انیمیشن لیگ افسانه ها Arcane: League of Legends
بازدید 247
0

انیمیشن لیگ افسانه ها Arcane: League of Legends

Arcane یک سریال انیمیشنی بسیار جذاب در ژانر اکشن و ماجراجویی است که محصول کشور آمریکا و فرانسه است. انیمیشن لیگ افسانه ها توسط Christian Linke و Alex Yee ساخته شده و در واقع این سریال از روی یک بازی معروف به همین نام ساخته شده است برای همین با هوشمندی طرفداران بسیار زیادی را برای خود جمع کرده است. جالب است بدانید که انیمیشن لیگ افسانه ها 6 نوامبر 2021 توسط نتفلیکس ( NETFLIX ) منتشر شد و از آن موقع تا به الان به قدری قوی عمل کرده است که نمره 9.4 را از سایت IMDB کسب کرده است که این نشان از جذابیتش دارد.

سریال نتفلیکس

اطلاعات جانبی درباره انیمیشن لیگ افسانه ها

این سریال انیمیشنی تحت نظارت Riot Games تولید شده است، در دنیای داستانی League of Legends می گذرد و در درجه اول بر خواهران وی و جینکس تمرکز دارد.

خیلی ها معتقدند که این انیمیشن حتی برای مردم عادی هم که تا حالا بازی لیگ افسانه ها را بازی نکرده اند هم جذاب است بعضی هم مخالف این قضیه اند.

همچنین در عرض یک هفته پس از نمایش رکوردی را به عنوان پر امتیازترین سریال نتفلیکس تا کنون به دست آورد. در جدول 10 برتر نتفلیکس در 52 کشور رتبه اول و در ایالات متحده در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

فصل اول آن در 20 نوامبر 2021 به پایان رسید و پس از آن این خبر خوش که فصل دومش در حال ساخت است به گوش طرفداران رسید. پس منتظر فصل دوم آن بعد از سال 2022 باشید.

بازی League of Legends

League of Legends که به عنوان “لیگ” یا با مخفف آن “LoL” نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین بازی ها در دنیای ورزش های الکترونیکی است. از زمانی که برای اولین بار در سال 2009 راه اندازی شد، LoL به سرعت به پدیده بین المللی امروزی تبدیل شد. با تقریباً هشت میلیون بازیکن فعال در روز که هر روز در جنگ شرکت می کنند، به راحتی از مجموع ده بازی برتر استیم بزرگتر است.

بازی arcane league of legends

League of Legends یک میدان نبرد آنلاین چند نفره (MOBA) است. یک بازی استاندارد متشکل از دو تیم پنج نفره است که هر کدام می‌جنگند تا راه خود را به سمت پایگاه حریف خود پیش ببرند و ساختمانی را که در مرکز آن قرار دارد، به نام نکسوس، نابود کنند.

در شروع هر مسابقه، بازیکنان بر اساس نقشی که در تیم دارند، قهرمانی را انتخاب می کنند. با پیشرفت مسابقه، قهرمانان آنها از سطح 1 تا 18 درجه بندی می شوند و توانایی های جدیدی به دست می آورند و قدرتمندتر می شوند. با بیش از 140 قهرمان برای انتخاب، هیچ دو بازی هرگز یکسان نیستند.

علاقه مندان به بررسی بازی حتما نگاهی به مقاله های زیر بیندازید.

بازی Hood: Outlaws & Legends

بهترین بازی های مولتی پلیر ۲۰۲۱

ادامه متن حاوی اسپویل هر اپیزود از سریال انیمیشنی لیگ افسانه ها میباشد.

داستان انیمیشن لیگ افسانه ها چیست؟

آرکین سرگذشت دو شخصیت محبوب بازی لیگ افسانه ها، وای و جینکس را به نمایش میگذارد. این سریال در ابتدا با اختلاف طبقاتی بین دو شهر زان و پیلتوور شروع میشود که با یک پل به یکدیگر متصل میشوند. در حالیکه پیلتوور یک شهر پیشرو در علم و فناوری است و مردم آن در رفاه زندگی میکنند، مردم زان به عنوان قشری طرد شده، در شهر زیرزمینی و مخروب خود با آب و هوای آلوده، تحت سلطه سران پیلتوور روزگار میگذرانند، تا زمانی که اهالی زان به هدف به دست آوردن استقلال، با رهبری دو دوست به نام های وندر و سیلکو دست به شورش میزنند. نتیجه این شورش، دخالت نیروی پلیس پیلتوور است که منجر به شکست شورش و کشته های بسیار از زان میشود. پس از این واقعه وندر و سیلکو راه خود را از یکدیگر جدا میکنند؛ وندر که از کار خود پشیمان است، چهار نفر از بچه هایی که به دلیل از دست دادن والدینشان در شورش یتیم شده اند را به فرزند خواندگی میگیرد، و سیلکو به گوشه ای تاریک خزیده و دست به آزمایشات علمی غیرقانونی میزند.

لیگ افسانه ها

آرکین داستان دو خواهر به نام‌های وایولت و پادر متمرکز است که اکنون وندر از آنها مراقبت میکند. خواهر بزرگتر وای، یک دختر نترس و پرجرئت با مهارت مبارزه فوق العاده است. در نقطه مخالف پادر بنیه نسبتا ضعیفی دارد و به دلیل بدشانسی اغلب برای دیگران دردسر درست میکند؛ اما او هوش بسیار بالایی دارد و قادر به ساخت اسلحه و نارنجک های دست ساز است. چند سال پس از گذشت شورش، وای و پادر همراه دو برادر ناتنی خود برای دزدی به پیلتوور میروند و به خانه مردی به نام جیس دستبرد میزنند که به دنبال کشف جادو است و به طور مخفیانه سنگ هایی با انرژی بسیار بالا جمع آوری میکند. پادر تصادفا باعث انفجار یکی از سنگ ها میشود و به دنبال آن پلیس پیلتوور، برای دستگیری دزدها به شهر زیرزمینی میاید. زمانی که وندر سعی میکند از بچه هایش در برابر نیروهای پلیس محافظت کند، سیلکو پس از چند سال دوباره ظاهر میشود، اما این بار نه برای دوستی، بلکه به قصد انتقام!

arcane league of legends

او موفق به ساخت ماده ای به نام شیمر یا تلالو شده است که میتواند انسان را به هیولایی بسیار قوی تبدیل کند. سیلکو بعد از کشتن پلیس پیلتوور، وندر را گروگان میگیرد تا شاهد مبارزه او با پیلتوور به وسیله قدرت شیمر باشد. تراژدی داستان زمانی رخ میدهد که بچه ها برای نجات دادن وندر به مخفیگاه سیلکو میروند، اما پادر ناخواسته باعث انفجار عظیمی میشود که پدر و برادرخوانده هایش را به کشتن میدهد. تنها کسی که زنده میماند وایولت است که از خشم و ناتوانی به خود میپیچد… او به صورت پادر مشت میزند و به او میگوید که تو نحسی! (نحس یا بدشگون در انگلیسی معادل واژه jinx است و به همین دلیل پادر در ادامه داستان این نام را برای خودش انتخاب میکند.)

آرکین

پس از این حادثه وای توسط پلیس پیلتوور دستگیر و به عنوان دزدی که خانه جیس را منفجر کرده متهم میشود و برای چندین سال به زندان پیلتوور میرود، و پادر که به شدت دچار شوک روحی و مالیخولیا شده، تحت مراقبت و سرپرستی سیلکو به یک قاتل حرفه ای در زان تبدیل میشود. سیلکو با قدرت شیمر زان را کنترل کرده و مشغول قاچاق آن به پیلتوور است، و وای که حالا بعد از چند سال آزاد شده و به زان برگشته، باید مجدد با جینکس روبرو شود، نه به عنوان خواهر کوچکش، بلکه به عنوان دشمنش و یک قاتل حرفه ای که مسبب بسیاری از جنایات در حال وقوع است…

نقد و بررسی انیمیشن لیگ افسانه ها

در عین اینکه انیمیشن arcane در ژانر فانتزی ساخته شده است ولی بسیار قابل فهم است. همچنین انتظار نمیرود که از قبل بدانید این شخصیت‌ ها چه کسانی هستند. به عنوان مثال وی نقش اصلی این سریال است ولی داستان حول محور او و شخصیت های مختلف میچرخد و تنها روی وی تمرکز ندارد. برای طرفداران این فرصت خوبی است که بدانند این شخصیت‌ ها چگونه به وجود آمده‌ اند. بنابراین شما بدون نیاز به دانش قبلی با همه شخصیت ها به خوبی آشنا میشوید. این کمک می کند که داستان نسبتاً ساده باشد.

چیزی در مورد Arcane وجود ندارد که من آن را جدید یا انقلابی بنامم. این یک داستان فانتزی نسبتاً معمولی است که اتفاقاً واقعاً به خوبی ساخته شده است. شخصیت‌ های آن شرور ترسناک هستند، قهرمانان قابل ارتباط هستند، دیدن داستان اکشن آن بسیار لذت بخش است و همه چیز با سرعتی تند حرکت می‌ کند. بهترین چیزی که Arcane دارد این است که بسیار شیک به نظر می رسد. هر فریم مانند یک قطعه زیبا از هنر مفهومی نقاشی شده با دست به نظر می رسد. همچنین دنیایی است که احساس می شود در آن زندگی شده و کاملاً تحقق یافته است. محله های فقیر نشین پیلتوور ظاهر سمی دارند ( افسران پلیس حتی هنگام ورود به آنجا ماسک می زنند )، در حالی که سطوح بالایی شهر روشن، مطبوع و مجلل هستند. من به خصوص تمام خلاقیت های مکانیکی عجیبی را که به زنده نگه داشتن شهر و شلوغی کمک می کنند، دوست داشتم.

انیمیشن Arcane

یکی از نکته های جالبی که در مورد انیمیشن لیگ افسانه ها وجود داشت نحوه انتشار آن بود. یک فصل 9 قسمتی که در بسته های 3 قسمتی در طول 3 هفته منتشر شد. که این تصمیم بسیار هوشمندانه ای بود زیرا سه قسمت اولی که منتشر شد دارای قوس مشخصی بود در حالی که قسمت چهارم کمی تغییر کرد.

آرکین در ابتدا خط داستانی خوبی را آغاز می‌ کند؛ به عنوان یک قلمروی فانتزی و جادویی که برای بیش از یک دهه وجود داشته و میلیون‌ ها طرفدار دارد، فضای داستان بسیار خوب و با رعایت در امانت معرفی شده است. بیننده‌ ها، داستان انیمیشن را پر از غافلگیری‌ های هیجان انگیز، و با نگاهی عمیق‌ تر و دقیق‌ تر به شخصیت‌ هایی می‌ بینند که مدت‌ ها در بازی بوده‌ اند. حتی درمورد شخصیت‌ های جدید، هر کدام از آنها سرگذشت و ماجراهای هیجان انگیز مخصوص به خودشان را دارند! این موضوع می‌ تواند تنها نکته آزاردهنده برای طرفداران جدید لیگ افسانه‌ ها باشد، چون اگر می‌ خواستند برای بازی کردن تشویق شوند، احتمالا امیدوار بودند که تمام داستان الهام گرفته از بازی و شخصیت‌ های آن باشد؛ اگرچه که این کار باعث میشد که انیمیشن نتواند با سرعت بالا و استایل طراحی مطلوبی شناخته شود.

شخصیت های انیمیشن لیگ افسانه ها

فیلم بازان حتما نگاهی به این مقاله بیندازید.

دانلود و نقد فیلم Fast And Furious ۹

آهنگ های انیمیشن لیگ افسانه ها

فیلم‌ ها و برنامه‌ های تلویزیونی برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان فقط بر کیفیت بصری تکیه نمی‌ کنند. موسیقی می‌ تواند صحنه‌ ای را بسازد یا بشکند، و بیشتر تهیه‌ کنندگان این گام را برای ترکیب نمایش خود با بهترین آهنگ‌ های مناسب برمیدارند. Riot Games و Fortiche Production نه تنها تلاش کردند تا بهترین چیزی را که دنیای League of Legends برای طرفداران قدیمی و تازه واردان ارائه می دهد به نمایش بگذارند، بلکه فهرست موسیقی متن پر ستاره این مجموعه هم به اندازه داستان سرایی و انیمیشن های آن شایسته اعتبار است.

در ادامه لینک دانلود این آهنگ را برای شما قرار دادیم.

Act I

“Playground” feat. Bea Miller

https://uploadb.me/direct/0eiefv76f45q/Bea Miller – Playground (from the series Arcane League of Le.mp3.html

“Goodbye” feat. Ramsey

https://uploadb.me/direct/dk4izhxfpauz/Ramsey – Goodbye (from the series Arcane League of

Legends).mp3.html

“Our Love” feat. Curtis Harding, Jazmine Sullivan

https://uploadb.me/direct/03i0lx0aah5p/Curtis Harding – Our Love (from the series Arcane League of.mp3.html

Act II

“Dirty Little Animals” feat. Bones UK

https://uploadb.me/direct/c72cwfedywtc/BONES UK – Dirty Little Animals (from the series Arcane Leag.mp3.html

“Enemy” feat. Imagine Dragons & JID

https://uploadb.me/direct/p6pjrc1k1nn9/Imagine Dragons – Enemy feat. J.I.D. (from the series Arcane.mp3.html

“Guns For Hire” feat. Woodkid

https://uploadb.me/direct/jzija6l519yv/Woodkid – Guns for Hire (from the series Arcane League of Le.mp3.html

Act III

“Misfit Toys” feat. Pusha T, Mako

https://uploadb.me/direct/a094hirpkmvk/Pusha T – Misfit Toys (from the series Arcane League of Lege.mp3.html

“Dynasties and Dystopia” feat. Denzel Curry, Gizzle, Bren Joy

https://uploadb.me/direct/p727drhdejt9/Denzel Curry – Dynasties and Dystopia (from the series Arcan.mp3.html

“Snakes” feat. PVRIS, Miyavi

https://uploadb.me/direct/ase24t79v9ys/PVRIS – Snakes (from the series Arcane League of Legends).mp3.html

“When Everything Went Wrong” feat. Fantastic Negrito

https://uploadb.me/direct/wf60cxcqxr3q/Fantastic Negrito – When Everything Went Wrong (from the ser.mp3.html

“What Could Have Been” feat. Sting, Ray Chen

https://uploadb.me/direct/7vkejs3knery/Sting – What Could Have Been feat. Ray Chen (from the series.mp3.html

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *