بازدید 294
0

آشنایی با فیلم ملفیسنت 2 که به زودی اکران می شود و معرفی بازیگران

فیلم ملفیسنت 2 یا Maleficent: Mistress of Evil یک فیلم خیال پردازی ماجراجویانه است که در سال 2019 اکران خواهد شد. این فیلم تهیه شده توسط کمپانی والت دیزنی پیکچرز و به کارگردانی Joachim Rønning و نویسندگی  Linda Woolverton، Micah Fitzerman-Blue و Noah Harpster ساخته شده است. فیلم ملفیسنت 2 به عنوان ادامه ی فیلم Maleficent تهیه شد که در سال 2014 با بازی انجلینا جولی در نقش اول فیلم اکران شد. این فیلم بر پایه ی انیمیشن قدیمی دیزنی به نام زیبای خفته ولی با تغییراتی در فیلم نامه ی آن ساخته شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران در قسمت اول آن رو به رو شد. فیلم ملفیسنت 2 در تاریخ 18 اکتبر سال 2019 در امریکا اکران خواهد شد.

 

بازیگران

Angelina Jolie در نقش ملفیسنت

Elle Fanning در نقش ارورا

Michelle Pfeiffer در نقش ملکه انگریت

Juno Temple در نقش تیستلویت

harris Dickinson در نقش پرنس فیلیپ

Teresa Mahoney خدمتکار

Sam Riley در نقش دیاوال

Lesley Manville در نقش Flittle

Robert Lindsay در نقش شاه جان

Imelda Staunton در نقش Knotgrass

Ed Skrein

Chiwetel Ejiofor

Warwick Davis

Jenn Murray

David Gyasi

John Carew

 

مراحل ساخت و تولید

در تاریخ سوم ژوئن سال 2014 خانم آنجلینا جولی اعلام کرد که امکان دارد فیلم ملفیسنت 2 نیز ساخته شود. در تاریخ 15 ژوئن سال 2015 کمپانی والت دیزنی پیکچرز اعلام کرد که ساخت فیلم ملفیسنت 2 اغاز شده است و  Linda Woolverton این بار هم برای نوشتن فیلم نامه باز می گردد. Joe Roth هم مدتی بعد به سمت تهیه کنندگی این فیلم بازگشت. در تاریخ 25 اپریل سال 2016 کمپانی دیزنی اعلام کرد که آنجلینا جولی با کاراکتر قبلی خود در این قسمت از فیلم حضور دارد. در تاریخ 29 اگوست سال 2017 اعلام شد که  Jez Butterworth فیلم نامه را باز نویسی خواهد کرد. در سپتامبر 2017 انجلینا جولی اعلام کرد که فیلم ملفیسنت 2 با فیلم نامه ی بسیار قدرتمندی ارائه خواهد شد. در سوم اکتبر سال 2017 سایت deadline اعلام کرد که Joachim Rønning به کارگردانی انتخاب شده است و فیلم برداری فیلم ملفیسنت 2 در نیمه ی اول سال 2018 آغاز خواهد شد.

در اپریل سال 2018 Ed Skrein برای ایفای نقش در نقش منفی اصلی فیلم انتخاب شد. همچنین Elle Fanning برای ایفای نقش پرنسس ارورا به فیلم بازگشت. Michelle Pfeiffer هم به عنوان کاراکتر جدیدی در نقش یک ملکه ی بدجنس به نام اینگریت به جمع بازیگران فیلم ملفیسنت 2 اضافه شد. در ماه می سال 2018 اعلام شد که Harris Dickinson به جای  Brenton Thwaites در نقش پرنس فیلیپ ایفای نقش خواهد کرد. این تصمیم گیری به علت وجود تضاد در برنامه های این بازیگر رخ داد.

ویژوال افکت های فیلم ملفیسنت 2 توسز کمپانی های  Moving Picture Company و Mill Film انجام شد.

 

خلاصه روایت داستانی فیلم ملفیسنت 2

فیلم ملفیسنت 2 داستان چندین سال بعد از اتفاقات رخ داده در فیلم ملفیسنت را روایت می کند. که تماشاگر در این فیلم اتفاقاتی را دید که باعث سنگ شدن قلب این کاراکتر منفی شد و باعث شد که او طلسم نفرین شده را بر روی پرنسس تازه متولد شده به نام ارورا بگذارد. فیلم ملفیسنت 2 اتفاقات پس از این وقایع و ارتباط پیچیده ی ایجاد شده بین پری شاخ دار و پرنسسی که به زودی ملکه خواهد شد را روایت می کند. آن ها با یکدیگر بر علیه دشمنانشان متحد می شوند و بسیار تلاش می کنند تا از قلمرو های خود و ساکنین آن ها محافظت کنند.

 

فیلم ملفیسنت 1

قسمت اول از سری فیلم های ملفیسنت با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران و منتقدین رو به رو شد. منتقدین ویژوال ها، لباس ها، موزیک فیلم و بازی فوق العاده حرفه ای آنجلینا جولی در این فیلم را تحسین کردند. این فیلم که با بودجه ای در حدود 200 میلیون دلار ساخته شد باکس آفیس بسیار عالی 758 میلیون دلاری را کسب کرد. فیلم ملفیسنت چهارمین فیلم پر فروش سال 2014 و پر فروش ترین فیلم در دوره ی کاری آنجلینا جولی محسوب می شود. این فیلم نامزد جایزه ی اسکار برای بهترین دیزاین لباس شد.

 

روایت داستانی فیلم ملفیسنت 1

ملفیسنت یک پری قدرتمند است که در جنگل جادویی هم مرز با قلمرو ی انسان ها زندگی می کند. در دوران جوانی او با یک انسان روستایی به نام استفان آشنا می شود و عاشق یکدیگر می شوند. استفان آدمی بسیار جاه طلب است. همین طور که بزرگتر می شوند کم کم  از هم دور می شوند. ملفیسنت کسی است که باید از جنگل جادویی و موجوداتش محافظت کند. پادشاه قلمرو انسان ها، شاه هنری تصمیم می گیرد سرزمین جنگلی آن ها را تصاحب کند اما از ملفیسنت شکست می خورد و در رو در رویی با او زخمی می شود. پادشاه و لشگرش عقب نشینی می کنند و او که در بستر مرگ افتاده است اعلام می کند که هر کس بتواند ملفیسنت را به قتل برساند جانشین او خواهد شد و بر قلمرو انسان ها حکومت خواهد کرد. استفان با رویای حکومت به دیدار ملفیسنت می رود و او را با نوشیدنی بیهوش می کند اما متوجه می شود که توانایی کشتن او را ندارد. بنابراین بال های او را می برد و به محضر پادشاه می برد. قلب ملفیسنت از درد خیانت استفان سیاه می شود و قلمرو جنگل جادویی را به قلمرویی تاریک تبدیل می کند. او با استفاده از یک کلاغ که دستیارش است متوجه می شود که استفان به او خیانت کرده تا به پادشاهی برسد. پس از مدتی خبر به دنیا آمدن فرزند استفان به ملفیسنت می رسد. یک دختر زیبا به نام ارورا، و پادشاه به مناسبت تولد او مراسمی را تدارک دیده است. ملفیسنت در جست و جوی انتقام به مراسم می رود و یک طلسم نفرین را بر روی نوزاد می گذارد. ملفیسنت نوزاد را نفرین می کند که در تولد 16 سالگی اش به سوزن چرخ خیاطی دست می زند و تا ابد به خوابی طولانی فرو می رود. زمانی که استفان به او التماس می کند تا رحم کند، ملفیسنت می گوبد طلسم تنها با یک بوسه ی عاشقانه شکسته خواهد شد. چیزی که ملفیسنت دیگر به وجود آن اعتقادی ندارد و…

 

برای مشاهده سایر مقاله های مرتبط با فیلم و انیمیشن اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *