود را با صداقت کامل جواب دهید.

انتخاب جرئت به این معنی است که باید هر کاری که شخص مقابل از شما خواست بدون چون و چرا انجام دهید.

بازی گروهی مناسب ولنتاین جرئت یا حقیقت

بازی گروهی مناسب ولنتاین جرئت یا حقیقت

اگر به دنبال ایده برای داشتن یک ولنتاین جذاب هستید حتما یک سری به این مقاله بزنید.

3 : بازی گروهی بله و نه معکوس : 

در این بازی دست جمعی یک نفر به عنوان پرسشگر انتخاب میشود و بقیه افراد باید به سوال های او پاسخ برعکس بدهند.به عنوان مثال میپرسد الان شب است ؟ اگر چنین چیزی درست است باید بگوید نه ، ولی اگر شب نیست باید بگوید بله . به همین صورت ادامه میابد تا یک نفر درانتها باقی بماند و برنده شود. این بازی مناسب جمع خانواده و دوستان است.

بازی گروهی مناسب ولنتاین بله و خیر معکوس

بازی گروهی مناسب ولنتاین بله و خیر معکوس

4 : بازی گروهی پانتومیم :

این بازی را حتی 4 نفره هم میتوانید انجام دهید پس نگران تعداد کم نفرات نباشید. این بازی به دو صورت قابل انجام است. به دو گروه تقسیم شوید تعدادی کلمه یا جمله را روی تکه های کاغذ بنویسید و درون یک جعبه یا پلاستیک بریزید و مخلوط کنید. هر گروه باید یک نفر را از گروه مقابل و از بین کاغذ ها هم باید یکی را انتخاب کند. فرد مشخص شده باید کلمه را بدون حرکات لب و با استفاده از دست و بقیه اعضای بدن به یار هم تیمی خود برساند. برای جذابیت بیشتر زمان خاصی را برای حدس زدن مشخص کنید و درصورت حدس نزدن امتیاز منفی به گروه بدهید. در پایان امتیاز ها را جمع ببندید و برنده را مشخص کنید. این بازی هم مناسب جمع خانواده و هم جمع دوستانه است.

بازی گروهی مناسب ولنتاین پانتومیم

بازی گروهی مناسب ولنتاین پانتومیم

اگر در روز ولنتاین مهمان دعوت کرده اید و نمیدانید کیکی که درست کرده اید چه دیزاینی باید داشته باشد جذاب ترین دیزاین کیک به کمک شما آمده است.

5 : بازی گروهی ترجیح میدهی … ؟

در این بازی ابتدا باید همه اعضا یک دایره تشکیل دهند. یک نفر بازی را شروع میکند به این صورت که از فرد کناری خود میپرسد ترجیح میدهی … ؟ برای ادامه این سوال میتوانید از هر جمله ای استفاده کنید. به عنوان مثال بگویید ترجیح میدهی برای یک سال مسواک نزنی یا یک سال حمام نروی؟ خنده و شادی در این بازی گروهی مناسب ولنتاین بستگی به میزان صمیمت افراد و ذهن خلاق آنها دارد.

بازی گروهی مناسب ولنتاین ترجیح میدهی...؟

بازی گروهی مناسب ولنتاین ترجیح میدهی…؟

6 : بازی گروهی یک کلاغ چهل کلاغ

در این بازی گروهی به صورت دایره ای بشینید زیرا باید در گوش یکدیگر صحبت کنید. یکی از اعضا باید جمله ای را به سلیقه خودش درنظر بگیرد و در گوش نفر کناری اش زمزمه کند فقط هم یکبار میتواند این کار را انجام دهد.نفر بعدی یک کلمه به آن اضافه میکند و به نفر بعدی منتقل میکند. همینطور ادامه پیدا میکند تا نفر آخر که باید جمله نهایی را بگوید. به احتمال زیاد جمله جالبی از آب در خواهد آمد.

بازی گروهی مناسب ولنتاین یک کلاغ چهل کلاغ

بازی گروهی مناسب ولنتاین یک کلاغ چهل کلاغ

7 : بازی گروهی 20 سوالی

نام دیگر این بازی « اسم روی پیشانی » است. برای انجام بازی دور هم جمع شوید و یک نفر را انتخاب کنید به غیر از او همگی افراد باید با همفکری یکدیگر کلمه ای را انتخاب کنند و روی یک کاغذ بنویسید . برای اینکه شخص مورد نظر نتواند صدای شما را موقع انتخاب کلمه بشنود میتوانید به او یک هندزفری بدهید. بعد از نوشتن کلمه روی کاغذ آن را روی پیشانی او بچسبانید. او تنها با پرسیدن 20 سوال و شنیدن جواب بله یا خیر از طرف شما باید به آن کلمه برسد.

باز ی گروهی مناسب ولنتاین 20 سوالی

باز ی گروهی مناسب ولنتاین 20 سوالی

8 : بازی گروهی اسم فامیل

دیگه این بازی که برای همه آشناست و نیازی به تعریف کردن ازجذابیت هایش نیست. این بازی هم مناسب جمع خانواده و هم دوستان است و برای هر زمان که دور هم جمع شوید مناسب است. فقط نیاز به چند تا برگه و خودکار دارید که قطعا در هر خانه ای پیدا خواهد شد. در حین انجام آن انقدر از کلمات نوشته شده بخندید که یک خاطره فراموش نشدنی را خواهید ساخت.

بازی گروهی مناسب ولنتاین اسم فامیل

بازی گروهی مناسب ولنتاین اسم فامیل

 

همه این بازی های گروهی هم به عنوان بازی مناسب جمع خانواده شناخته میشود و هم جمع های دوستانه. باعث ارتباط  بهتر و گرمتر بین افراد حاضر در مهمانی یا جمع دوستانه تان خواهد شد پس یکدیگر را به انجام آن دعوت کنید و لذت ببرید. قطعا تعداد بیشتری بازی وجود دارد ولی این ها جزء جذاب ترین ها هستند که باعث شادی هر چه بیشتر شما خواهد شد.

همچنین در پیویو مگ میتوانید بخوانید :

عاشقانه ترین گل ها کدام اند؟ + هر گل نماد چیست؟

ولنتاین ❤️ اینجاها برو!

جذابترین مدل مینیمال طراحی ناخن ولنتاین

۳۰ ایده کادو ولنتاین مردانه

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *