بازدید 459
0

ترفندهای سلامت پوست زنان کره ای

متخصصان اغلب اوقات از کلمه «انقلابی» برای وقتی می خواهند از سلامت پوست کره ای صحبت کنند، استفاده می کنند. مدتی است که صنعت زیبایی در خطر قرار گرفته است و هر روز که می گذرد نیاز به تغییر بنیادی در آن بیشتر حس می شود.

مراقبت از پوست کره ای ترفندهای خاصی دارد و از برخی از مواد نوآورانه و مبتکرانه استفاده می کند که باعث می شود به صورت یک سیستم منحصر به فرد و بسیار موثر عمل نماید.

آیا شما هم تا به حال برای سلامت پوست درگیر درمان های آکنه و چروک پوست بوده اید بدون آنکه نتیجه مطلوبی گرفته باشید؟ ما در اینجا چندین ترفند و روش که در سلامت پوست کره ای بسیار شناخته شده اند ارائه می دهیم. این ترفند و تکنیک ها می تواند در داشتن پوست شفاف و سالم به شما کمک می کند.

در کره اصطلاح جالبی هست که می گوید: شما می توانید درباره سن خود دروغ بگویید، اما پوست شما نمی تواند.

پس خواندن این مقاله را به کسانی که دوست دارند با استفاده از این ترفندها، جوانتر به نظر برسند و از تجربه زنان کره ای در این رابطه استفاده کنند، پیشنهاد می کنم. پس با ترفندهای جوانی زنان کره ای همراه شوید.

 

ترفندهای جوانی زنان کره ای برای سلامت پوست شامل موارد زیر است:

  • پاک سازی چند مرحله ای

زیبایی کره ای همراه با یک روش پاک سازی متفاوت است که شامل چندین مرحله می شود. مراقبت از پوست کره ای با پاک سازی به وسیله محصولات روغن پایه شروع می شود برای این که همه ناخالصی های روی پوست شما پاک شود که می تواند به خاطر استفاده از ضد آفتاب یا آرایش روی پوست شما باقی مانده باشد. همین طور روغن های اضافه روی پوست شما برداشته می شود.

در قدم بعد از پاک کننده مبتنی بر آب استفاده می شود. تا همه پسماندهای بر پایه آب مانند عرق و لکه ها از بین برود. در این مرحله شما نیاز دارید که پوست خودتان را از سلول های مرده پاک کنید.

  • ماساژ صورت

حرکات دست بر روی صورت گره های لنفاوی را تحریک می کند و این مساله باعث سلامت پوست و جلوگیری از پیری می شود زیرا گردش خون تقویت می شود و اضافات پوست حذف می شود. ماساژ ها معمولا در طول خط V انجام می شود در مناطق بالا و بین چشم ها و همچنین دور دهان که از چروک جلوگیری می کند.

بعد از تمیز کردن، از محصولات مورد علاقه مرطوب کننده خود استفاده کنید و به آرامی کرم مرطوب کننده و چنین محصولات دیگری را روی پوست صورت به صورت ماساژ استفاده کنید.

  • فورا پوست را مرطوب کنید.

اگر می خواهید از مزایای مرطوب کننده استفاده کنید اجازه دهید هر لوسیون یا کرم به صورت کامل در پوست شما جذب شود و مطمئن شوید که بعد از گرفتن دوش و رفتن به حمام از مرطوب کننده استفاده کنید. از آنجایی که منافذ پوشت شما بعد از دوش یا حمام باز می شود، بهتر است که از مرطوب کننده برای صورت خود بلافاصله بعد از خشک شدن آن استفاده کنید. یعنی حتی یک دقیقه هم بیشتر طول نکشد.

  • ویتامین C

از ترفندهای جوانی زنان کره ای استفاده از ویتامین سی است. ویتامین سی باعث می شود پوست خشک شما از درون تغذیه شود و خواص آنتی اکسیدانی آن باعث پاکسازی پوست شده و به درخشان و شادابی و سلامت پوست با بهبود گردش خون کمک می کند. اسید سیتریک برای از بین بردن خاک و روغن و حذف سلول های مرده پوست فوق العاده عمل می کند.

برای گرفتن بیشترین مزیت از توان شفادهندگی اسید سیتریک، از سرم ویتامین سی استفاده کنید و یا فقط نصف لیمو را در کاسه ای پر از آب بریزید و از آن با یک گلوله پنیه ای برای روشن کردن پوست خود استفاده کنید.

از لیمو یا هر محصول دیگری که شامل ویتامین سی است قبل از رفتن به بیرون از منزل، استفاده نکنید. زیرا ویتامین سی به وسیله خورشید تحت تاثیر قرار می گیرد و سلامت پوست را به خطر میندازد و ممکن است باعث تشکیل رنگدانه هایی روی پوست شما شود.

  • استفاده از جنسینگ

جنسینگ احتمالا یکی از مهمترین مواد دارویی است که در کره برای سلامت بدن و سلامت پوست بدون استثنا استفاده می شود. این ماده مانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند، و از پیری جلوگیری می کند. همچنین باعث کشش پذیری و انعطاف پذیری پوست شده و طول عمر سلول های پوستی را افزایش می دهد. جنسینگ همچنین برای افزایش تولید کلاژن  در غشا میانی پوست بسیار موثر است.

 

  • اسید هیالورونیک

همان طور که سن بیشتر می شود، چربی کمتری تولید می شود و فرایند پیری پوست به دلیل کمبود رطوبت و کاهش آن، تسریع می شود. اسید هیالورونیک یک محصول فوق العاده برای تولید رطوبت است که کمک می کند رطوبت پوست شما حفظ شود و فواید بسیاری برای پوست دارد. این محصول پوست شل و وارفته را به پوست هیدراته شده و الاستیک تبدیل می کند.

پس همان طور که تا این جا مقاله را مطالعه کردید متوجه شدید که ترفندهای سلامت پوست زنان کره ای استفاده از برخی از محصولاتی است که حاوی مواد خاصی مانند جنسینگ، ویتامین سی، برخی از اسید ها و غیره است. در ادامه باز هم برخی دیگر از ترفندهای جوانی زنان کره ای آورده شده است که امیدواریم بتواند به شما کمک کند تا پوست خوبی داشته باشید و پیری خود را به تاخیر بیندازید.

  • بزاق حلزون، بسیار موثر در سلامت پوست

مراقبت از پوست کره ای، در جستجوی همیشگی برای محصولات نوآورانه و مواد طبیعی غیر رایج است و در این بین موزین یا بزاق حلزون یکی از مواردی است که جزو نمونه های بسیار موفق در این تحقیقات و جستجوهاست.

موزین حلزون، شامل دسته ای از عناصر شگفت انگیز است که کلاژن، اسید هیالورونیک، ویتامین ها و مواد معدنی دارد. این مورد به صورت طبیعی برای بازسازی سلول ها طراحی شده است زیرا حلزون از آن برای بازگرداندن پوسته خود استفاده می کند.

پس یکی دیگر از ترفندهای جوانی زنان کره ای استفاده از موزین حلزون است.

در این مقاله با برخی از ترفندهای جوانی زنان کره ای آشنا شدیم و امیدواریم توانسته باشد بخشی از رازهای جوانی در زنان کره ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *