کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین
بازدید 392
0

کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین


کادو چی بخرم ؟ یکی از سوال هایی که در مواقع هدیه گرفتن ممکنه برای هرکسی پیش بیاد اینه  که شخص مقابل چه چیزی رو بیشتر از همه میپسنده یا دوست داره؟کادو خریدن مناسبتهای فراوانی دارد، کادو ولنتاین، کادو تولد، کادو برای دختر و انواع و اقسام کادو که باعث می شود ما با توجه به مناسبت کادو مختص ان تهییه کنیم، از این جهت تصمیم گرفتیم برای راهنمایی به شما این مقاله را تهیه کنیم.
این سوال زمان خریدن کادو ولنتاین پررنگ تر میشه چرا که هرکسی دوست داره برای ابراز هر چه بیشتر عشق و توجه خود به فرد مقابل بهترین و به یاد ماندنی ترین هدیه رو تهیه کنه.در این مقاله قصد داریم به شمایی که میخوای یک خرید احساسی و در عین حال عاقلانه داشته باشی کمک کنیم.

با یک مثال شروع میکنیم:

تاحالا شده برای همسرتون یک عطر یا ادکلن خیلی خوشبو خریده باشین اما او به جای خوشحال شدن و تشکر کردن ، توی برخورد اول از قیمت یا کاربردی نبودن اون هدیه ایراد بگیره؟
 یا مثلا یک مقداری پول رو به عنوان هدیه به کسی داده باشین تا هرچیزی که میخواد با سلیقه خودش تهیه کنه ولی او این کار شما رو نپسندیده باشه.

یا هر مثال دیگه ای که مصداق تفاوت سلیقه بین افراد باشه.

این اتفاقات کاملا طبیعی هستند ونباید از شخص مقابل ناراحت شد.زیرا هرکسی باتوجه به شخصیتی که داره دسته خاصی از هدیه ها رو میپسنده. پس به جای ناراحت شدن باید اول روحیات طرف رو بشناسیم و بعد یک خرید مطمئن داشته باشیم.

MBTI GIFT WRAP Psychologische Art Myers Briggs inspiriert | Etsy
کادو چی بخرم

خرید کادو براساس شخصیت MBTI

یک سری تست ها برای شناخت تیپ شخصیتی وجود دارن ولی از اونجایی که شما نمی تونید همه افراد رو وادار به انجامش کنید،ما با تحلیل تست شخصیت شناسی MBTI شمارو راهنمایی میکنیم تا اطرافیانتون رو بشناسین و برای هدیه خریدن خیالتون رو راحت میکنیم.
افراد به طور کلی 4 تا ویژگی شخصیتی بارز و حائز اهمیت دارن که بر اساس اون ها به 16 دسته تیپ شخصیتی تقسیم میشن :

  1. درونگرا و برون گرا
  2. کلی نگر و جزئی نگر
  3. منطقی و احساسی
  4. ملاحظه کار و داوری کننده

حالا ویژگی های رفتاری هر دسته رو به طور مجزا توضیح میدیم و بعد در پایان با یک جمع بندی کلی به این نتیجه میرسیم که کادو براشون چی بخریم بهتره؟

درون گرا ها چه کسانی هستن؟

عموما افراد کم حرفی هستن و زمانی که لازم باشه صحبت میکنن. دوستای زیادی ندارن و توی جمع بودن انرژی زیادی ازشون میگیره و دائم در حال غر زدن برای ترک اون مکان هستن. وقتی فکر میکنن سکوت میکنن و محو تفکرات خودشون میشن.

برون گراها چه کسانی هستن؟

اینجور افراد معمولا حرف برای گفتن زیاد دارن و دوستان زیادی هم اطرافشون هست. وقتی توی جمع هستن به اون جمع انرژی تزریق میکنن. بلند بلند فکر میکنن و همیشه یک جواب حاضر و آمار توی آستینشون دارن.

افراد کلی نگر چه کسانی هستن؟

هر قضیه ای رو که بخوان توضیح بدن به صورت کلی بیان میکنن و وارد جزئیات نمیشن مثلا موقع فیلم دیدن بیشتر مسیر داستان براشون مهمه تا ریز جزئیات شخصیت کارکتر ها.بخاطر سپردن هر مسئله ای براشون سخته و بیشتر چیزایی ک مهم هست رو بخاطر میسپارن.توی زمینه های کم اطلاعات دارن ولی اطلاعات عمیق و درست و حسابی.

افراد جزئی نگر چه کسانی هستن؟

این دسته از افراد هر مسئله ای رو با جزئیات تعریف میکنن به طوری که میتونین از توضیحاتشون یک تصویر ذهنی برای خودتون بسازین. در زمینه های مختلف اطلاعات کم و سطحی دارن و به اصطلاح هرجایی سرک میکشن.

افراد احساسی چه کسانی هستن؟

اینجور آدما بیشتر کارهاشون دلی و از روی احساساته تا از روی عقل و دو دوتا چهارتا. توی زندگیشون بیشتر گذشت براشون مهمه تا اصول و قوانین.از بیرون یک آدم مهربون و نازک به نظرمیرسن و اطرافیانشون معمولا آدم های ایده آل و خیال پرداز هستن.

افراد منطقی چه کسانی هستن؟

این افراد در تصمیم گیری های خودشون از احساسات کمک نمیگیرن و بیشتر از روی عقل و منطق کارشون رو پیش میبرن. ادم های اطرافشون هدفمند و اینده نگر هستن. به ظاهر آدم های خشک و جدی هستن

افراد داوری کننده چه کسانی هستن؟

از قبل برای هرچیزی برنامه ریزی میکنن و دوست ندارن به طور ناگهانی با چیزی مواجه بشن. به صورت کلیشه ای و از روش های تکراری سعی میکنن مسائل رو حل کنن و خیلی ریسک پذیر نیستن. روی بی نظمی حساسن و وقت شناس فوق العاده ای هستن.

ملاحظه کار ها چه کسانی هستن؟

برای انجام کاری برنامه ندارن و اصطلاحا دلو به دریا میزنن. ترجیح میدن روش های جدید رو برای حل مسائل امتحان کنن و خودشون نتیجه بگیرن. گاهی اوقات ممکنه یکم وقت نشناس بشن و خیلی براشون مهم نباشه سر وقت برسن.
حالا با مطالعه این موارد و تشخیص 4 ویژگی اصلی خودتون یا طرف مقابلتون میتونین بفهمین که جز کدوم دسته هستین و بعد به این نتیجه برسین که چه هدیه ای بخرین مناسب تره.

راستی اگر از دوستان مشهدی هستید و نمیدونید از کجا چه باکس هدیه ولنتاینی بخرید به این فروشگاه سر بزنید. سایت هم دارن از طریق اون هم میتونید هدیه تون رو انتخاب کنید.

خراسان رضوی ، مشهد ، خیابان مصلی ، مصلی 8 ، مجتمع ایران مهر ، طبقه +1 ، پلاک 29-30-31

کادو چی بخرم؟

:ENTP

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ کلی نگر _ منطقی  _ملاحظه کار

همیشه از نبوغ و عقل خودش توی حل مسائل کمک میگیره و دنبال خلاقیت و نوآوری هست. خیلی نمیتونه تمرکز کنه چون به چیزای زیادی فکر میکنه.

▫️هرچیز جدید و خاصی که براش جالب باشه مناسبه. تو هر زمینه ای که بهش علاقه منده

▫️ازاونجایی که از ماجراجویی لذت میبرن پس دعوت به موزه یا هرجایی که نیاز به کشف کردن داشته باشه گزینه خوبی میتونه باشه.

:ENTJ

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ کلی نگر _ منطقی _داوری کننده

اینجور افراد دوست دارن همه ازشون حساب ببرن بنابراین شخصیت قاطعی دارن. ایده های متفاوت و خلاقانه رو میپسندن. حواستون باشه که کیفیت براشون خیلی مهمه.

▫️ سفارش یک وسیله که ایده خلاقانه شما روی اون ثبت شده باشه

▫️ کتابی که با خوندنش انرژی و انگیزه بگیرن و موضوع جدیدی رو بهشون اموزش بده

:ENFP

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ کلی نگر _ احساسی _ ملاحظه گر

این افراد به خاطر ذات خیال پردازی که دارن به ماجراجویی و کنجکاوی به شدت علاقه مندن. هرکاری که اون ها رو به وجد بیاره میتونه یک هدیه جذاب باشه حتی اگر مادی نباشه.

▫️ چیدن یک برنامه کوه نوردی

▫️ هدیه دادن یک اسباب بازی مثل تفنگ های شبه واقعی خیلی هیجان انگیزه

▫️ هروسیله ای که در زندگی اون ها تنوع ایجاد کنه جالبه براشون.

:ENFJ

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ کلی نگر _ احساسی _ داوری کننده

این افراد با ذات بخشنده ای که دارن همیشه دیگران رو تشویق میکنن که ارزش ها و خوبی های درونی خودشون رو پیداکنن.هدیه ای که نشون دهنده خلاقیت و توجه شما باشه رو بیشتر میپسندن.

▫️ خرید یکی از وسایل مورد نیازشون که  خیلی به پیشبرد کارشون کمک میکنه

▫️ یک قرار عاشقانه در فضای باز و برنامه ریزی خلاقانه براشون جالبه

:ESTP

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ جزئی نگر _ منطقی _ ملاحظه گر

این گروه مشتاق ذوق و هیجان هستن و به دنبال این هستن که از هر چیزی سر در بیارن. هدیه مناسب برای اون ها ممکنه یک چیز مادی نباشه مثلا بهتره که:

▫️ اینجور افراد رو به شهربازی ببرین

▫️ در کلاس مورد علاقشون ثبت نامشون کنین

▫️ اگر یک اسباب بازی هیجان انگیز سراغ دارین مثل ماشین کنترلی میتونین براشون تهیه کنین

:ESFP

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ جزئی نگر _ احساسی _ ملاحظه گر

اینگونه افراد به زندگی خیلی امیدوار هستن و دوست دارن این سرزندگی و اشتیاق رو باحل کردن مشکلات بقیه بهشون تزریق کنن. به این معتقد هستن که گذشته ها گذشته فقط درس بگیر و رد شو. کادو مناسب :

▫️چون در زمان حال زندگی میکنن پس هدیه ای که مطابق مد روز باشه خیلی براشون جذابه.

▫️بردن این افراد به پیکنیک یا مسافرت خیلی خوشحالشون میکنه.

:ESTJ

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ جزئی نگر _ منطقی _ داوری کننده

اینجور آدما ذاتا رئیسن و کنترل و سازماندهی مسائل خوراکشونه. هدیه مناسب براشون باید کارآمد باشه. مثلا:

▫️ یک وسیله اشپزخانه که سرعت اون ها رو در انجام کار بالا ببره مثل چای ساز

▫️ وسیله شخصی که کارشون رو راحت تر کنه مثل سشوار

▫️ ابزار های رقابتی مثل فوتبال دستی و…

:ESFJ

کادو چی بخرم برای افراد برون گرا _ جزئی نگر _ احساسی _ داوری کننده

این افراد عاشق کمک کردن به دیگرانن و همیشه دوست دارن جایگاه بالایی در اجتماع یا بین بقیه افراد داشته  باشن.برای کارهاش برنامه ریزی داره  و به جزئیات دقت میکنه

▫️ گرفتن یک جشن با شکوه که تعداد زیادی داخلش حضدر داشته باشن براشون جذابه

▫️ بخاطر دقت به جزئیات دوست داره دکوراسیون خونه یا هر جایی رو تغییر بده بنابراین هدیه این که به ای کار کمک کنه خوشحالشون میکنه مثل ساعت، دکوری جات و…
کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین کادو چی بخرم+تولد+ولنتاین

:INTP

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ کلی نگر _ منطقی _ ملاحظه گر

ارتباط چندانی با دیگران ندارن ولی با همون تعداد محدود صمیمیت زبادی داره و وفاداره. بخاطر اینکه بیشتر تنهایی رو میپسنده پس اوقات فراغتش هم رو هم ترجیح میده که تنها باشه

▫️ بازی های فکری مثل شطرنج و تخته نرد گزینه خوبی هست

▫️ کارت هدیه برای اینکه هدیه مورد پسند خودش رو بخره.

▫️ لگو و پازل های ساختنی و جذاب براشون جالبه

:INTJ

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ کلی نگر _ منطقی _ داوری کننده

افراد بسیار مستقلی هستن و برای هدف هاشون میجنگن ولی در این راه به بقیه هم فشار میارن. راه حل هایی برای مسائل پیدا میکنه که همه رو متحیر میکنه. اگر به موفقیت نرسه از خودش انتقاد میکنه

▫️ چیزی رو تدارک ببینین که در رسیدن به هدفش بهش کمک کنه

▫️ دعوت به یک برنامه دونفره مثل کافی شاپ

▫️ ثبت نام توی کلاس های ورزشی یا یوگا میتونه گزینه مناسبی برای هدیه باشه

:INFP

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ کلی نگر _ احساسی _ ملاحظه گر

اینجور افراد هیچ محدوده ای برای تفکرات یا زندگی خودشون قائل نیستن و دوست ندارن توی چیزی محدود باشن حتی توی درآمدی که دارن. فوق العاده هم مثبت اندیشن

▫️ کتابی که به نگاه نامحدود اون ها به دنیا کمک کنه و دیدشون رو گسترش بده

▫️ وسیله ای که در رسیدن اون ها به هدفشون کمک کنه

▫️ ابزاری که به کارهاشون سرعت ببخشه مثل لوازم شخصی برقی

:INFJ

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ کلی نگر _ احساسی _ داوری کننده

افراد مهربان و خوش قلب ولی با شخصیتی پیچیده که کسی نمیتونه شناخت دقیقی ازشون داشته باشه.کمال گراست و هم به فکر رشد خودش و هم دیگرانه.به راحتی میتونه روی کارش تمرکز کنه و از پرت شدن حواسش خوشش نمیاد.

▫️ دعوت به یک محیط اروم برای رفع خستگی و ایجاد یک رابطه عاطفی

▫️ هدیه های ماندگار که با هر بار دیدنش یاد شما تداعی بشه

81 Best Gifts for Women 2021 — Top Luxury Gifts for Her – WWD
کادو


:ISTP

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ جزئی نگر _ منطقی _ ملاحظه گر

سکوت و نبودن توی جمع و هیاهو برای این افراد خیلی مهم هست پس چیزی براشون بخرین که بتونن ازش برای سرگرم شدن استفاده کنن بهش علاقه مند هستن.

▫️ به طور مثال اگر به ورزش علاقه داره یک وسیله ورزشی میتونه بهترین گزینه باشه

▫️ا گر خودشون رو با بازی های فکری سرگرم میکنن یک بازی جذاب و هیجان انگیز فکری هدیه بسیار خوبی هست و چیز هایی از این قبیل

:ISTJ

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ جزئی نگر _ منطقی _ داوری کننده

این گروه از افراد به شدت مسئولیت پذیرن و برنامه ریزی دقیق برای خودشون دارن بنابراین کادو های مناسب برای اون ها میتونه :

▫️ ساعت دیواری یا مچی باشه

▫️ ابزار های نظم دهنده مثل فایل های کشویی

▫️ ابزار های کاربردی یا هرچیزی که به برنامه ریزی و نظم کمک کنه

ISFP:

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ جزئی نگر _ احساسی _ ملاحظه گر

این افراد با بقیه احساس همدلی و دلسوزی میکنن و گوش شنوای خوبی برای شنیدن راز ها هستن. به نداهای درونی و ارزش هاشون اهمیت زیادی میدن. هدیه مناسب :

▫️ رفتن به سینما دونفره یک گزینه فوق العاده جذاب میتونه باشه

▫️ هدیه دادن لیوان یا ماگ که نوشته های احساسی و انگیزشی داشته باشن یا دادن یک دست نوشت پر از احساسات درونی و زیبای شما

▫️ آثار هنری که با توجه و عشق شما ساخته شده باشه مثل نقاشی

Red Letter Days | Experience Days & Gift Ideas


ISFJ:

کادو چی بخرم برای افراد درون گرا _ جزئی نگر _ احساسی _ داوری کننده

افراد پر تلاشی هستن و از ویژگی های بارز شخصیتیشون اینه که مهربان و یاری رسان هستن. کادو های مناسب :

▫️ کتابی که در رسیدن به هدف بهشون کمک کنه و تخصصی باشه

▫️ هدیه ای که اون ها رو به روز های خوب گذشته ببره مثل عروسک شخصیت های کارتونی قدیمی، رادیو و…

▫️ دادن کارت یادداشت، وسایل تزئینی مثل ماگ بانوشته مورد علاقشون و…


با مطالعه این مطلب امیدوارم سوال های شما در ارتباط با تفاوت تیپ های شخصیتی برطرف شده باشه و بتونید با خرید یک هدیه مطمعن و جذاب لحظات خوبی رو رقم بزنید.
با توجه به نزدیک شدن به ولنتاین و سپیندارمذگان ، شما می توانید با عشق خود به عاشقانه ترین کافه های مشهد بروید یا برای او کادو ولنتاین بخرید، عروسک های ولنتاین بخرید یا فیلم های مناسب ولنتاین را تماشا کنید.
همچنین ما عاشقانه ترین اهنگ های ولنتاین رو براتون تهییه کردیم که می تونید اون هارو دانلود کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *