انیمیشن لوکا
بازدید 358
0

انیمیشن لوکا

انیمیشن لوکا یک انیمیشن فانتزی و خانوادگی است که در سال 2021 منتشر شده است. همچنین در لیست نامزد های انیمیشن های سال 2022 اسکار قرار گرفته است. در این انیمیشن، یک دوستی بعید اما قوی بین یک انسان و یک هیولای دریایی که به شکل یک انسان مبدل شده است، شکل می گیرد…

یک پسر جوان تابستانی فراموش نشدنی در کنار دریا را در ریویرا ایتالیا تجربه می کند. که برای او مملو از ژلاتو، پاستا و اسکوتر سواری بی پایان است. لوکا این ماجراجویی‌ها را با بهترین دوست جدیدش به اشتراک می‌گذارد. اما همه سرگرمی‌ ها توسط یک راز پنهان تهدید می‌شود: او یک هیولای دریایی از دنیایی دیگر درست زیر سطح اقیانوس است.

با پیویو همراه باشید تا در این مقاله به صورت کامل انیمیشن لوکا را بررسی کنیم.

انیمیشن هاس سال 2021

خلاصه داستان انیمیشن لوکا

لوکا جوان و بهترین دوستش، آلبرتو، جسارت برای بازدید از دهکده ماهیگیری زیبای پورتوروسو پیدا می کنند. با این حال، پسران یک راز بزرگ را پنهان می کنند: آنها بچه های معمولی نیستند، بلکه هیولاهای دریایی بی خطری هستند که در زیر آب زندگی می کنند و مشتاق هستند تا بفهمند چه چیزی بالای سطح دریا نهفته است. پس از مدت ها ماجراجویی، و کسب تجربه، این دو کاوشگر با چشمان درشت به معنای واقعی آزادی و اهمیت خانواده پی خواهند برد.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم لوکا پاگورو یک هیولای دریایی در سن پیش از نوجوانی است که در سواحل شهر پورتوروسو ایتالیا زندگی می کند. او روزهای خود را به گله داری یک مدرسه ماهی می گذراند. پدر و مادرش، دانیلا و لورنزو، از ترس او را از رفتن به سطح زمین محدود می‌ کنند، اما انجام همین کار هر روز باعث بی حوصله شدن لوکا می‌شود.

یک روز، در حالی که احساس تعارض در مورد اینکه آیا باید به سطح برود یا نه، لوکا با هیولای دریایی جوان دیگری به نام آلبرتو اسکورفانو آشنا می شود. آلبرتو بار ها در خشکی بوده است و در جزیره ای در نزدیکی پورتوروسو مخفیگاهی دارد که ادعا می کند با پدرش زندگی می کند. او از لوکا التماس می کند که با او به آنجا بروند. آن‌ ها در خشکی به انسان تبدیل می ‌شوند و راهی مخفیگاه آلبرتو می ‌شوند. لوکا پوستری را در مخفیگاه پیدا می کند که یک وسپا، یک اسکوتر ایتالیایی را نشان می دهد، و آنها به زودی تصمیم می گیرند که خودشان را از ابتدا بسازند. در تمام این مدت، لوکا سعی می‌کند زندگی دوگانه‌اش را از پدر و مادرش مخفی نگه دارد و فقط مادربزرگش را در جریان بگذارد و آین راز را مخفی نگه دارد.

آلبرتو

ادامه داستان و شروع ماجراجویی

لورنزو و دانیلا به زودی متوجه می شوند که لوکا چه کار کرده است. آن ها تصمیم می گیرند که برای حفظ امنیت لوکا، او را به اعماق اقیانوس فرستاده تا با برادر لورنزو، زندگی کند. لوکا پریشان به همراه آلبرتو به شهر پورتوروسو فرار می کند. در آنجا، آنها از ارکول ویسکونتی، قلدر محلی و قهرمان مسابقات جام پورتوروسو، مطلع می شوند. درست زمانی که ارکول می‌خواهد سر لوکا را در فواره‌ ای بیاندازد که هویت او را به عنوان یک هیولای دریایی نشان دهد، او توسط دختر جوانی به نام جولیا مارکووالدو نجات می ‌یابد. جولیا، لوکا و آلبرتو را به خانه‌اش می‌برد. خانه آن ها همان جایی است که، تابستان‌ها با پدر یک دستش ماسیمو، یک شکارچی ماهی متخصص که به دنبال کشتن یک هیولای دریایی است، زندگی می‌کند.

در همین حال، دانیلا و لورنزو نمی ‌توانند لوکا را در جایی پیدا کنند، بنابراین تصمیم می‌گیرند برای یافتن لوکا به سطح آب بروند. آنها برای یافتن لوکا شروع به پاشیدن آب روی همه پسران آنجا می کنند.

لیست نامزد های 2022

در نهایت ادامه داستان چگونه رقم می خورد ؟

لوکا، آلبرتو و جولیا تصمیم می‌گیرند با هم وارد مسابقات سه‌ گانه جام پورتوروسو شوند، به این امید که پولی برای خرید یک وسپا به دست آورند. مسابقات سه گانه شامل سه مسابقه است: دوره های شنا، خوردن پاستا، و دوچرخه سواری در شهر. هر کودک تصمیم می گیرد یک کار فردی را انجام دهد: جولیا شنا را شروع می کند، آلبرتو به خوردن پاستا می پردازد و لوکا پس از یادگیری این کار دوچرخه سواری می کند.

جولیا روی لوکا آب می ریزد و او را به عنوان یک هیولای دریایی مشاهده می کند. جولیا نگران این است که اگر هویت واقعی لوکا کشف شود، ممکن است او صدمه ببیند.

در ادامه لوکا آلبرتو را در مخفیگاهش در حالی که غمگینی است پیدا می کند. پس از اینکه لوکا از آلبرتو در مورد علامت های شمارش روی دیوار سوال می کند، آلبرتو نشان می دهد که او این علائم را با شمارش روزهایی که پدرش او را آنجا تنها گذاشته است، ثبت کرده است. آلبرتو هنوز از لوکا عصبانی است. او دیگر نمی خواهد در مسابقات سه گانه شرکت کند، اما لوکا تصمیم می گیرد به هر حال با جولیا وارد ای قضیه شود.

با گذشت زمان، ارکول به پسر ها مشکوک می شود و لوکا و جولیا به یک دیگر نزدیک تر می شوند. وقتی جولیا در مورد رفتن به مدرسه در قسمت دیگری از ایتالیا صحبت می کند که بقیه سال را در آنجا می گذراند، لوکا به آن علاقه پیدا می کند. آلبرتو نسبت به دوستی صمیمی لوکا و جولیا حسادت می کند. پس از مشاجره، آلبرتو هویت خود را به عنوان یک هیولای دریایی برای جولیا فاش می کند. لوکا این کار را نمی کند و در عوض از آلبرتو می ترسد و او را رها می کند …

لوکا، آلبرتو و جولیا

جزییات انیمیشن لوکا

کارگردان : انریکو کازاروسا (Enrico Casarosa )

نویسندگان : انریکو کازاروسا (Enrico Casarosa ) . جسی اندروز (Jesse Andrews ) . سایمون استفنسون (Simon Stephenson )

ژانر ها : ماجراجویی – خانوادگی – کمدی – فانتزی

تاریخ انتشار : 18 ژوئن 2021

کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا

لوکیشن انیمیشن : کشور ایتالیا، لیگوریا، ریویرا زمان

انیمیشن : 1 ساعت و 35 دقیقه

شکل هیولایی لوکا
ژانر های انیمیشن لوکا چیست ؟

فانتزی – خانوادگی – کمدی – ماجراجویی

داستان اصلی انیمیشن لوکا درباره چیست ؟

در مورد یک پسر کنجکاو و پر از هیجان که آلبرتو و جولیا دوستان صمیمی او هستند. زنگی لوکا به دو بخش تقسیم می شود و وقتی درون آب است به شکل هیولا در می آید.

مدت زمان پخش انیمیشن چه قدر است ؟

تایم پخش کامل آن 1 ساعت و 35 دقیقه می باشد.

همچنین در پیویو مشاهده می کنید :

https://pioio.com/mag/2022/02/16/animation-of-2022/ https://pioio.com/mag/2022/03/05/nominees-for-the-2022-academy-awards-in-the-animation-category/ https://pioio.com/mag/2022/03/02/the-mitchells-vs-the-machines/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *