بهترین اپلیکیشن های بدنسازی
بازدید 118
1

بهترین اپلیکیشن های بدنسازی

بهترین اپلیکیشن های بدنسازی 2021:

نگاهی گذرا به بهترین اپلیکیشن های بدنسازی:

بهترین اپلیکیشن از همه نظر :              FiiT
برای مبتدیان:                         Daily Burn
برای تمرینات سریع:                       Seven
برای تمرینات متمرکز بر دویدن : MapMyRun
برای تمرینات قدرتی:                         Jefit
برای  تمرینات HIITخ:                      Keelo
برای یوگا:                              Alo Moves

ورزش در خانه یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه نسبت به رفتن به باشگاه است.با این حال، برنامه ریزی برای تمرینات شخصی حتی برای بزرگترین علاقمندان به تناسب اندام نیز می تواند چالش برانگیز باشد. در آنجاست که اپلیکیشن های بدنسازی شخصی بسیار مفید هستند، زیرا لذت بردن از تمرینات با کیفیت بالا را تقریباً در هر جایی آسان می کنند.

اپلیکیشن های ارائه شده در این مقاله براساس معیارهای زیر انتخاب شده اند:

دسترسی : برنامه ها در هر دو دستگاه iPhone و Android در دسترس هستند.
امکانات :برنامه ها شامل طیف وسیعی از ویژگی ها مانند پیگیری تمرینات، پشتیبانی انجمن و مربیگری شخصی هستند.
تنوع :برنامه ها انتخاب گسترده ای از تمرینات را با سطح دشواری ، انواع تمرینات و مدت زمان متفاوت ارائه می دهند.

در اینجا به برسی 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های بدنسازی درسال 2021 می پردازیم.

FiiT :

FiiT یک برنامه تناسب اندام مبتنی بر اشتراک است که کلاس های مختلفی را با چندین سطح دشواری ارائه می دهد. کلاسها به طور معمول، هر کدام 40-10 دقیقه می باشد.

شما می توانید از بین چندین تمرین، از جمله یوگا، تمرینات قدرتی، تمرینات(HIIT)، پیلاتس و کاردیو  انتخاب کنید. به علاوه ، این برنامه بیش از 20 برنامه آموزشی منحصر به فرد ارائه می دهد که متناسب با اهداف خاص تناسب اندام و سطح تجربه است.

عضویت شما همچنین امکان دسترسی به یک انجمن آنلاین را فراهم می کند و به شما امکان می دهد با دوستان خود با استفاده از تابلوی امتیازات گروه ورزش کنید.

FiiT یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه واشتراک های ماهانه، سه ماهه یا سالانه را ارائه می دهد که با شروع ماهانه 13 دلار شروع می شود.

Daily Burn:

Daily Burn یک برنامه تناسب اندام محبوب با هزاران کلاس تمرین درخواستی مناسب برای همه سنین و سطح تجربه است.

این شرکت طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهد ، کلاسها بر اساس مدت زمان ، دشواری و تجهیزات مورد نیاز آنها طبقه بندی می شوند. چند مثال شامل مقدمه ای برای ورزش ، اصول یوگا ، قدرت قلبی و پیلاتس مبتدی است.

علاوه بر ویدیوهای تمرینی ، Daily Burn هر روز یک کلاس زنده را پخش می کند و دسترسی به یک انجمن آنلاین را برای پشتیبانی همتا فراهم می کند.

همچنین می توانید با استفاده از برنامه یا وب سایت اهداف تعیین کنید ، فعالیت خود را وارد کنید و وزن و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

Seven :

اگر وقت کافی ندارید و فقط چند دقیقه در روز برای تمرین زمان دارید، Seven ارزش دانلود کردن را دارد. این برنامه بیش از 200 تمرین را ارائه می دهد که همه آنها فقط 7 دقیقه در روز زمان می برند.
شما برای ایجاد یک برنامه سفارشی، سطح تناسب اندام خود را وارد می کنید و اهداف تمرین را تعیین می کنید.
سپس می توانید در چالش های 30 روزه شرکت کنید،با دوستان خود دوئل کنید یا به تمرینات گروهی بپیوندید و با کاربران دیگر گپ بزنید.
نسخه رایگان Seven شامل دسترسی به بیشتر ویژگی های اساسی آن است. در غیر این صورت، برای تمرینات بیشتر و پشتیبانی شخصی از یک مربی شخصی، می توانید با پرداخت 9.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال به 7 Club بپیوندید.

MapMyRun : 

MapMyRun یک برنامه آموزشی است که به طور خاص برای تمرینات مبتنی بر دویدن طراحی شده است. این نه تنها به شما امکان می دهد تمرینات روزانه خود را وارد کنید بلکه همچنین آمار مرتبط به فعالیت های خود را مشاهده کنید و اهداف فعالیت هفتگی را تعیین می کنید.
بعلاوه، می توانید مسیر خود را ایجاد کرده و با استفاده از اطلاعات دقیق در مورد مسافت و زمین، تدارکات مربوط به اجرای خود را برنامه ریزی کنید.همچنین، می توانید مسیرهای معروف دویدن را در شهرها یا مکان های خاص جستجو کنید.

علاوه بر دویدن ، MapMyRun ابزارهایی را برای چندین نوع فعالیت دیگر از جمله پیاده روی، کایاک سواری، اسب سواری ، دوچرخه سواری، شنا و اسکیت ارائه می دهد.

MapMyRun رایگان است اما حق عضویت با ویژگی های اضافی را با قیمت 5.99 دلار در ماه ارائه می دهد.

Jefit :

Jefit یک اپلیکیشن تمرین محبوب است که به ویژه برای تمرینات قدرتی بسیار مفید است.
شما یک برنامه سفارشی ایجاد می کنید و تمرینات خود را مستقیماً روی برنامه وارد می کنید.
Jefit دسترسی به بیش از 1400 برنامه ورزشی را فراهم می کند که می توانید براساس اهداف تناسب اندام یا گروه های عضلانی که می خواهید هدف قرار دهید، آنها را فیلتر کنید. علاوه بر این، می توانید از اطلاعات دقیق برنامه در مورد تمرین خود برای تنظیم و بهبود روال خود استفاده کنید.
برنامه اصلی Jefit رایگان است. با پرداخت 6.99 دلار در ماه یا 39.99 دلار در سال ، می توانید اکانت خود را به یک طرح پیشرفته ارتقا دهید، برنامه ای بدون تبلیغات و گزارش های پیشرفته آموزش را ارائه می دهد.

Keelo

Keelo با مربیگری رایگان، برنامه های شخصی و بیش از 180 حرکت که به طور خاص برای قدرت و تناسب طراحی شده اند، گزینه خوبی برای کسانی است که بدنبال انجام تمرینات HIIT در خانه هستند.

این تمرینات روزانه را با توصیه هایی در مورد میزان وزنه ای که باید استفاده کنید و نمایش های ویدیویی ساده و گام به گام را ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد فعالیت خود را ردیابی کنید و به شما در تخمین کالری و نیازهای مغذی روزانه کمک می کند.

علاوه بر این ، می توانید از طریق Keelo با مربی ها به صورت رایگان از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید و برنامه شخصی سازی شده بگیرید. اگر در مورد تمرینات خود سوالی دارید یا به توصیه هایی برای اصلاح یا انتخاب وزن نیاز دارید ، این ویژگی مفید است.

Keelo برای دانلود و استفاده رایگان است. با این حال
Keelo Premium، که شامل دسترسی به همه تمرینات است و به شما امکان می دهد مستقیماً با مربی خود در برنامه گپ بزنید، 12.99 دلار در ماه یا 93.99 دلار در سال است.

Alo Moves : 

Alo Moves یک برنامه تمرینی است که هزاران کلاس تناسب اندام را برای Pilates، تمرینات قدرتی، یوگا ، HIIT و موارد دیگر برگزار می کند.

به طور خاص، چندین نوع کلاس یوگا، علاوه بر جلسات مربوط به مهارت های ذهن آگاهی مانند مراقبه و نفس کشیدن، ارائه می دهد.

شما می توانید کلاسها را با توجه به سطح دشواری و شدت، و همچنین موقعیتها یا اهداف خاص، مانند بازگشت به عقب، وارونگی، انعطاف پذیری، تعادل بازو و تحرک  فیلتر کنید.

بعد از یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ، هزینه Alo Moves    20 دلار در ماه یا 99 دلار برای سال اول شما است.

بهترین اپلیکیشن های بدنسازی بهترین اپلیکیشن های بدنسازی  بهترین اپلیکیشن های بدنسازی بهترین اپلیکیشن های بدنسازی بهترین اپلیکیشن های بدنسازیبهترین اپلیکیشن های بدنسازی بهترین اپلیکیشن های بدنسازی بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید بهترین اپلیکیشن ورزش برای اندروید دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی دانلود اپلیکیشن لاغری و بدنسازی بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه ساخت سیکس پک در خانه

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. sadecesaglik گفت:

    Tüm cerrahi estetik operasyonlar için yaş sınırı 18’dir. Biz hastalarımıza cerrahi operasyon gerektiren işlemler için 20 yaşı önermekteyiz. Çünkü vücut 18’li yaşlarda bile gelişmeye devam etmektedir. Bu nedenle erken müdahaleye herhangi bir sağlık riski bulunmadığı sürece karşıyız.