بازدید 601
0

بهترین اسباب بازی برای کودکان 2 ساله

بهترین اسباب بازی برای کودکان 2 ساله طبق علاقه و رشد کودک انتخاب میشود. کودک دو ساله سن کمی دارد، اما سن مهمی برای رشد فیزیکی و شناختی فرزند شما است. در حال حاضر کودک نوپا شما در حال کاوش در دنیای اطراف خود است و یاد می گیرد که چگونه آن جهان را در زمان بازی تقلید کند. آنها پیوسته در حال یادگیری مرتب کردن، ساختن و شناسایی اشیاء و مفاهیم اطراف خود هستند.

همانطور که کودک نوپای شما مهارت های حرکتی ظریف و درشت خود را توسعه می دهد و با حل مسئله و علت و معلول پیشرفت می کند، اسباب بازی او نیز باید همراه با آنها پیشرفت کند! اگر برای تولد یک کودک 2 ساله خرید می کنید یا میخواهید اسباب بازی برای پسر کوچک یا دختر خود تهیه کنید، ما در این مقاله به معرفی بهترین اسباب بازی برای کودکان 2 ساله میپردازیم.

ماکت وسایل بزرگانه مثل میز ابزار یا آشپزخانه یا ست جاروبرقی و…

در این سن، نقش آفرینی در نقش مامان، بابا و سایر بزرگسالان بسیار مهم است. این بازی ها احساس مسئولیت را آموزش می دهد و راهی سرگرم کننده برای توسعه مهارت های حرکتی ظریف، هماهنگی دست و چشم و توانایی های حل مسئله ارائه می دهد. درکل یک نسخه کوچک از هر چیزی که والدین ستفاده می کنند عالی است. همچنین میتوانید آن را در کنار مادر یا پدر نصب کنید، تا وقتی که در حال تعمیر یا ساختن چیزی هستید به شما کمک کنند. این کار باعث افزایش حس مسولیت پذیری و اعتماد به نفس کودک می شود.

اسباب بازی آشپزخانه. ماکت آشپزخانه

چادر کوچک

زمان و فضایی را برای بازی آرام و مسالمت آمیز ایجاد کنید تا در نهایت به طور طبیعی کودکی آرام و به دور از بهانه گیری داشته باشید. یک چادر بازی، حریم خصوصی، فضا و راحتی را فراهم می کند. همچنین میتوانید به جای چادر، با چند بالش ویک پتو کنج دنج کودک خود را درست کنید.

اسباب بازی چادر برای کودکان . چادر کودکان

عروسک جزو قدیمی ترن و بهترین اسباب بازی برای کودکان زیر 2 سال

با  عروسک ها به بچه ها اجازه دهید جنبه های پرورش دهنده خود را کشف کنند. این یک انتخاب عالی برای هر کودک نوپایی است که یک خواهر یا برادر جدیدی قرار است داشته باشد. زیرا مقدمه ای عالی برای مراقبت و بازی با نوزاد است. همچنین عروسک ها این امکان را به کودک می دهند تا حس واقعی و محبت خودش را نشان بدهد.

عروسک برای کودکان 2 ساله

لگوهای ساختمانی مناسب کودکان 2 ساله

بچه های دو ساله تقریباً به همان اندازه که عاشق تخریب هستند عاشق ساختن هستند! این یک سن عالی برای کاوش کردن و آموزش تعادل اشیا است. با لگو های ساختمانی میتوانید کودک خود را ساعت ها مشغول کنید. البته باید دقت داشته باشید که روی جعبه لگو درج شده باشد برای کودکان 2 ساله مناسب است.

لگوهای ساختمانی مناسب کودکان

وسایل نقاشی

خلاق باشید و با کودک خود از نقاشی کشیدن لذت ببرید! سن 2 سالگی همه چیز حول محور اکتشاف است و هنر مکانی عالی برای شروع است. ابزار نقاشی و رنگ آمیزی کودک شما باید شامل وسایل سرگرم کننده زیادی باشد. از رول های کاغذ وجعبه مداد رنگی گرفته تا لوازم جدید و هیجان انگیز مانند پوم پوم، گواش و قلمو، رنگ انگشتی قابل شستشو، و سه پایه کوچک باشد.

وسایل رنگی برای کودکان 2 ساله. نقاشی . وسایل نقاشی

پازل مناسب، بهترین اسباب بازی مناسب کودکان 2 ساله

دوسالگی سن مناسب برای کشف اشکال و رنگ ها است. همانطور که کودک شما یاد می گیرد و رشد می کند، عشق اولیه به اکتشاف را تقویت کنید و در عین حال به تقویت مهارت های حرکتی ظریف او با پازل های مناسب سن کودکان دوساله کمک کنید.

تفکر انتقادی در 2 سالگی افزایش می یابد و کودک نوپای شما می تواند از پازل ها سود زیادی ببرد. این اسباب بازی های کلاسیک به عنوان ابزاری برای یادگیری اشکال، رنگ ها، حیوانات و سایر چیز ها عالی است.

پازل

نکات مهم در خرید بهترین اسباب بازی برای کودکان 2 ساله

  • در 2 سالگی، کوچولوها شروع به توسعه علایق و ترجیحات خود در هر چیزی از رنگ ها، شخصیت ها و فعالیت ها می کنند. این امر خرید اسباب‌بازی برای آن‌ها را راحت تر می‌کند، زیرا هر اسباب‌بازی که به علایق آن‌ها کمک می‌کند مطمئناً سرگرم شان میکند.
  • زمانی که کودک به 2 سالگی می‌رسد، همچنان در حال یادگیری و تسلط بر مهارت‌های جدید است، اما این اتفاق به همان سرعتی که در سال‌ اول زندگی‌اش رخ داده است، نیست. بنابراین اسباب‌بازی‌ها عمر طولانی‌تری خواهند داشت!
  • کودکان دو ساله از نظر تمرکز کوتاه مدت هستند. بسیاری از چیزهایی که برای یک کودک 2 ساله سرگرم کننده خواهد بود به این بستگی دارد که آنها از نظر رشد در کجا هستند، و دکتر کاسارس توضیح می دهد که یکی از چیزهایی که این بچه ها از آن سیر نمی شوند، کاوش در دنیای اطرافشان است.
  • کودکان دو ساله آماده هستند تا دنیا را بپذیرند، اما چگونه! یا خطراتی را که ایجاد می شود را نمی‌دانند. کودکان نوپا مهارت‌های تنظیم هیجانی و پیامدهای طبیعی را وقتی یاد می‌گیرند که بزرگسالان از آنها مراقبت کنند. و محیطی گرم، دوست داشتنی و امن را فراهم کنند تا بتوانند در آن کاوش کنند. بنابراین، هر اسباب‌بازی که به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا با خیال راحت به کنجکاوی طبیعی خود متمایل شوند، مطمئناً سرگرم‌کننده خواهد بود و جزو بهترین اسباب بازی برای کودکان 2 ساله به شمار میرود.

همچنین در پیویو می خوانید :

https://pioio.com/mag/2022/02/19/what-toy-is-suitable-for-what-age/ https://pioio.com/mag/2022/02/10/introducing-the-best-lego-brands-in-iran/ https://pioio.com/mag/2022/02/08/the-best-selling-cinematic-toys/
یک کودک 2 ساله باید چند تا اسباب بازی داشته باشد؟

بر کیفیت به جای کمیت تمرکز کنید. اسباب‌بازی‌های زیاد در یک فضای بازی محدود کودک را کلافه می کند. پس تعداد اسباب بازی مهم نیست و فقط کافی است طبق علاقه و رشد کودک خود اسباب بازی تهیه کنید.

چه اسباب بازی برای کودک 2 ساله بخرم؟

عروسک . چادر کوچک . وسایل نقاشی . پازل ها و…

برای خرید اسباب بازی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

ضد حساسیت بودن مواد سازنده اسباب بازی . علاقه و توجه کودک . سطح رشد کودک . جنبه های آموزشی و سرگرمی اسباب بازی و…

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *