بازدید 627
1

کادوی ولنتاین چی بخرم ؟

کادوی ولنتاین چی بخرم ؟

 برای مشاهده ی پک های ویژه ی هدیه ی ولنتاین اینجا را کلیک کنید. همه  ی ما می دانیم که ولنتاین روز عشق است. این روز یادگاری است که از قرن ها پیش برای ما به جا مانده است. در باره ی این که چگونه این روز به عنوان رز عشق ماندگار شده است،  افسانه ها و گفته های زیادی وجود دارد.
ولنتاین نام یک کشیش است که در قرن اول میلادی در روم زندگی می کرد. در آن زمان پادشاه روم شخصی به نام کلادسیوس بود. او سربازان جنگ جویی را برای سپاه خودش می خواست اما بسیاری از آن ها از جنگیدن و رفتن به میدان نبرد سر باز می زدند. کلادسیوس معتقد بود که وابستگی آن ها به زنان و معشوقگانشان باعث سر پیچی آن ها از رفتن به جنگ و مبارزه می شود. از این رو او تصمیم گرفت که ازدواج را برای سربازان خویش منع کند تا هر زمان که لازم بود آن ها بدون هیچ وابستگی و دل بستگی به جنگ بروند و شاید این گونه بهتر و بیشتر از قبل از خودشان در میدان نبرد مایه بگذارند و موجب سر فرازی او در میدان نبرد شوند.

ولنتاین

ولنتاین

ولنتاین با این تصمیم مخالفت کرد و بر آن شد تا زوج های جوان را که به یکدیگر علاقه مند هستند، مخفیانه و به دور از چشم پادشاه،‌ به عقد هم درآورد. پس از این که پادشاه از این امر مطلع شد، برای سر ولنتاین جایزه تعیین کرد. پس از مدتی او را زندانی کردند و سر انجام در 14 فوریه ی سال 269 او را به قتل رساندند. در زمان زندانی بودن او،  تمام کسانی که او آن ها را به ازدواج یکدیگر درآورده بود، به ملاقاتش می رفتند و نامه های محبت آمیز و گل های زیبا را از بالای دیوار زندان برای او پرتاب می کردند. یکی از ملاقات کنندگان ولنتاین،  دختر زندانبان بود که روز ها به دیدار او می رفت و ساعت ها با او صحبت می کرد. در روز کشته شدن ولنتاین نامه ای از او به دختر زندانبان رسید که با جمله ی،  «دوستت دارم. از  طرف ولنتاین تو» به پایان رسیده بود. سال ها بعد، پاپ جلاسیوس 14 فوریه را به نام روز ولنتاین اسم گذاری کرد. در این روز کسانی که یک دیگر علاقه مند هستند، برای هم هدیه هایی همچن گل و کارت تبریک و نامه های عاشقانه می فرستند. رسم هدیه دادن در این روز همچنان پا برجاست.
این رسم دوست داشتنی در کشور های غیر مسیحی هم رواج یافت و روز عشق در همه جای دنیا پاس داشته می شود و همچنان عشاق در این روز با هدیه دادن به یک دیگر،‌ به هم ابراز علاقه می کنند. اما گاهی به نظر می رسد که انتخاب هدیه ی مناسب برای این روز ها کمی دشوار شده است. تاریخ و روز ولنتاین 2022 که مصادف با 14 فوریه است به زودی سر می رسد و شما دیگر فرصت زیادی برای انتخاب هدیه ی مناسب را ندارید. این روز ها معمولا همه از خودشان می پرسند که « کادوی ولنتاین چی بخرم » هر کسی دلش می خواهد که بهترین ها را برای شخص مورد علاقه اش تهیه کند و ضمن تقدیم آن هدیه علاقه ی خودش را به بهترین نحو به همسر یا نامزد خود ابراز کند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که از خودتان این سوال همیشگی را می پرسید که « کادوی ولنتاین چی بخرم » به شما توصیه می کنیم که سری به فروشگاه اینترنتی پیویو بزنید و با پک هایی که این فروشگاه برای شما در نظر گرفته است آشنا شوید و از میان آن ها یکی را برگزینید.
مطمئن باشید هر یک از آن ها می توانند بهترین انتخاب ولنتاین امسال شما باشند. فرقی نمی کند که شما خانوم باشید یا آقا.

کادو مخصوص ولنتاین

کادو مخصوص ولنتاین

به هر صورت اگر امسای تنها نیستید و کسی را دارید که از امسال به بعد شما را در زندگی از همراهی کند،‌ مایه ی خوشحالی است. خرید هدیه ی ولنتاین می تواند به عنوان یکی از لذت بخش ترین لحظات شما، همواره بهترین خاطره ی زندگی مشترکتان به حساب بیاید. انتخاب هدیه ی مناسب برای آقایان کمی دشوار به نظر می رسد. شاید این جمله را مکررا از خانوم ها شنیده باشید که خریدن هدیه ی ولنتاین برای آقایان بسیار سخت است و همه ی سوژه ها تکراری اند. گاهی به نظر می رسد که دیگر نمی توان ایده ی خاصی به کار بست و منحصر به فرد بود.
فروشگاه اینترنتی پیویو برای شما خانوم های عزیز نیز تدابیری اندیشیده است و با تهیه ی پک های مردانه ی ویژه ی ولنتاین خیال شما خانوم ها و دختر خانوم های عزیز را بابت کادوی ولنتاین مناسب آقایان راحت کرده است. کادوی ولنتاین چی بخرم ؟ شاید وقتش رسیده باشد که عروسک ها را از انحصار خانوم ها و دختر خانوم ها در بیاوریم و جایی هم برای آقایان در نظر بگیریم. در پک های مخصوص کادوی ولنتاین مناسب آقایان،  عروسک هایی با ظاهر پسرانه و شخصیت های دوست داشتنی ای در نظر گرفته شده است که می تواند توجه هر آقای جوانی را به خودش جلب کند. مطمیئن باشید این عروسک ها آن قدر جذاب هستند که نامزد یا همسر شما بهترین و ویژه ترین مکان را در نظر می گیرد تا آن عروسک را همواره در مقابل چشمانش داشته باشد و به عنوان یک خاطره ی شیرین و زیبا از شبی که شما آن را به او هدیه کرده اید از آن نگهداری می کند. اگر شما یک آقا هستید و به دنبال بهترین هدیه ولنتاین برای همسر یا نامزد خود می گردید،  اگر از هدیه های تکراری گریزان هستید و احساس می کنید که گل قرمز وشکلات دیگر نمی تواند شخص مورد علاقه تان را به وجد بیاورد،  اگر می خواهید بهترین ها را انتخاب کنید و با تقدیم کردنش به همسر یا نامزد خودتان سلیقه ی خود را به چشمش بیاورید و به رابطه ی خودتان جانی دوباره ببخشید، شک نکنید که فروشگاه اینترنتی پیویو می تواند بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهد. این فروشگاه همچنین پک های ویژه و منحصر به فردی را برای هدیه ی ولنتاین مناسب خانم ها در نظر گرفته است. این پک ها در بر دارنده ی تمام چیز هایی است که یک خانوم جوان دوست دارد در روز ولنتاین دریافت کند. اصلی ترین محصول این پک ها عروسک های شیکی است که در جعبه ی زیبایی تعبیه شده است و با پوشال قرمز و برگ های گل خشک قرمز تزیین شده است. این عروسک ها بهترین کیفیت ها را به شما هدیه می کنند و حسابی می توانند بانوی مورد علاقه تان را شیقته ی خودش کنند. این عروسک ها معمولا با شخصیت های دوست داشتنی خرس و خرگوش و خوک و … به شما عزیزان ارائه شده اند و جنس آن ها پولیش بسیار نرم و دوست داشتنی است.برای اینکه بتوانید بهترین کادو مورد نظرتون رو شناسایی و خرید کنید، ما راهنمای خرید کادو براتون تهیه دیدیم که میتونید از این لینک ازش استفاده کنید.
پک های مذکور در بر دارنده ی اقلامی است مثل شکلات کیت کت، نوتلا،‌ قلب حصیری، قلب خانوم و آقای پارچه ای،  شیشه ی حاوی قلب های تزیینی یا اسمارتیز،  کارت تبریک ویژه که شما می توانید حرف های دلتان را در آن بنویسید و به بهترین نحو به فرد مورد علاقه تان ابراز عشق کنید. شما عزیزان همچنین می توانید در صفحه ی فروش ویژه ی این فروشگاه پک کادویی ولنتاین دخترانه را نیز از نظر بگذرانید و در میان آن ها به انتخاب بهترین ها برای دختر مورد علاقه تان بپردازید و با خرید آن ها دل او را دوباره و دوباره به دست بیاورید.

برای مشاهده ی پک های ویژه ی هدیه ی ولنتاین اینجا را کلیک کنید.

 

چند نمونه عکس از پک های ولنتاین فروشگاه اینترنتی پیویو را تماشا کنید و برای خرید از لینک بالا اقدام کنید :

کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

مناسبت ولنتاین

مناسبت ولنتاین

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

محمد موسوی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *