لپ تاپ دانشجویی
بازدید 139
0

بهترین لپ تاپ های دانشجویی سال 2019

با انتخاب از بین ایسر، اپل ، ایسوس، دل، اچ پی و لنووو و مایکروسافت  می توانید یک لپ تاپ دانشجویی مناسب برای مصارف درسی و دانشگاهی داشته باشید.

خب کم کم فصل برگشت به مدرسه و دانشگاه و کلاس درس فرارسیده است و یکی از بهترین وقت ها برای خرید لپ تاپ جدید است. شما می توانید یک لپ تاپ در قیمت های مناسب را برای این کار خریداری کنید. اما ما فکر می کنیم شما می توانید با کمی جستجو لپ تاپی را بخرید که هم دوام بیشتری داشته باشد و هم عملکرد بهتری از خود نشان دهد. این مقاله به انتخاب هایی که شما می توانید برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی برای دانشگاه یا مدرسه داشته باشید اشاره کرده است.

بسیاری از این لپ تاپ ها قیمت های بالایی دارند. اما اگر به دنبال موردی هستید که ارزان تر باشد، یا علاقه مند هستید که مثلا لپ تاپ جایگزینی برای مایکروسافت ویندوز و مک بوک اپل داشته باشید پیشنهاد می کنیم که این لیست را ببینید. اگر چه قیمت ها به صورت کلی در این لیست پایین تر است، اما انتخاب هایی خوبی برای استفاده های پایه مانند ارسال و دریافت ایمیل، استفاده از اینترنت، کار با اسناد و اکسل و همچنین کار با گوگل هستند.

بهترین لپ تاپ دانشجویی مدل مک بوک : 

  • مدل مک بوک ایر اپل 2018

در سال 2018، اپل نسخه جدیدی از مک بوک ایر را یک لپ تاپ مورد علاقه دانشجویان بود به بازار معرفی کرد. این لپ تاپ با صفحه نمایش Retina، آی دی تاچ و پورت های USB-C به روز شده اند. پردازنده اینتل کور آی 5، حافظه 8 گیگا بایت و یک SSD 128 گیگابایتی دارد.

بهترین انتخاب لپ تاپ ویندوزی دانشجویی :

  • دل XPS 13

اگر شما به سیستم عامل ویندوز علاقه مندید و می خواهید بین قابل حمل بودن، توان و قیمت یک تعادل برقرار کنید، دشوار است که لپ تاپی بهتر از مدل دل XPS 13  پیدا کنید. این انتخاب ویراستاران سایت سی نت جذاب است، و گزینه های زیادی از قیمت و شخصی سازی شدگی در اختیار مشتری قرار می دهد. دل همچنین نسخه 15 اینچی تولید کرده است که هر دوی این لپ تاپ ها از 1000 دلار شروع می شوند.

  • مایکروسافت سرفیس پرو 6 Microsoft Surface Pro 6

سرفیس پرو، برای دستگاه ها و ابزارهای ویندوز هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت کار می کنند. گرچه عملکرد تبلتی آن بهتر از لپ تاپ شان است. اگر به دنبال دستگاهی هستید که برعکس باشد، لنووو یوگا انتخاب خوبی است که هم دو در یک است و هم عملکرد لپ تاپ شان بهتر از تبلت است. در آمازون قیمت این لپ تاپ حدود 800 دلار است که شامل یک Type Cover است که حدود 89 دلار هم قیمت آن است.

بهترین لپ تاپ دانشجویی برای gaming : 

  • Razer Blade Stealth

این لپ تاپ بهترین انتخاب و جایگزین برای مک بوک پرو است. می توانید آن را با تخفیف به قیمت 500 دلار هم تهیه کنید. نسخه پیشرفته آن با یک کارت حافظه 512 گیگابایتی به قیمت 1500 دلار فروخته می شود.

بهترین کروم بوک :

  • لنوو یوگا کروم بوک سی 630 Lenovo Yoga Chromebook C630

لپ تاپ لنوو یوگا سی 630 کروم بوک، یک انتخاب عالی با قیمت مناسب است که می تواند تبدیل به یک تبلت خوب شود. این لپ تاپ برای استفاده روزانه و کارهای سرگرمی بسیار مناسب است. همچنین نسخه کروم بوک لنوو سی 930 هم یکی دیگر از انتخاب ها برای خرید لپ تاپ برای کار دانشجویی است که البته قیمت اش بیشتر است و حدودا 100 دلار گران تر از نسخه قبلی است.

بهترین انتخاب لپ تاپ دانشجویی برای پاور گیمر ها :

  • ایسوس راگ زفیروس اسAsus ROG Zephyrus S

این نسخه ایسوس صفحه نمایش 15.6 اینچی  HD دارد. در مقایسه با قیمت آن عملکرد بسیار خوبی دارد. با 1400 دلار شما می توانید یک نسخه اینتل کور آی 5 با 16 گیگا بایت DDR4 RaM  و کارت حافظه PCIe  512 گیگا بایتی خریداری کنید.

در این مقاله به چندین انتخاب برای خرید لپ تاپ دانشجویی اشاره شد که شما می توانید با قیمت های مناسب برای مصارف دانشجویی و دانشگاهی آنها را خریداری کنید. این پیشنهادها توسط ویراستاران سایت سی نت ارائه شده بودند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *