بازدید 466
0

انیمیشن بچه رئیس The Boss Baby

انیمیشن بچه رئیس یک انیمیشن کمدی امریکایی است که در سال 2017 اکران شد. کمپانی سازنده این انیمیشن جذاب و خنده دار کمپانی دریم ورکس است. بچه رئیس به کارگردانی Tom McGrath و نویسندگی Michael McCullers ساخته شد. این انیمیشن موفقیت بسیار خوبی از دید تماشاگران بدست اورد و موفق شد کاندیدای جوایز بسیاری از جمله جایزه ی اسکار بهترین انیمیشن و جایزه ی گلدن گلوب بهترین انیمیشن را بدست اورد.

روایت داستانی انیمیشن بچه رئیس

در انیمیشن بچه رئیس تیم تمپولتن داستانی را از زمان 7 سالگی اش روایت می کند. تیم به همراه پدر و مادرش، تد و جنیس زندگی می کند. تیم قدرت تخیل بسیار فعالی دارد و از اینکه یک تک فرزند است بسیار خوشحال است. یک شب که پدر و مادرش برای خواباندن او به اتاقش رفتند از او پرسیدند که نظرش درباره ی یک برادر چیست؟ تیم گفت نه ممنونم! اما در حقیقت مادر او حامله بود.

تیم با افکار داشتن یک برادر نوزاد به خواب می رود. در یک فضای دیگر بچه ها در صف منتظرند تا به سمت خانواده فرستاده شوند! اما یک بچه کنجکاو تر و متفاوت تر از بقیه به نظر می رسد. صف بچه ها درون دستگاهی به جلو می روند و در جلوی صف با یک پر قلقلک داده می شوند. اگر بخندند چراغ سبز شده و آنها را به سمت یک خانواده می فرستند. زمانی که نوبت به بچه ی کنجکاو می رسد او نمی خندد و چراغ قرمز شده و او را برای سمت مدیریت ارسال می کنند. بچه ی کنجکاو یک کت شلوار مشکی می پوشد و در اداره ی مدیریت کار می کند. کم کم او سرد و بی احساس می شود و به جز شغلش به هیچکس دیگر اهمیتی نمی دهد. روز بعد تیم سورپرایز می شود وقتی که یک بچه با کت شلوار از تاکسی پیاده می شود و به خانه ی او میاید و پدر و مادرش به او می گویند که این بچه برادرش است.

در انیمیشن بچه رئیس تیم به بچه حسودی می کند و احساس مس کند تمام توجه خانواده را به خود اختصاص داده است. همچنین به او مشکوک است و رفتار های او را غیر عادی می داند. به زودی تیم متوجه می شود که بچه نوزاد می تواند مثل بزرگ تر ها حرف بزند و خودش را رئیس می خواند. تیم این را فرصتی برای خلاص شدن از شر بچه می بیند و سعی می کند صدای او و بچه های دیگری که به خانه اش امده اند تا با رئیس جلسه داشته باشند را ضبط کند. بچه رئیس و دیگران تیم را در حین ضبط کردن می گیرند و در حین درگیری بچه رئیس تیم را بوسیله پاره کردن عروسک مورد علاقه اش تهدید می کند و نوار را از او میگیرد. پدر و مادرش که درگیری او با بچه را می بینند تیم را برای 3 هفته تنبیه می کنند. بچه رئیس از تیم عذر خواهی می کند و از او میخواهد که یک پستونک خیلی مخصوص را بخورد که به وسیله ی آن به بیبی کرپ منتقل می شوند. بیبی کرپ مکانی است که بچه ها با ذهن های رشد کرده مثل بزرگ تر ها کار می کنند تا عشق نسبت یه بچه را در جهان حفظ کنند.

بچه رئیس توضیح می دهد که چون پدر و مادرش برای شرکت پاپی کو کار می کنند به خانه ی او فرستاده شده تا بفهمد چرا عشق به سگ ها از عشق به بچه ها بیشتر شده است. در انیمیشن بچه رئیس تیم و بچه رئیس متوجه می شوند که رئیس بیبی کرپ از دست او بسیار عصبانی است و اگر اطلاعات را به زودی پیدا نکند فرمول مخصوصش را از او می گیرد. بچه رئیس با خوردن فرمول مخصوص بچه، باهوش می شود و می تواند مثل بزرگتر ها رفتار کند اما اگر مدتی از خوردن فرمول بگذرد او به یک بچه معمولی تبدیل می شود. تیم که نمی خواهد بیشتر از این او را در خانه اش تحمل کند قبول می  کند تا به او کمک کند تا بچه رئیس بتواند سرکارش برگردد. تیم و بچه رئیس شروع می کنند به وانمود کردن به اینکه با هم دوست شده اند تا پدر و مادر تیم قبول می کنند تا آنها را به پاپی کو ببرند. بعد از رسیدن به محل پاپی کو تیم و بچه رئیس مخفیانه شروع به گشتن می کنند و اطلاعاتی درباره ی یک مدل جدید سگ بسیار زیبا و کوچک پیدا می کنند. اما توسط فرانسیس فرانسیس یکی از رؤسای قبلی بیبی کرپ دستگیر می شوند. فرانسیس فرانسیس برایشان تعریف می کند که چون به لاکتوز موجود در فرمول حساسیت پیدا کرده او را از کار بر کنار کرده اند و حالا او قصد دارد با این مدل سگ جدید که هیچوقت بزرگ نمی شود عشق دنیا را تصاحب کند و از بیبی کرپ انتقام بگیرد و …

صداگذاران انیمیشن بچه رئیس

Alec Baldwin درنقش بچه رئیس

Miles Bakshi در نقش تیم تمپولتن 7 ساله

Tobey Maguire در نقش تیم تمپولتن بزرگسال

Steve Buscemi در نقش فرانسیس فرانسیس

Jimmy Kimmel در نقش پدر تیم تمپولتن

Lisa Kudrow در نقش مادر تیم تمپولتن

باکس افیس انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس در امریکا و کانادا بیش از 175 میلیون دلار و در کشور های دیگر بیش از 352 میلیون دلار به فروش رسید. این انیمیشن که با بودجه ی 125 میلیون دلاری ساخته شد موفق شد به باکس افیس تحسین بر انگیز 528 میلیون دلاری دست پیدا کند.

زمان اکران انیمیشن بچه رئیس 2

در 25 می سال 2017 کمپانی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اعلام کردند که قسمت بعدی انیمیشن در دست ساخت است و در 26 مارس سال 2021 اکران خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *