بازدید 463
0

محبوبیت عروسک روز ولنتاین

عروسک های ولنتاین

ولنتاین یکی از روزهایی است که در آنروزهدیه هایی زیادی تهیه می شود. اما وقتی صحبت به سمت هدیه روز ولنتاین میرسد، فکر اکثر افراد به سمت عروسک های ولنتاین و معمولا خرسهای بزرگ می رود. کادویی که برای دختر خانم ها بسیار جذاب است و یکی از پرفروش ترین کادوهای ولنتاین است. جنس تشکیل دهنده عروسک خرس دارای لطافت بسیار زیادی می باشد. خصوصا عروسک خرس بزرگ هایی که در اندازه های خیلی بزرگ تولید می شوند دارای انرژی مثبت فراوانی هستند که از داشتن و بغل کردن آن لذت زیادی خواهید برد.

در بیشتر جهان، افراد عروسک خرس را نمادی از عشق و دوستی می دانند و عقیده دارند با هدیه دادن عروسک خرس در روز ولنتاین، علاقه و دوستی بین دو طرف بیشتر خواهد شد. همچنین علت استفاده از خرس های بزرگ همیشه دیده شدن آنهاست که هیچوقت فراموش شدنی نیستند.

جهت مشاهده عروسک های خرس فروشگاه پیویو مناسب ولنتاین وارد لینک بشوید.

یا میتونید به شعبه حضوری فروشگاه پیویو مراجعه کنید : مشهد، خیابان مصلی، مصلی 8، مجتمع ایران مهر، طبقه +1، پلاک 29-30-31 

اهمیت هدیه روز ولنتاین

جالب است بدانید این عروسک زیبا، بدلیل طراحی دل نشینی که دارد قدرت بالایی در جلب توجه دارد. البته این مورد در دختر خانم ها بیشتر دیده می شود بنابراین اگر میخواهید علاقه و عشق دختر مورد نظرتان را بیشتر یا نظرش را به سمت خودتان جلب کنید، یک خرس دوست داشتنی زیبا در سایز مناسب برای او تهیه کنید!. این نوع عروسک ها کودک درون را فعال میکند و میتوان گفت یکی از بهترین هدیه ها برای هر فرد خواهد بود.

البته اگر به تاریخچه ولنتاین نگاهی بیندازی قلب ساده و یا تیر خورده,گل رز ولنتاین , شکلات ولنتاین و کارت پستال نیز جزو هدایای روز ولنتاین میباشد اما قطعا عروسک جایگاه دیگری دارد. اگر قصد خریدن یک عروسک خرس در روز ولنتاین برای پسر را دارید، باید به نوع عروسک و از همه مهمتر رنگ آن بسیار توجه کنید. پسران معمولا از اینگونه عروسکها خوششان نمی آید! بنابراین رنگ های تیره ترانتخاب کنید و همچنین از فروشنده برای انتخاب نوع چهره عروسک خرس کمک بگیرید.

دنیای عروسک ها دنیای پیچیده ای است چشم های عروسک پر اثر ترین بخش آن به عنوان عضوی تائیر گذار از عروسک نقطه ای برای تبادل احساس بین کودک و عروسک است . این اسباب دوست داشتنی به قدری برانگیزاننده احساس است که بزرگتر ها و خصوصا خانم ها نمی توانند احساسات خود را با دیدن یک عروسک زیبا مخفی کنند! بنابر این  عروسک می توان یکی از خاطزه انگیزتزین هدایا میباشد.

خرسهای بزرگ و مخصوصا قرمز رنگ درمیان دختران جوان از جایگاه خاصی برخوردار است و از اصلی ترین و مهم ترین هدیه ولنتاین برای خانمهابه حساب میاید.

در این قسمت به دلایل محبوبیت خرس های تدی به اسم هدیه روز عشق اشاره می کنیم:

 آنها نرم و لطیف و بسیار بغلی هستند

علت اصلی این که چرا مردم عاشق در بغل گرفتن خرسهای تدی هستند این میباشد که آنها میتوانند جزو نرمترین دارایی های شما باشند. بدون شک، می توانید آنها را تا وقتی که میخواهید در آغوش بگیرید و خسته هم نشوید و در عوض ناب ترین احساسات را با هم تجربه کنید. خزهای پفی و بافت نرم عروسک باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و به سرعت شما را سرحال کند.

عروسک های خرس به حرفای های شما گوش میدهند تا زمانیکه شما برای آنان حرف بزنید.

خرس های تدی، یک همدم و شنونده واقعی هستند زمانی که به تمام اضطراب و مسائل شما گوش می دهند و هیچ موقع تحت هیچ شرایطی هم خسته نمی شوند. بهترین ویژگی این اسباب بازی چهره زیبای آن میباشد که به شما الهام می کند تا با آن حرف زدن را شروع کنید و زمانی که شما شروع به این کار میکنید، تدی هرگز از شما درخواست نمی کند که صحبت کردن را متوقف کنید

آنها ماندگارترین هدیه هستند

اگر مایل هستید برای فردی به هر مناسبتی هدیه انتخاب کنید چه خواهر یا برادر و یا حتی همسرتان، یک خرس عروسکی می تواند موثرترین انتخاب باشد. اگر چه خرید عروسک ولنتاین برای یک دختر نوعی کلیشه به حساب می آید، اما به همان اندازه برای پسرها نیز مناسب است، مخصوصا زمانی که می خواهید برای انجام کار و عمل اشتباهی عذرخواهی کنید.حتما آن را یک بار امتحان کنید.

خرس تدی کادوی ولنتاینی است که تا ابد باقی می ماند.

هدیه های معمول روز ولنتاین شامل شکلات و دسته گل طبیعی میباشد که هر دوی آنها بسیار موقتی هستند و حداکثر تا یک هفته دوام بیاورند. اما عروسک تدی می تواند یک هدیه ماندگارباشد و همیشه در دیدرس معشوقه عزیزتان باشد تا با هر بار دیدنش به یاد خاطر شما بیفتد.برای اینکه بتوانید بهترین کادو مورد نظرتون رو شناسایی و خرید کنید، ما راهنمای خرید کادو براتون تهیه دیدیم که میتونید از این لینک ازش استفاده کنید.

باوجود تدی خرس هیچوقت احساس تنهایی نمی کنید.

اگر معشوقه تان از شما دور میباشد و در شهر یا کشور دیگری در حال زندگی و اقامت است، می توانید جای خالی خود را با خرس تدی برایش پر کنید تا کمتر دلتنگ شما باشد. همیشه به یاد داشته باشید و فراموش نکنیدکه پیش از هدیه دادن از ادکلن خودتان به عروسک بزنید تا هر چه بیشتر شبیه شما باشد و کادو گیرنده را به یاد شما بیاندازد.

عروسک های پولیشی و پارچه ای مثل لباس ها در تالار های مد به چشم عموم میاید و به همانگونه در ژورنالها و مجلات تحت نظر به مد های روز ارایه میگردند .

این عروسکها چندی پیش در کشور مان مورد توجه عموم قرار گرفت ومردم  به عروسکهایی مانند : کلاه قرمزی و پسر خاله , جناب خان , شاسخین و ..رو آوردند

در کشور های غربی این مورد ها بیشتر به چشم میاید به طوری که دارای شرکتهای بزرگ عروسک سازی و ساخت خرس تدی میباشد.

از جمله این شرکت های پرآوازه ومارک ها دنیا میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

از مارک های انگلیسی تولید عروسک * jelly cat* جلی کت

پولیشی

شرکت آلمانی تولید کننده عروسک های با *russ* راس

طرح های حیوانات

مارک شرکت فرانسوی طراحی و تولید عروسک *arrora* آرورا

های پولیشی و پارچه ای

مارک مشترک اروپایی و چینی طراح *metoo-duoai* میتو و دوآیی

عروسکهای پولیشی و پارچه ای کودکان و نوزادان

مارک انگلیسی طراح و تولید *ltl coco* لیتل کوکو

عروسکها خواب و تزیینی

مارک سوئدی تولید کننده عروسکهای کنشی و واکنشی *joyk* جویک

مارک آمریکایی و چینی تولید کندده و طراح *douglas* داگلاس

عروسک خرس های بزرگ

و همچنین برندهای معروفی همچون

baby cat* بیبی کت ,*tolo* تولو ,*lamazeh* لامازه و….

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سعید آرین منش

سعید آرین منش هستم دانشجوی IT و علاقه مند به حوزه های تکنولوژی، فناوری اطلاعات، برنامه نویسی، گردشگری، آموزش و طراحی هستم. از یادگیری لذت میبرم. اینجام تا اطلاعات و تحقیقاتم رو باهاتون به اشتراک بذارم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *