ایده خرید هدیه روز ولنتاین برای هر نوع مردی
بازدید 320
0

30 ایده کادو ولنتاین مردانه

کادو ولنتاین مردانه چی بخریم؟ یکی از دغدغه هایی که برای خانم ها درارتباط با آقایان وجود دارد این است که نمیدانند چه هدیه ای باید برایشان بخرند تا آنها را سورپرایز کنند. مرد ها معمولا سخت پسند هستند و از یک طرف دیگر گزینه های زیادی برای هدیه دادن به آنها وجود ندارد. این کار زمانی سخت تر میشود که بخواهند هدیه ولنتاین بخرند زیرا میخواهند با این کار نهایت عشق و توجه خود را با خرید یک وسیله کاربردی نشان دهند.

اگر شما هم جزء همین دسته از افراد هستید که به دنبال ایده میگردید پس جای خوبی آمده اید.با ما همراه باشید با 30 کادو ولنتاین مردانه :

آدرس شعبه حضوری پیویو: خراسان رضوی، مشهد، خیابان مصلی، مصلی 8، طبقه +1 ، پلاک 29-30-31

ایده های کادو ولنتاین مردانه

1. لوازم شخصی برقی مردانه

خیلی از آقایان هستند که علاقه ای به رفتن به آرایشگاه برای اصلاح موی سرو صورت خود ندارند یا اینکه به این حرفه علاقه مندند و دوست دارند که خودشان آن را یاد بگیرند. بهترین گزینه برای این دسته از مردها خرید لوازم شخصی برقی مردانه است. زیرا برای گروه اول در صرفه جویی هزینه ها کمکشان کرده اید و برای گروه دوم در راستای یادگیری این هنر زیبا یک وسیله کاربردی خریده اید.

ست لوازم شخصی برقی مردانه

2.ماساژور

خیلی از آقایان بسیار طالب این هستند که کسی آن ها را ماساژ دهد تا خستگی روزانه شان رفع شود ولی کسی زیر بار انجام این کار برای آنها نمی رود. داشتن یک ماساژر یکی از بزرگ ترین آرزوهای آن هاست. بنابراین خرید ماساژور برای آنها مساوی با برآورده شدن یکی از آرزوهایشان است اگر در روز ولنتاین هدیه داده شود که چه بهتر. خرید ماساژور از پیویو ، دیجیکالا

ماساژور پا

3. هدفون ، هدست ، هندزفری

اگر مردی را میشناسید که دائما در حال صحبت کردن با تلفن است و دست هایش بخاطر گرفتن بیش از حد گوشی درد گرفته است بهترین و کاربردی ترین هدیه ای که میتوانید برای او بخرید هدست یا هندزفری است. یا اگرمردی در اطرافتان دارید که ورزشکاراست میتوانید به او هدفون یا هندزفری هدیه دهید زیرا گوش کردن آهنگ در هنگام ورزش باعث میشود که انرژی بیشتری داشته باشد و زمان مفید تری را صرف کرده باشد.
خرید هدفون از پیویو و دیجیکالا

هدست بلوتوثی

4.قهوه ساز

خوردن قهوه برای آنهایی که وقت زیادی را صرف کار کردن میکنند و فرصت استراحت ندارند بسیار مفید است. امروزه مردها بیشتر از قبلا مجبور هستند که کار کنند. چه در محیط های اداری و چه شغل های آزاد داشتن یک قهوه ساز برای آنها بسیار لازم است. اگر این گروه از مرد ها در زندگی تان وجود دارند هدیه دادن یک قهوه ساز به آنها میتواند برایشان خوشحال کننده باشد. خرید قهوه ساز از پیویو، دیجیکالا

قهوه جوش مناسب هدیه

5. ست هدیه چرم

یکی از گزینه های مشترک و پرطرفدار بین خانم ها برای هدیه دادن به آقایان ست هدیه چرم است. این ست ها ممکن است شامل کیف پول، جاکارتی،کمربند و … باشند که درون یک جعبه زیبا و لاکچری قرار گرفته اند. هدیه دادن این باکس به آقایانی که علاقه مند به چرم یا استایل های خاص هستند به شدت توصیه میشود.خرید ست چرم پیویو و دیجیکالا

ست هدیه چرم مردانه قهوه ای

6.کیف دوشی مردانه

بعضی ازآقایان هستند که مدت زمان زیادی را بیرون از خانه سپری میکنند بنابراین باید لوازم شخصی خود مانند شارژر، هندزفری و یا هر چیز دیگری را با خود ببرند. همیشه هم دنبال چیزی میگردند که این وسایلشان را درونش قرار دهند. اینطور مردها یک کیف دوشی لازم دارند تا نیازشان برطرف شود و مشکلشان رفع شود. پس اگر شما به این نیاز آنها واقف هستید با خرید کیف دوشی آنها را سورپرایز کنید.

کیف دوشی مردانه چرم طبیعی

7.کیف دستی مردانه

اقایان کارمند و یا محصل همیشه همراهشان پرونده و کتاب و دفتر هست که باید برای حمل آنها از کیف استفاده کنند. مثل خانم ها هم نیستند که چندتا کیف داشته باشند و با هر لباس از یک کیف متفاوت استفاده کنند. هدیه دادن یک کیف دستی مردانه به آنها میتواند بسیار هوشمندانه و کاربردی باشد. بعضی از مرد ها هم هستند که صرفا برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت از کیف دستی استفاده میکنند اینگونه آقایان هم از هدیه گرفتن وسیله ای که به خاص بودن استایلشان اضافه کند استقبال میکنند. خرید کیف دستی مردانه از پیویو، دیجیکالا

کیف دوشی اداری مردانه

8.کیف پول و جاکارتی

داشتن کارت پول های زیاد نشانه مردانی است که بیزنس پر و پیمون و شلوغی دارند. درست است که خانم ها با دیدن آنها چشمانشان برق میزند ولی این قضیه ممکن است برای آقایان کمی سخت باشد که مراقب گم نشدن کارت ها باشند. مردی که به مرتب بودن وسایلش اهمیت دهد هم که دیگر بدتر. پس برای کمک به آنها کیف پول و یا جاکارتی به عنوان کادو ولنتاین را مد نظر خود قرار دهید.

ست کیف پول و جاکارتی

9.کیف مدارک

بعضی ار آقایان هستند که هنگام بیرون رفتن از خانه مدارک زیادی را با خود میبرند. این کار ممکن است برای آنها خوشایند نباشد ولی مجبور به انجامش هستند. همیشه به دنبال پلاستیک ، پوشه یا چیزی هستند که این مدارک را درونش جای دهند. کیف مدارک در طرح های مختلفی وجود دارد که بسته به نیاز آنها میتوانید برایشان تهیه کنید و از یکی از دغدغه هایشان بکاهید.

کیف مدارک چرم طبیعی

10.کمربند و ساسبند مردانه

از اکسسوری های مردانه کمربند و ساسبند است که آقایان باکلاس و شیک در استایلشان از آنها استفاده میکنند. تغییر هر کدام از آنها متناسب با لباس میتواند در ظاهرشان تحول زیادی را ایجاد کند. برای تنوع در سبک لباس پوشیدن یک کمربند و یا ساسبند را به آنها هدیه دهید.

کمربند چرم مصنوعی

11.ساعت و یا دستبند 

معمولا کسی نیست که از داشتن ساعت خوشش نیاید. این مسئله در آقایان پررنگ تر است یعنی کمتر مرد جوانی وجود دارد که ساعت دستش نکند. مخصوصا آنهایی که به تیپ و استایل ترند سال اهمیت میدهند.علاوه بر ساعت ، دستنبد نیز جزء اکسسوری های خاص و جذاب برای آقایان است که برای هر نوع سبک پوششی انواع مختلفش وجود دارد. پس ابتدا سبک لباس پوشیدن همسر یا دوست پسرتان تان را بسنجید و بعد برای او ساعت و یا دستبد به عنوان هدیه ولنتاین بخرید.ساعت و دستبند مردانه ساعت و دستبند مردانه

 12. ست کراوات و دکمه سر آستین 

تیپ های مردانه و جذاب همیشه مورد علاقه خانم ها بوده و هست. آقایانی که این نوع پوشش را دارند کمیاب هستند پس اگر یکی از آنها اطرافتان وجود دارد حتما یک ست کراوات و دکمه سر آستین را به آنها هدیه دهید.

ست کراوات و دکمه سر آستین

 13.کفش 

کفش یکی از اجزای جدانشدنی از پوشش است. بنابراین یکی از کاربردی ترین هدیه های ممکن برای یک نفر میتواند همین باشد. بسته به استایل فرد مورد نظر از انواع کفش های موجود میتوانید یکی را انتخاب کنید و به او هدیه دهید. البته برای مناسبت هایی مانند ولنتاین بهتر است که کفش رسمی هدیه دهید تا کفش اسپرت. کفش مردانه

14.لباس ورزشی 

لباس های ورزشی برای آقایان هم خیلی راحت هستند و هم خیلی کاربردی مخصوصا برای آنهایی که اصلا اعتقادی به تیپ رسمی ندارند و همه جا با لباس راحتی میروند. پس هدیه دادن بلوز و شلوار یا سویشرت و شلوار ورزشی گزینه بسیار مناسبی برای آنهاست.

ست لباس ورزشی مردانه ست لباس ورزشی مردانه

15. وسایل ورزشی

وسایل ورزشی باید مناسب حرفه ورزشی فرد مورد نظرتان انتخاب شود. مثلا اگر تنیسور است میتوانید برای او دسته تنیس بخرید. یا اگر بدمینتون بازی میکند باید دسته بدمینتون بخرید. بدنساز ها به دمبل احتیاج دارند بنابراین خرید دمبل گزینه مناسبی است. یا هر ورزش دیگری که خودتان در جریانش هستید.وسایل ورزشی وسایل ورزشی

16.ساک ورزشی

مرد های ورزشکار همیشه و همه جا ساک ورزشی شان همراهشان است چه باشگاه بروند چه به گردش با دوستانشان. بنابراین از هدیه گرفتن یک ساک ورزشی باکیفیت و زیبا بسیار خوشحال خواهند شد.

ساک ورزشی مردانه ساک ورزشی مردانه[/caption]

 

17 : حوله تن پوش یا ربدوشامبر 

آقایانی که به نظافت خود بسیار اهمیت می دهند و دائما حمام می روند یکی از نیاز های آنها داشتن یک حوله با کیفیت است. اگر حوله تن پوش یا روبدوشامبر باشد کارشان راحت تر میشود بنابراین یک هدیه متفکرانه و کارآمد برای آنها خواهد بود.حوله تن پوش یا روبدوشامبر حوله تن پوش یا ربدوشامبر

 18 : لباس زیر و جوراب

هدیه ارزان و همیشگی خانوم ها به آقایان لباس زیر و جوراب است که همیشه هم توقع جبران طلا به جای آن را دارند. اگر شماهم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که طبق روال همیشه این هدیه گران بها را تقدیم همسرتان میکنید پس حداقل لباس زیر و جوراب باکیفیتی را انتخاب کنید.

انواع جوراب مردانه انواع جوراب مردانه

 19.کاپشن

اگر مردتان شخصیتی دارد که ترجیح میدهد لباس های اسپرت بپوشد و در ضمن کمی سرمایی هم هست بهتر است که برای او یک کاپشن مد روز برای هدیه ولنتاین بخرید تا در ادامه زمستان همان سال آن را بپوشد و دائما در یاد شما باشد. 

کاپشن مردانه اسپرت کاپشن مردانه اسپرت

 20.کلاه

هر استایلی یک نوع خاصی از کلاه را میطلبد. مردانی که کت های بلند و خاص میپوشند کلاه شاپو برای آنها گزینه مناسبی است. آنهایی که استایل ورزشی دارند و ورزشکار هستند باید از کلاه کپ استفاده کنند. پس طبق سلیقه همسرتان کلاه مناسبش را به او هدیه دهید. مدل کلاه شاپو مدل کلاه شاپو

 21. دستکش چرم

موتور سواران حرفه ای از دستکش های چرم استفاده میکنند. این نوع دستکش ها بسیار جذاب هستند که باعث میشود هدیه شما ظاهر بسیار زیبایی پیداکند.انتخاب این کادو نشان از توجه و سلیقه عالی شما دارد.

دستکش چرم مردانه دستکش چرم مردانه
کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه کادو ولنتاین مردانه

 22. عطر و ادکلن

خانم ها از مردی که بوی عطرش همه فضا را پر کند بسیار خوششان می آید.
بهترین کادو ولنتاین مردان . اگر شما هم جز این دسته از خانم ها هستید پس چه بهتر که یک ادکلن با سلیقه خودتان برای او بخرید تا وقتی در کنارش هستید از بوی او لذت ببرید.

ادکلن مردانه مخصوص هدیه ادکلن مردانه مخصوص هدیه

23. ست لوازم بهداشتی مردانه 

  آقایانی که به ظاهرشان اهمیت میدهند همیشه مورد توجه همه بوده و هستند. برای چنین مردهایی یکی از گزینه های خرید هدیه، ست لوازم بهداشتی مردانه است که شامل شامپو ، افتر شیو ، کرم و … است.

بهترین ایده های کادو ولنتاین پسرونهست هدیه لوازم بهداشتی مردانه ست هدیه لوازم بهداشتی مردانه

24.کوله پشتی 

مرد هایی که اهل گردش و تفریح و یا ورزش هستند به یک کوله با دوام نیاز دارند. اگر شما این کوله را به آنها هدیه دهید هربار که از آن استفاده کنند یاد شما برایشان تداعی خواهد شد که عشقش را نسبت به شما بیشتر خواهد کرد.

کوله پشتی حرفه ای کوله پشتی حرفه ای

25. ساز های موسیقی

این هدیه هم میتواند در جهت این باشد که شما مردتان را به یادگیری یک ساز تشویق کنید و هم میتواند هدیه ای کاربردی برای کسی باشد که سازش خراب شده و نیاز به یک ساز جدید دارد. پس در هر صورت هدیه جذاب و جالبی خواهد بود.

ساز موسیقی ویولون ساز موسیقی ویولون

26. عینک آفتابی 

یکی از اکسسوری های بسیار زیبا و همه پسند عینک آفتابی است. برای هر نوع پوششی مناسب است و انواع مختلفی هم دارد پس دامنه انتخاب گسترده ای خواهید داشت. برای هدیه دادن عینک بهتر است از برند های معروف خرید کنید تا کیفیت بالایی داشته باشد و سلیقه شما را در انتخاب بهترین ها به نمایش بگذارد.

عینک آفتابی مردانه

27 : زیر سیگاری 

اروزه زیر سیگاری های فانتزی و بسیار شیکی به بازار آمده است که حتی افراد غیر سیگاری هم به خرید آن تمایل نشان میدهند. پس یک هدیه خاص و جالب خواهد بود که شاید هر کسی به ذهنش نرسد.

زیر سیگاری لاکچری زیر سیگاری لاکچری

28. تخته نرد و شطرنج 

خیلی از آقایان علاقه مند به انجام این بازی ها در جمع های دوستانه خود هستد. خیلی ها هم برای دکوراسیون منزل یا اتاق کار خود علاقه مند به داشتن میز شطرنج یا تخنه نرد هستند. اگر چنین شخصی را میشناسید با دادن این هدیه به او سورپرایزش کنید.   

بازی فکری تخته نرد بازی فکری تخته نرد

29. شارژر فندکی و پاور بانک

مرد هایی که بیشتر وقتشان را بیرون از خانه یا داخل ماشین سپری میکنند داشتن یک پاور بانک یا شارژر فندکی از واجبات آنهاست. برای کمک به برآورده شدن یکی از نیاز های آنها این هدیه را به آنها بدهید.

پاور بانک ( شارژر موبایل ) پاور بانک ( شارژر موبایل )

30. جعبه ابزار 

مرد های فنی که در هر کاری دست میبرند و یک قسمتی از کار را دست میگیرند همیشه به تعدادی ابزار نیاز دارند. یک جعبه ابزار کامل و کاربردی بزرگ ترین کمک را به آنها میکند.هیچ مردی نیست که یکی از این ایده های هدیه را دوست نداشته باشد پس با اطمینان کامل کاربردی ترین گزینه را انتخاب کنید و عشق و توجه تان را در روز ولنتاین به معشوقتان نشان دهید.


هم چنین بخوانید:
کادو ولنتاین برای دخترها

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *