کافه بازی های مشهد
بازدید 462
0

کافه بازی های مشهد | کافه گیم

از مجموعه تفریحات هیجانی و سالم میتوان به بازی های فکر اشاره کرد. چه تفریحی بهتر از اینکه گوشه کافه ای دنج نشسته و همراه با خوردن نوشیدنی های خوشمزه لحظات شیرینی را در کنار دوستان، خانواده و… رقم بزنید. در ادامه بهترین کافه بازی های مشهد را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم به رقم زدن لحظات شادی برای شما


کافه بازی های مشهد

رستوران فکری کانو

کانو اولین کافه گیم مشهد است که به شش بخش تقسیم میشود : اتاق فرار، بازی های برد گیم، بخش بازی های واقعیت مجازی، اتاق مخصوص مافیا، اتاق vip بازی های کنسولی و اتاق بازی های سرنوشت پرونده همراه به کافه و رستوران مطمئنن خوردن غذا و نوشیدنی در کنار بازی در فضایی آرامش لذت بخش ترین کار است.

مشخصات :

آدرس : مشهد، بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی12، پلاک 158

شماره تماس : 05136024014 _ 09373634031

کافه بازی های مشهد

کافه بازی های مشهد

کافه گیم جین شین

این کافه زیبا دارای فضای داخلی و خارجی است. که در فصل سرما هم محیط بیرونی را با استفاده از وسایل گرمایشی برای شما عزیزان گرم نگه میدارند. از ویژگی های خاص این کافه وجود برد گیم های خفن است که میتواند ساعت های خوشی را برای شما رقم بزند. همچنین درصورت یاد نداشتن بازی عوامل کافه بازی را به شما آموزش می‌دهند. از بازی ها که بگذریم به بخش خوشمزه کافه میرسیم. نوشیدنی ها و غذا های خوشمزه که بعد از بازی بیشتر هم میچسبند.

مشخصات:

آدرس : مشهد، بلوار سجاد، نبش بزرگمهر جنوبی 4

ساعت کاری : 9 الی 23:45

شماره تماس : 05137601511

کافه بازی های مشهد


کافه بازی های مشهد

کافه بازی گیم پلنت

شما میتوانید انواع بازی های فکری گروهی را در گیم پلنت پیدا کنید. این کافه محدودیت سنی ندارد و بانوان و آقایان میتوانند به صورت هم زمان از کافه استفاده کنند. و درکنار بازی از نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرند. اگر دوست دارید بازی های جدید را تجربه کنید اما آنها را یاد ندارید اصلا نگران نباشید کارکنان کافه به صورت رایگان بازی ها را به شما آموزش میدهند و در آخر بهترین مزیت گیم پلنت داشتن جای پارک مناسب در حوالی مجموعه است که نگرانی خیلی ها را رفع میکند.


مشخصات :

آدرس : مشهد، خیابان سناباد، سلمان فارسی غربی، فلسطین 19

ساعت کاری : 16 الی 23

شماره تماس : 09154010349

کافه بازی های مشهد

کافه بازی های مشهد

کافه بازی بازینو

کافه بازینو دارای بیش از 60 نوع بازی هیجان انگیز و متنوع ایرانی و خارجی است. محیط آرام و دلنشین آن فضای مناسبی را برای گذراندن وقت و بازی های گروهی ایجاد کرده ، از دیگر ویژگی های این کافه میتوان به : ظرفیت 50 نفره، آموزش رایگان، سرو انواع نوشیدنی، نداشتن محدودیت سنی، داشتن فضای باز و دلنشین، مناسب برای جمع های خانوادگی و دوستانه و… اشاره کرد.

مشخصات :

آدرس : مشهد، بلوار هاشمیه، انتهای هاشمیه 43، پلاک 16

ساعت کاری : 11 الی 23

شماره تماس : 09910502189

کافه بازی های مشهد

کافه بازی های مشهد

کافه بازی فکرنو

یکی از نکات مثبت فکرنو داشتن مکان مجزا برای مافیا است. شما میتوانید بازی های مناسب 3 ماه تا 99 سال را در این مجموعه پیدا کنید. همچنین داشتن جای پارک مناسب در اطراف کافه مشکل بسیاری از افراد را حل کرده است. مدت زمان استفاده از مجموعه یک ساعت است و انواع بازی های برد گیم در آن پیدا میشود.

مشخصات :

آدرس : مشهد نبش سناباد 48

ساعت کاری : 10 الی 23

شماره تماس : 05138419943

کافه بازی های مشهد

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. با تشکر از همراهی شما🙏

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ستیلا ارگنجی مقدم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *