بازدید 972
0

خرید و فروش واحد مسکونی در برج کوثر مشهد

برج کوثر مشهد یا همان برج آبشار کوثر یکی از بلند ترین ساختمان هایی ست که در مشهد ساخته شده است. با نورپردازی خاص و طراحی معماری متفاوت به یکی از شاخصه های بلوار وکیل آباد تبدیل شده است به طوری که از فواصل دورتر مثل دانشگاه فردوسی و پارک ملت قابل مشاهده است.

نورپردازی برج کوثر مشهد

البته قابل ذکر است که برج کوثر دو کاربری ست یعنی کاربری تجاری_مسکونی دارد ولی فقط دارای 2 واحد تجاری ست که یکی از آن ها متعلق به بانک آینده ست و دیگری؟ شاید شما صاحب خوش شانس آن باشید !

بریم سراغ معرفی برج مسکونی کوثر مشهد

سال ساخت : 1392 تا 1395

ارتفاع برج : 90 متر

مساحت زمین : 2296 مترمربع

زیربنا : 29417 مترمربع

تعداد طبقات : 27 طبقه

تعداد واحدها : 64 واحد

امکانات برج آبشار کوثر

  • دارای لابی
  • فضای غذاخوری و رستوران و کافی شاپ
  • فضا برای مراسمات و جلسات
  • سالن های همایش و ملاقات
  • روف گاردن
  • و …

جدا از بحث معرفی و امکانات، یک سری از ویژگی ها و نکات مثبتی وجود دارد که برای هر کسی که قصد خرید واحد مسکونی یا تجاری در برج کوثر را داشته باشد قطعا جذاب خواهد بود.

به عنوان مثال یکی از مهم ترین نکات مثبت این برج موقعیت مکانی فوق العاده آن است. بلوار وکیل آباد با طول 9.6 کیلومتر یکی از معروف ترین و بزرگترین بولوار های مشهد است که در واقع یک منطقه ییلاقی و خوش آب و هواست. علاوه بر این خط 1 قطار شهری از وسط این بولوار عبور میکند و تا انتهای آن ادامه دارد که از نظر دسترسی به نقاط دیگر یک ویژگی مثبت برای خریداران و فروشندگان واحد های برج کوثر محسوب میشود.

بعد از موقعیت مکانی نکته مثبت دیگر آن امکانات داخلی واحدهای آن است.

یکی از طبقه های برج مختص مجموعه آبی ساکنان آن است که شامل استخر ، سونا و جکوزی میشود. علاوه بر مجموعه آبی امکاناتی از قبیل اتاق گیم، بیلیارد، مهد کودک، اتاق پزشک، کارواش و … را داراست که خود را از سایر رقبا متمایز کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید واحد در برج مسکونی کوثر مشهد با مهندس موسوی در تماس باشید.

با پیویومگ برای معرفی برج های معروف دیگر مشهد همراه باشید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *