ولنتاین چیکار کنم بهترین ایده های ولنتاین
بازدید 920
1

جذابترین ایده ها برای داشتن ولنتاین ❤️خاطره انگیز

بهترین ایده های ولنتاین را به این خاطر نوشتیم، زیرا هر سال افراد به خود فشار زیادی می آورند برای اینکه روز ولنتاین یا سپندارمذگان را بسیار خاص برگزار کنند. ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم که مهمترین هدف روز ولنتاین، زمانی است که در کنار همدیگر سپری می کنید.
در نهایت این انتخاب شماست که روز ولنتاین را چطور بگذرانید. ما برای شما لیستی از بهترین ایده هایی که می توانید با پارتنر خود عملی کنید تهیه کرده ایم تا ولنتاین امسال را به یکی از خاطره انگیز ترین روزهای خود تبدیل کنید.

1.هدیه بدهید.

بهترین ایده ها برای ولنتاین
ایده های جذاب هدیه برای ولنتاین

بهترین ایده های ولنتاین چیست ؟ روز ولنتاین فقط برای هدیه دادن نیست اما می توانید با تهیه چیزهایی که پارتنر شما دوست دارد یا مدتهاست که دنبال آن می گردد، او را به راحتی خوشحال کنید. این یکی از ساده ترین و بهترین ایده های ولنتاین است که می توانید انجام دهید. کادو ولنتاین شما حتما نباید یک وسیله گران قیمت یا بزرگ باشد، حتی با یک شاخه گل یا چیزی که با دست های خودتان درست کرده اید هم می توانید علاقه تان را به طرف مقابل نشان دهید . مهم ارزشمندی قصد و نیت شماست. ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟ ولنتاین چیکار کنم ؟

در این مورد بیشتر بخوانید :
۱۴ ایده کادو ولنتاین جذاب دخترانه
کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین
۳۰ ایده کادو ولنتاین مردانه
کادوی ولنتاین چی بخرم ؟

2.برای همدیگر پلی لیستی از آهنگ ها درست کنید.

بهترین اهنگ های عاشقانه
آهنگ های عاشقانه مناسب ولنتاین

بهترین ایده های ولنتاین چیست ؟ مدت زمانی را به انتخاب مجموعه ای از آهنگ های عاشقانه برای همدیگر بگذارید. سعی کنید آهنگ هایی را انتخاب کنید که یادآور خاطرات و لحظات خوب شما هستند . یا موسیقی هایی که فکر می کنید طرف مقابلتان دوست دارد.

3.پیاده روی کنید.

بهترین مکان ها برای قرار عاشقانه
ایده جذاب پیاده روی در روز ولنتاین

بهترین ایده های ولنتاین چیست ؟ حتی اگر هوا خیلی سرد است این ایده را امتحان کنید. قطعا لحظات خوشی را سپری خواهید کرد. می توانید به یکی از مکان های مورد علاقه تان بروید یا جایی که برای اولین بار همدیگر را دیده اید. شاید هم تصمیم بگیرید پیاده روی خود را با رفتن به کوهنوردی چالش برانگیزتر کنید. در هرصورت این مورد به انتخاب شما و پارتنرتان برمی گردد.

4.یک تور شهرگردی دونفره ترتیب دهید.

ایده های سورپرایز ولنتاین
تور شهرگردی دو نفره در روز ولنتاین

آیا محل تاریخی خاصی در شهر شما وجود دارد که همیشه دوست داشتید به آنجا بروید؟ یا موزه ای که هرگز ندیده اید؟ یا کافه ای که همیشه بی توجه از کنار آن می گذشتید؟
یکی دیگر از بهترین ایده های ولنتاین همین است. می توانید برای امروز لیستی از مکان هایی که همیشه می خواستید بروید اما هربار به تعویق می انداختید را بنویسید. از بین آنها یک یا دو مورد انتخاب کرده و حتما رفتن به آنجا را عملی کنید. برای راحت تر شدن انتخابتان می توانید مقاله ولنتاین ❤️ اینجاها برو! را بخوانید.

5.وعده غذایی مورد علاقه تان را آماده کنید.

بهترین ایده ها برای غذای روز ولنتاین
ایده های خوشمزه ولنتاین

چه غذایی را دوست دارید؟ اگر شما و پارتنرتان جزء آن دسته از افرادی قرار می گیرید که عاشق غذا خوردن هستند، غذای مورد علاقه تان را درست کنید. یا کمی خلاقیت به خرج دهید و یک خوراکی جدید و متفاوت امتحان کنید. البته خلاقیت شما می تواند در ظاهر غذا هم عملی شود. مثلا یک پیتزای خوشمزه به شکل قلب آماده کنید.

6.اسکرپ بوکی از خاطراتتان درست کنید.

بهترین ایده های روز ولنتاین
درست کردن اسکرپ بوک برای ولنتاین

بهترین ایده های ولنتاین چیست ؟ حتی آن دسته از افراد که علاقه ای به هنر ندارند هم حاضر می شوند ایده بامزه درست کردن اسکرپ بوک را امتحان کنند. عکس هایی را از رابطه تان، بلیط ها یا رسید های قدیمی که یادآور لحظات مهمی برای شما هستند را جمع کنید. بعد با آنها یک کتاب کوچک درست کنید که تبدیل به گنجینه ای از خاطراتتان شود.

7.یک کیک خوشمزه و جذاب درست کنید.

بهترین ایده ها برای سورپرایز روز ولنتاین
ایده درست کردن کیک های جذاب برای ولنتاین

کیک و شیرینی پزی یکی از راه های سرگرم کننده برای گذراندن زمان بیشتری با یکدیگر است. می توانید کیک یا شیرینی های خوشمزه ای را با همراهی پارتنر خود درست کنید و روز ولنتاین را در کنار هم شیرین تر رقم بزنید.

8.رانندگی کنید.

سورپرایز های ناب ولنتاین
ایده های ناب روز ولنتاین

مقصدی ندارید ؟ ایرادی ندارد. برای این کار شما تنها به یک باک پر و یک حس ماجراجویانه احتیاج دارید. همچنان که از منطقه امن خود خارج می شوید، راه هایی که تا به حال نرفته اید را امتحان و مکان های جدیدی را کشف کنید.این هم یکی دیگر از بهترین ایده های ولنتاین است. شما با این کار نمی توانید پیش بینی کنید که با چه چیزهایی برخورد خواهید کرد و همین موضوع باعث می شود تجربه هیجان انگیز و به یاد ماندنی را داشته باشید.

9.یک نامه عاشقانه برای یکدیگر بنویسید.

جذاب ترین کارها در ولنتاین
ایده های عاشقانه ولنتاین

بهترین ایده های ولنتاین چیست ؟ اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، الان بهترین زمان برای نوشتن دلایلی است که به طرف مقابل خود بگویید چرا تا این حد برای شما منحصر به فرد است. کدام یک از ویژگی های او را بیشتر تحسین می کنید؟ حضور او چه حسی به شما می دهد ؟و چرا عمیقا دوستش دارید ؟

10.یک فیلم عاشقانه ببینید.

ایده های ناب سورپرایز در ولنتاین
تماشای فیلم های رمانتیک در روز ولنتاین

یک ظرف پاپ کورن بردارید و به تماشای فیلم های رمانتیک یا کمدی مورد علاقه تان بنشینید. حتی می توانید بعد از تمام شدن فیلم برداشت هایی را که داشتید با هم به اشتراک بگذارید و فیلم را از دیدگاه خود تحلیل کنید.

11.یک بازی انجام دهید.

کارهای غافلگیر کننده روز ولنتاین
انجام یک بازی دونفره و هیجان انگیز

آخرین باری که با پارتنر خود بازی کرده اید مربوط به چه زمانی می شود ؟ بازی مورد علاقه خود را از کمدتان پیدا کنید یا یک بازی جدید مناسب با همین روز امتحان کنید.

12.یک سفر کوتاه ترتیب دهید.

برنامه های هیجان انگیز در روز ولنتاین
یک سفر کوتاه و عاشقانه در ولنتاین

روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم؟ یک روز یا آخر هفته خود را به یک سفر دونفره اختصاص دهید. مقصدی را انتخاب کنید که تا به حال نرفته اید. با این کار و انجام تجربه های جدید، لحظه های به یاد ماندنی را در خاطر خود ثبت خواهید کرد.

13.به کتاب فروشی بروید.

جذاب ترین ایده ها برای ولنتاین
ایده جذاب گشتن در کتابفروشی برای عاشقان کتاب

روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم ؟ اگر شما و پارتنرتان دیوانه وار علاقه مند به کتاب ها هستید این ایده یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. به کتاب فروشی مورد علاقه خود سر بزنید و زمانی را صرف برسی و پیدا کردن کتاب ها و موضوعات مورد علاقه خود کنید. اگر تا به حال کتاب با سبک رمانتیک مطالعه نکرده اید می توانید به مناسبت روز ولنتاین سراغ این دسته بندی بروید و سبک تازه ای را مطالعه کنید.

14.کنسرت بروید.

سورپرایز ولنتاین
رفتن به کنسرت در ولنتاین

روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم ؟ بعد از اینکه پلی لیستی از آهنگ ها برای پارتنر خود تهیه کردید، در مرحله بعدی می توانید کنسرت خواننده مورد علاقه تان را انتخاب کنید. اگر به هر دلیل نمی توانید به صورت حضوری در کنسرت شرکت کنید، انواع مجازی آن را امتحان کنید.

15.تابلو اهداف درست کنید.

ایده های منحصر به فرد در ولنتاین
طراحی ویژن برد مشترک

چند ساعت وقت بگذارید و روی چیزهایی که هر دوی شما برای آینده رابطه تان می خواهید، تمرکز کنید. سعی کنید یک تابلو از اهداف و چشم اندازهای مشترکتان درست کنید. به محض شروع انجام این ایده متوجه جذابیت و سرگرم کننده بودن آن خواهید شد. به علاوه شناخت عمیق تری از تفکرات و تصمیمات پارتنر خود پیدا خواهید کرد و فرصتی برای گفت و گو و بهبود اهداف خود یافته اید.

16.خرید کنید.

برای ولنتاین چی بخریم؟
ایده هایی برای خرید ولنتاین

می توانید به جاهای همیشگی و محبوبتان بروید و خود را با حس خوب خرید کردن سرگرم کنید. اما ما امتحان کردن فروشگاه های جدید و متفاوت را پیشنهاد می کنیم . مثل رفتن به یک عتیقه فروشی یا بازارهای قدیمی شهرتان . حتی اگر قصد خرید نداشته باشید با گشتن میان وسیله های قدیمی یا دیدن نوستالژی های خود، ایده ای جدید برای صحبت کردن و مرور خاطرات گذشته و کودکی خود پیدا می کنید.

17.تماشای طلوع یا غروب.

ولنتاین را چگونه بگذرانیم؟
تماشای طلوع یا غروب در ولنتاین

اگر به این فکر می کنید که روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم باید به شما پیشنهاد دهیم که ترجیحا این یک روز را به خودتان مرخصی دهید و زمانی بگذارید تا با فردی که دوستش دارید در طبیعت یا حتی پشت بام خانه خود به تماشای طلوع یا غروب خورشید بنشینید. ساعتی را در سکوت یا با یک موزیک ملایم، به همراه فنجانی چای یا قهوه کنار پارتنر خود در آرامش بگذرانید.

24.18 ساعت از تکنولوژی و فضای مجازی دور بمانید.

ایده های متفاوت برای گذراندن روز ولنتاین
خلوت دونفره در ولنتاین

روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم ؟ این روزها که زندگی های ما به فضای مجازی و تکنولوژی گره خورده است، طبیعتا میان افراد فاصله ایجاد می شود. بهترین فرصت است که به بهانه روز ولنتاین ساعاتی را از فضای مجازی و اینترنت دور شوید و با همدیگر خلوت کنید.

19.یادداشت های غافلگیر کننده بنویسید.

سورپرایز های بینظیر برای ولنتاین
تهیه یادداشت های کوچک هیجان انگیز

چه حسی زیباتر از اینکه فردی را که دوستش دارید را با یک نوشته کوتاه غافلگیر کننده در جیب کت، کیف پول یا حتی روی آینه خوشحال کنید؟ این حس ارزشمندی که شما با این کار به آنها می دهید را هرگز فراموش نخواهند کرد. روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم روز ولنتاین را چگونه بگذرانیم

20.اتاق خوابتان را تزیین کنید.

تزیین اتاق خواب برای ولنتاین
ایده تغییر دکوراسیون اتاق خواب

ایده های زیادی برای آراستن و دیزاین اتاق خوابتان می توانید پیدا کنید. زمانی که همسر شما در خانه نیست می توانید با بادکنک، شمع، گل یا وسایل دیگر اتاق را تزیین کنید. مطمئنا همسر شما با دیدن چنین صحنه ای غافلگیر و بسیار خوشحال خواهد شد.

مطالب مرتبط :
ولنتاین را به تنهایی می گذرانید؟ ۱۷ ایده به یادماندنی برای مجردها
اگر در ولنتاین تنها ماندید | حکایت تنها ترین نهنگ دنیا
جذابترین مدل مینیمال طراحی ناخن ولنتاین


بهترین ایده های ولنتاین چیست؟

ما در پیویو برای شما لیستی از بهترین ایده هایی که می توانید با پارتنر خود عملی کنید تهیه کرده ایم تا ولنتاین امسال را به یکی از خاطره انگیز ترین روزهای خود تبدیل کنید.

ولنتاین چیکار کنیم؟

ما برای شما لیستی از بهترین ایده هایی که می توانید با پارتنر خود عملی کنید تهیه کرده ایم تا ولنتاین امسال را به یکی از خاطره انگیز ترین روزهای خود تبدیل کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کتاب باز گفت:

    بسیار زیبا جذاب