هدیه ولنتاین برای دختر ها
بازدید 245
0

14 ایده کادو ولنتاین جذاب دخترانه

14 ایده کادو ولنتاین جذاب دخترانه؟با نزدیک شدن به تاریخ 14 فوریه یا 25 بهمن ماه که همان روز ولنتاین است استرس ها شروع میشوند که چکارکنیم تا این روز را خاص و منحفر به فرد تر کنیم؟همه ما با این سوال که دوست دختر ما چه چیزی را بیشتر دوست دارد یا ندارد دست و پنجه نرم میکنیم.بنابراین برای کمک به شما ما با لیست 14 تا از بهترین کادوهای ولنتاین دخترانه آمده ایم که قطعا با آنها روز ولنتاین شما خاص تر خواهد شد.شاید شما فقط یک ماه است که باهم قرار میگذارید یا سه سال است که باهم در ارتباط هستید، فرقی نمیکند به هرحال هدیه دادن در روز عشق باعث میشود که او احساس خاص بودن کند( که این زیباترین حس برای یک دختر است 😉. )
اگر هنوز در مورد هدیه دادن به او در این ولنتاین پیش رو سردرگم هستید، پس یکی از ایده های هدیه را از بین این 14 ایده برتر برای هدیه ولنتاین برای دوست دختر انتخاب کنید و عشق درونی خود را که از ته دلتان نشات میگیرد نشان دهید.کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه کادو ولنتاین جذاب دخترانه
گذشته از همه اینها
– او رویای شماست
– او مقصد شماست
-او منحصر به فرد است

شما می خواهید با او برای جشن بروید

1 : کیف

کیف ها یکی از کاربردی ترین وسایل برای خانم هاست. به طوری که شما در خیابان هیچ خانمی را بدون کیف نمیبینید. فرقی نمیکند کیف پول باشد یا کیف دوشی هردوی آنها دائما استفاده خواهند شد و یادآور شما خواهند بود.

کیف کتابی چرم مخصوص خانم ها

2 : عروسک

دختر ها در هر سنی که باشند با دیدن عروسک ذوق زده میشوند. عروسک خرس، عروسک خرگوش، عروسک گاو یا هر چیزی که فکرش را بکنید برای باکس هدیه ولنتاین مناسب است و جز گزینه هایی است که حتما دختر ها آن را پسند خواهند کرد.

عروسک خرس قرمز بزرگ ولنتاینی

3 : لوازم شخصی برقی زنانه

خانم ها به شدت به مو و ظاهرشان اهمیت می دهند بنابراین برای ابراز عشق خود و تشکر از اینکه او برای رضایت شماهم زیبایی خود را حفظ میکند میتوانید لوازم شخصی برقی زنانه به او هدیه بدهید.

ست لوازنم شخصی یرقی زنانه

4 : عطر

عطر همان چیزی است که جوهره ای را در زندگی ایجاد میکند برای زیباترکردن زندگی، و لحظات لذت بخش و بی پایان عاشقی. یک بار آن را امتحان کنید.

معروف ترین پرفیوم های زنانه

5 : محصولات بهداشتی مخصوص خانم ها

همانطور که همه ما می دانیم دختران شیفته زیبایی هستند و در مراقبت از پوست خود بسیار محتاط هستند. چند محصول یا کیت شگفت انگیز مراقبت از پوست و مو برای او بخرید.

انواع محصولات بهداشتی برند

6 : لوازم آرایشی

درست است که فرد مورد علاقه شما حتی بدون آرایش هم زیباست ولی در هر صوت خانم ها علاقه زیادی به آرایش کردن دارند.بنابراین هدیه دادن لوازم آرایشی با کیفیت به آنها بسیار خوشحالشان خواهد کرد زیرا هم میفهمند که شما به زیبایی آنها اهمیت می دهید و هم اینکه هزینه ای را از روی دوششان برای خرید این وسایل برداشته اید.

ست لوازم آرایشی کادو روز ولنتاین

7 : حلقه

در کنار شیرینی های عشق قول هاییکه به یکدیگر میدهید نقش بسیار مهمی دارد. اینکه قول بدهید در سختی و راحتی تنهایش نمیگذارید. با هدیه دادن یک حلقه زیبا دست او را در غم و شادی بگیرید و به او این ایمان را بدهید که برای همیشه خواهید بود.

حلقه تک نگین ازدواج

8 : دستنبند

وقتی نسیم عشق می وزد، وقت آن است که چیز خاصی به او بدهید که او به عنوان نماد عشق همیشه آن را با خود نگه دارد، هر کجا که می رود نگاهش می کند و عشق شما را به عنوان یک نعمت و قدرت اعتماد به نفس می یابد.

دستبند کارتیر طلایی

9 : شال گردن

برای زنی که قلب شما را دزدیده است و شما را عاشق خود کرده شال گردن بخرید تا در سرمای زمستان گرمی وجود شما را همیشه احساس کند.

شالگردن بافت مناسب هدیه

10 : پوشاک

پوشاک همان چیزی است که شما و شریک زندگی تان را چنان شگفت زده می کند که نمی توانید چشمان خود را از آن بردارید. برای او چیزی بخرید تا عشق شما را حس کند، و هر زمان که می پوشد یاد شما را تداعی کند.

ست تیشزت زن و مرد

11 : کاور های سفارشی تلفن

عکس مورد علاقه او را پیداکنید و آن را برای او به عنوان عکس قاب گوشی سفارش دهید. ذوق و خوشحالی بی نهایت او را خواهید دید.

گارد موبایل سفارشی با طرح دلخواه

12 : گیاه بامبو

گیاه بامبو بزرگترین هدیه عاشقانه ای است که می توانید به یک دختر که عاشق گیاهان است بدهید زیرا هر تعداد ساقه آن معنی متفاوتی دارد.

– دو ساقه نشان دهنده عشق است که همچنین گفته می شود شانس شما را دو برابر می کند.

– سه ساقه نشان دهنده ثروت، خوشبختی و عمر طولانی است.

– پنج ساقه نشان دهنده ثروتی است که برای دادن به کسی که خواهان رشد در تجارت است عالی است.

– شش ساقه نماد شانس است که گفته می شود سعادت می آورد.

– هفت ساقه نماد ثروت، شادی و سلامتی است.

– هشت ساقه از گیاهان خوش شانس بامبو به عنوان یک محرک و تقویت کننده شانس عمل می کنند.

– نه ساقه سمبل خوش شانسی محسوب می شود.

– ده ساقه نشان دهنده تکمیل و کمال است.

– بیست و یک ساقه نشان دهنده فراوانی و برکت است.

هر کدام از این معانی را که برای شخص مقابل آرزو دارید میتوانید استفاده کنید.

گیاه عاشقانه بامبو

13 : ماگ

ماگ ها یکی از کاربردی ترین لوازم در خانه و محل کار است که بیشتر خانم ها از آن ها استفاده میکنند و ماگ مخصوص خود را دارند.اگر شما طرح مورد علاقه او یا عکس هردوتان را روی آن چاپ کنید و به او هدیه دهید بسیار شگفت زده خواهد شد.

انواع ماگ مناسب هدیه ولنتاین و تولد

14 : دلیل عشق را به او بگویید

مثبت اندیشی چیزی است که به شما امکان می دهد زنده بمانید و به ایجاد پیوندهای عمیق تر در یک رابطه ادامه دهید. بنابراین دادن این هدیه تضمین می کند که هر روز دلیلی برای دوست داشتن او دارید. این موضوع به او انگیزه می دهد و احساسات مثبت را به او منتقل می کند.

…I Love you Because

این 14 ایده جز پرطرفدارترین هدیه های ولنتاین دخترانه است که قطعا هر دختری با داشتن آن ها خوشحال خواهد شد. یادمان باشد همه این ها وسیله ای است برای ابراز عشق و توجه ولی به زبان آوردن آن را فراموش نکنیم.

راستی تا فراموش نکردم بگم که ما یک شعبه حضوری هم توی مشهد داریم که خوشحال میشیم اونجا ببینیمتون. اینم عکس فروشگاهمون.

خراسان رضوی ، مشهد ، خیابان مصلی ، مصلی 8 ، مجتمع ایران مهر ، طبقه +1 ، پلاک 29_30_31

با توجه به نزدیک شدن به ولنتاین و سپیندارمذگان ، شما می توانید با عشق خود به عاشقانه ترین کافه های مشهد بروید یا برای او کادو ولنتاین بخرید، عروسک های ولنتاین بخرید یا فیلم های مناسب ولنتاین را تماشا کنید.
همچنین ما عاشقانه ترین اهنگ های ولنتاین رو براتون تهییه کردیم که می تونید اون هارو دانلود کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *