روش مقابله با هکر های اینستاگرام
بازدید 154
0

روش مقابله با هکر های اینستاگرام

اینستاگرام روش تازه ای را برای روش مقابله با هکر های اینستاگرام در سرقت اکانت های اینستاگرام به کار می برد. هکرها معمولا حساب ها را به سرقت می برند و نام حساب های کاربری را تغییر می دهند، و افراد قادر نیستند حساب هایشان را برگردانند. روزنامه The Independent گزارشی منتشر کرده است که در آن به این موضوع اشاره می کند ، اینستاگرام ابزارهای جدیدی را برای اینکه کاربرانش تجربه اضطراب آور سرقت اکانت هایشان را تجربه نکند اضافه کرده است.

شمار روزافزونی از افراد گزارش می دهند که هکرها حساب های کاربری آن ها را به سرقت برده اند و رمزهای عبور آنها را تغییر داده و نام کاربری آنها را نیز عوض کرده اند. چنین تغییراتی به صورت تاریخی اجتناب ناپذیر است و بسیاری از کاربران دیگر به حساب های خود و پروفایلشان دسترسی ندارند.

 

در حال حاضر شرکت Instagram می گوید که در حال معرفی مشخصه های جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد حساب های کاربری شان را برگردانند و مانع اعمال تغییرات دیگران در حساب های کاربری و پروفایلشان شوند. سایت رسانه اجتماعی اینستاگرام به کاربران این گزینه را داده است که انواع دیگری از اطلاعات حساب مانند آدرس پست الکترونیک یا ایمیل و شماره تلفن را هنگامی که با مشکل در ورود به اکانت خود مواجه هستند وارد کنند.

گفته می شود گزینه های جدید روش مقابله با هکر های اینستاگرام برای کاربرانی که به صورت پشت سر هم و چندین بار رمز عبور را اشتباه وارد می کنند می تواند ظاهر شود. همین طور می تواند بعد از آن که اکانت هک شد و هکرها رمز عبور را تغییر دادند از گزینه نیاز به کمک بیشتر که در صفحه اپلیکیشن وجود دارد استفاده کرد. پلتفرم متعلق به فیسبوک گفت که ابزار جدید به عنوان نتیحه ای از بازخوردهایی که از کاربران گرفته شده است معرفی می شود.

 

یکی از روش مقابله با هکر های اینستاگرام  که از ایدی کاربران در مقابل هکرها جلوگیری می کند. این شرکت اعلام کرد که نام کاربری که به سرعت توسط فردی دیگر در پی تغییرات ادعا شود ، چه کاربر و چه هکر طی مدت زمان خاصی امکان تغییر ندارد. این مشخصه هم اکنون برای کاربران اندروید فراهم شده است و در حال عرضه برای کاربران اپل ios نیز می باشد. اینستاگرام گفت هدفش این است که به کاربران اجازه دهد تا حساب های کاربری خود را مستقیما در اپلیکیشن بازیابی کنند بدون انکه نیاز به اطلاعات اضافی یا ایمیل زدن به بخش پشتیبانی پلتفرم باشد. این اپلیکیشن اشتراک تصویر و ویدئو هم انیک بیش از یک بیلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

 

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *