ولنتاین را به تنهایی می گذرانید؟
بازدید 155
0

ولنتاین را به تنهایی می گذرانید؟ 17 ایده به یادماندنی برای مجردها

ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ؟گذراندن روز ولنتاین به تنهایی می تواند کار سختی باشد (البته شاید هم برایتان اهمیت چندانی نداشته باشد). این موضوع تا حدی بسته به این است که دیدن دوستان یا اطرافیانتان در کنار پارتنر هایشان چه احساسی را به شما منتقل می کند. دیدن کاپل هایی که کادو ولنتاین و عروسک برای هم میخرند، می تواند اوضاع رو بدتر کند.به هرحال اگر شما هم جز افرادی هستید که قرار است این روز را به تنهایی بگذرانند، بهتراست بدانید که لیاقت داشتن یک روز متفاوت را در این مناسبت دارید. ما در ادامه مطلب برای شما لیستی را تهیه کردیم از کارهای جذابی که می توانید در این روز انجام دهید، بدون اینکه نیاز به حضور محبوبی داشته باشید!

همچنین روز ولنتاین بهترین انتخاب است تا زمانی را برای نشان دادن علاقه و میزان اهمیتی که برای خانواده و دوستان خود قائل هستید اختصاص دهید. علارغم این که می خواهید این روز را به تنهایی بگذرانید یا با پارتنر خود.

1. یک وعده غذایی را در کنار دوستان خود بگذرانید.

ایده های روز ولنتاین برای مجرد ها
یک وعده غذایی در کنار دوستان

با دوستان خود برنامه ای ترتیب دهید که یک وعده نهار یا شام را در کنار همدیگر باشید. می توانید این قرار را در رستوران همیشگی و موردعلاقه تان یا حتی خانه بگذارید. دورهم بودن با عزیزانتان این روز را تبدیل به یکی از خاطره انگیز ترین روزهای زندگیتان می کند. ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید ولنتاین را به تنهایی می گذرانید

2.ساعاتی را در طبیعت سپری کنید.

ایده های گذراندن ولنتاین خارج از خانه
بیرون رفتن در ولنتاین

وقت گذراندن در طبیعت برای سلامت شما بسیار سودمند است و در بهبود حال و هوای شما تاثیر بسزایی دارد. پس برنامه ای را ترتیب دهید که مکان های جدیدی را کشف کنید. می توانید با دوچرخه یا پیاده، به تنهایی یا با دوستانتان این کار را انجام دهید.

3. یک دسته گل تازه به خودتان هدیه بدهید.

یک دسته گل تازه به خودتان هدیه بدهید
به خودتان هدیه بدهید

به نظر می رسد که خرید یک دسته از گل های مورد علاقه تان انتخاب بسیار مناسبی است برای این که شما را سرحال بیاورد و روحتان را تازه کند. مطمئن شوید مکانی که برای قراردادن گل ها درخانه خود در نظرگرفته اید کاملا در تیرراس نگاهتان باشد.

4. به خودتان برسید.

در روز ولنتاین به خودتان برسید
برای رسیدگی به خود وقت بگذارید

زمانی را در این روز به خودتان اختصاص دهید. هیچکس ارزشمند تر ومهمتر از شما در زندگیتان نیست پس به خود و نیازهایتان احترام بگذارید. شمع معطری را با رایحه ای آرامبخش روشن کنید. مراقبت های پوستی کامل تری داشته باشید و مدیتیشن انجام دهید.

5.از فضای مجازی دور بمانید.

ایده های ناب ولنتاین
دور ماندن از فضای مجازی

تلفن همراه و کامپیوتر خود را کنار بگذارید. خود را با خواندن مجله، یک کتاب خوب یا تماشای فیلم مورد علاقه تان به داشتن روزی دوراز تکنولوژی دعوت کنید.

6.خاطرات روزانه خود را بنویسید.

نوشتن خاطرات یک ایده جذاب برای ولنتاین
نوشتن خاطرات روزانه

نوشتن می تواند یادآور خاطرات شما باشد و منبع الهامی برای خلاقیت های شما. با نوشتن روان و ذهن خود را از هر چیزی آزاد می کنید و می توانید ساعاتی را با آرامش بگذرانید. علاوه بر این به ذهن خود نظم می دهید و برای روزهای پیش رو برنامه ریزی بهتر و پربازده تری خواهید داشت.

7. یک شام جذاب برای خود درست کنید.

کارهایی که در روز ولنتاین باید انجام داد
درست کردن یک شام به یاد ماندنی

یک غذای خوشمزه برای یک نفر! زمانی را در نظر بگیرید تا غذایی را که مدتهاست می خواستید درست کنید اما فرصت آن را نداشتید، آماده کنید. یا اینکه اصلا بیخیال شوید و خود را به یک وعده درست و حسابی در رستوران مورد علاقه تان دعوت کنید.
اگر در ولنتاین تنها ماندید ماجرای وال تنها (:

8. یک برنامه تلویزیونی جدید را تماشا کنید.

بهترین ایده ها برای داشتن ولنتاین به یادماندنی
تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما

خیلی فرقی نمی کند که به چه ژانری علاقه مند هستید، همیشه یک برنامه جدید که با سلیقه شما هماهنگ باشد وجود دارد. یا اینکه برنامه ای را که خیلی دوست دارید اما به هر دلیلی تا امروز موفق به تماشای آن نشدید را ببینید.

9. کیک یا شیرینی درست کنید.

ایده شیرینی پزی برای ولنتاین
تهیه کیک یا شیرینی

آشپزی علاوه بر داشتن نتیجه ای خوشمزه، یک کار درمانی هم محسوب می شود و انجام دادن آن بسیار آرامش بخش است. ما معتقدیم که شما قطعا شایسته داشتن یک میان وعده شیرین و خوشمزه دراین روز هستید. پس دستور پخت مورد علاقه خود را پیدا کنید و دست به کار شوید.

10. سراغ سرگرمی های مورد علاقه تان بروید.

ایده های ناب ولنتاین برای مجرد ها
سرگرمی های مناسب روز ولنتاین

چیزهای زیادی وجود ندارد که به اندازه پیدا کردن سرگرمی مورد علاقه تان شما را سرحال بیاورد. می توانید با ویدئو های آموزشی یوتبوب در خانه شروع کنید. کارهایی مانند خوشنویسی، نقاشی، سفالگری یا گل آرایی را انجام دهید. حتی ایده خوبی است اگر سراغ علایق و سرگرمی هایی بروید که مدتهاست کنار گذاشته اید.

11.دکوراسیون خانه/اتاق خود را تغییر دهید.

ایده تغییر دکوراسیون برای ولنتاین
تغییر دکوراسیون اتاق

اگر مدت هاست که به تغییر چیدمان خانه یا اتاق خود فکر می کنید، امروز وقتش است! حتی یک تغییر کوچک هم کافیست. عوض کردن روکش کوسن های مبل، یا تعویض بالش های تختخوابتان برای راحتی بیشتر شما می تواند تفاوت زیادی را ایجاد کند.

12.یک کار هنری انجام دهید.

کاربردی ترین ایده ها برای ولنتاین
انجام یک کار هنری برای ولنتاین

برای دوستان و خانواده خود کارت های هدیه دست ساز آماده کنید. این یک راه بی نظیر برای به اشتراک گذاشتن لحظات خوب زندگی تان با کسانی است که عمیقا دوستشان دارید.

13. در استایل موهای خود تغییری ایجاد کنید.

در استایل موهای خود تغییری ایجاد کنید
ایجاد تغییری در ظاهر موهایتان

در استایل موهای خود، با کوتاه کردن یا رنگ کردنشان تغییری ایجاد کنید. یا آنها را به سبک متفاوتی نسبت به حالت همیشگی بیارایید. همین تغییر کوچک تاثیر زیادی بر روحیه و نگاه شما خواهد گذاشت.

14.برای انجام یک کار خیرخواهانه داوطلب شوید.

جذاب ترین ایده ها برای ولنتاین
داوطلب شدن برای یک کار خیرخواهانه

منظور از کارهای خیرخواهانه فقط کمک کردن به افرادی که نیاز دارند نیست. شما می توانید بر روی سلامتِ روان و جسم خود کار کنید. احساس هدفمندی در درون خود ایجاد کنید، سعی کنید ارتباط خود را با جامعه بهبود ببخشید. روز ولنتاین را تبدیل به روزی برای خدمت به خود و دیگران کنید.

15. بخوابید!

ایده های جذاب برای ولنتاین
استراحت کنید

بله! درست خواندید. اگر انجام کارهایی که تا اینجا به شما پیشنهاد دادیم برایتان سخت است یا حوصله ندارید، می توانید این روز بخصوص را در رختخواب بمانید، چرت بزنید و خستگی هفته گذشته را رفع کنید.

16. برای دوستان خود نامه بنویسید.

برای دوستانتان نامه بنویسید
نامه به عزیزان

چه راهی را بهتر از محبت کردن و ابراز عشق به عزیزانتان، برای گذراندن روز ولنتاین سراغ دارید؟ دقایقی زمان بگذارید و به این فکر کنید که هر یک از نزدیکان شما چقدر برایتان ارزشمند هستند. سپس حس خود را در غالب جملاتی که واژگان آن از قلب شما بیرون می آید بنویسید. ولنتاین تنهایی چیکار کنم ؟

17. کلاس یوگا بروید.

بهترین ایده ها  برای روز ولنتاین
رفتن به کلاس یوگا

در روز ولنتاین “ذهن” گزینه خوبی است که برای بهبود عملکرد آن تلاش کنید. با شرکت در یک کلاس یوگا محلی، همه چیز را متمرکز و آرام نگه دارید. یا می توانید حضور در یک کلاس مجازی را انتخاب کنید.

ولنتاین تنهایی چیکار کنم؟

لیستی از 17 ایده برای اینکه چطور از غم این روز در بیایید اماده کردیم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *