کسب درآمد از اینستاگرام
بازدید 144
0

چطور در سال 2019 ، از اینستاگرام کسب درآمد کنیم ؟

چطور در سال 2019، از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، توان تجارت الکترونیک بالایی دارد. در حالی که در ابتدا برای اشتراک گذاری تصویر به میدان آمد، اکنون تبدیل به یک پلتفرم کسب و کار شده است که می تواند توسط هر کسی، ازجمله مالکان کسب و کارهای الکترونیکی خرده پا، مورد استفاده قرار گیرد.ممکن است با خود فکر کنید: آیا می توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ یا بپرسید مردم چطور از اینستاگرام پول می سازند؟ یا فروش در اینستاگرام با دیگر انواع تجارت های الکترونیک چه تفاوتی دارد؟در این مقاله چندین تکنیک مهم که می توانید آنها را بلافاصله و فوری پیاده کنید تا در سال 2019 کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنید به شما ارائه شده است.

آیا می توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

بله! مطمئنا می توانید کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید. تا زمانی که کسب و کار شما بتواند به صورت دیداری و خلاقانه برای اهداف بازاریابی شرح و توضیح داده شود، شما می توانید به میلیون ها کاربر اینستاگرام دسترسی داشته باشید. اکنون ممکن است با خود فکر کنید: این درست است، و این روش ممکن است! اما دقیقا من چه طور می توانم از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشم؟برای شروع در اینجا چندین روش برای این که از  اینستاگرام پول بسازید بیان شده است: شما می توانید بر روی پست های تمرکز کنید که با حمایت و اسپانسری برندها، درصدد این است که با مخاطب ارتباط برقرار کند. برای این کار شما یک رسانه فوق العاده در اختیار دارید. شما می توانید به عنوان بازاریاب مشارکتی عمل کنید و از فروش کالاهای دیگر برندها پول در بیاورید.شما همچنین می توانید کالاهای خود را بفروشید. که می تواند کالای فیزیکی یا دیجیتالی باشد یا حتی می تواند یک خدمت باشد. اساسا شما می توانید کالاها و خدمات را در هر محیط کسب و کار تجارت الکترونیکی بفروشید. حتی شما می توانید عکس های خود را بفروشید.علاقه مندان به این پلتفرم رسانه اجتماعی، همیشه به دنبال روش های تازه برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند.نگران نباشید! ما دراین جا برخی از رازهای افرادی که توانسته اند از اینستاگرام کسب درآمد کنند، به شما خواهیم گفت.

چگونه می توان از اینستاگرام پول ساخت؟

اینستاگرام برای فروش اجناسی که تصاویر خوبی از آنها گرفته شده است عالی است. به عبارت دیگر، اگر محصولات شما از نظر تصویری عالی باشند، به احتمالا بسیار شما می توانید آنها را از طریق اینستاگرام بفروشید.همچنین اگر خود شما از نظرچهره خوب باشید و تصاویر فوق العاده بگیرید، احتمالا می توانید فالوئرها و دنبال کننده های زیادی جذب کنید که می توانید از این طریق هر چه خواستید بفروشید.به طور کلی حداقل 5 مدل کسب و کار برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد.

 

  • تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید و از پست های پشتیبانی شده و دارای اسپانسر کسب درآمد کنید.

با تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر شما می توانید با برندها همکاری کنید و آنها را از طریق پست های خود پروموت و تبلیغ کنید. اینفلوئنسر، کسی است که اعتبار خود را با اشتراک تصاویر خود به صورت آنلاین به دست آورده است. شما اگر دارای فالوئر زیادی شوید می توانید مخاطبان خود را برای خرید کالاها و خدمات خود و دیگران متقاعد کنید، زیرا شما توانسته اید اعتماد آنها را در این فضا به دست آورید.برندها تمایل دارند که با اینفلوئنسرها همکاری کنند تا افراد بیشتری، برند آنها را بشناسند. اینفلوئنسر ها باید بسیاری از موارد را مدیریت کنند تا بتوانند به میزان لازمی از فالوئر برسند در کنار این که آنها باید اعتماد مخاطب را جلب کرده و همچنین بتوانند برای محتوای خود، مخاطب به دست آورده و مخاطب را با محتوا درگیر نمایند.اینفلوئنسرهای برتر، هزاران دلار از طریق این پست های دارای اسپانسر، درآمد دارند. تصور کنید شما هر روز یک پست دارای اسپانسر داشته باشید در ماه می تونید هزاران دلار به دست آورید.

  • بازاریاب مشارکتی شوید و از فروش کالاهای دیگران کسب درآمد کنید.

شما می توانید کالاهای دیگران را بفروشید و در مقابل پورسانت دریافت کنید. بسیاری از برندها کالاهای خود را از طریق این نوع بازاریابی می فروشند و بسیاری از افراد به این صورت کسب درآمد از اینستاگرام دارند.

 

  • فروش عکس ، و دیگر محصولات دیجیتالی

همه چیز در اینستاگرام، تصویری است. کالاهایی که به خوبی تصویربرداری شده باشند، خوب هم به فروش می روند. شما می توانید عکس ها، نقاشی ها، تصویرسازی ها، انیمیشن ها، ویدئوها، و دیگر تصاویر یا کالاهای ویدئو یا تصویر محور خود را از طریق اینستاگرام بفروشید و کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید.سعی کنید مهارت هایی مانند عکاسی، ویرایش و ادیت را فرا بگیرید. از اپلیکیشن های ادیت تصویر و فیلم برای تلفن همراه استفاده کنید و سعی کنید تصاویر و ویدئوهای اورجینال تولید کنید.

  • کالاهای فیزیکی خود را بفروشید.

شما می توانید کالاهای فیزیکی خود را از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. این کالاها می توانند تولید خود شما باشند و یا از جای دیگری آنها را تهیه کرده باشید. این نوع مدل خرده فروشی معمولا نیاز به کمی سرمایه گذاری دارد، به این معنی که باید مقداری سرمایه داشته باشید تا بتوانید کار را شروع کنید. و به مکانی نیاز دارد که بتوانید کالاهای خود را خریداری کرده و در آن انبار کنید.

  • فروش محصولات به شکل دراپ شیپینگ

دراپ شیپینگ ، نوعی از مدل کسب و کار است که شما می توانید بدون داشتن هیچ نوع موجودی، فروش داشته باشید. به این صورت که مستقیما از تهیه کننده اصلی ، کالا را برای خریدار ارسال کنید و تنها نقش واسطه را در این میان بازی کنید. بدون آنکه مکانی را برای نگهداری و انبار کردن کالا اجاره کنید یا در اختیار بگیرید. در این نوع مدل کسب و کار، نیازی به سرمایه اولیه مورد قبلی نیست. و شما نگرانی ای بابت انبار، بسته بندی یا حتی حمل محصول نخواهید داشت. شما می توانید با استفاده از این گزینه کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید، بدون آنکه نیازی به انبار کردن کالا و دغدغه های مربوط به سرمایه اولیه داشته باشید. در این مقاله چندین روش که افراد بسیاری هم اکنون از آنها استفاده می کنند تا کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشند بیان شده است که می تواند بسیار کارساز و راهگشا باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *