رازهای پوست زنان کره ای
بازدید 799
0

آشنایی با رازهای پوست زنان کره ای و استفاده از رنگ های طبیعی برای لب

رازهای پوست زنان کره ای

ممکن است شما هم جزء آن دسته باشید که مجذوب صاف و شفاف بودن و راز های پوست زنان کره ای شدید و برایتان سوال پیش آمده باشد که چطور کره ای ها چنین پوست خوب و جوانی دارند. این مقاله برخی از رازهای پوست زنان کره ای را چطور چنین پوستی دارند فاش می کند. پس با ما همراه شو و این مقاله را بخوان تا برخی از این رازها را بدانی و اگر دوست داشتی به کار ببری.این مقاله ای که یک زن کره ای آن را نوشته است. او می گوید کره ای بودن و کار کردن در صنعت زیبایی باعث شد که فشار مضاعفی برای داشتن پوست بدون عیب و نقص در من وجود داشته باشد. من از تولد توسط مادر، عمه و خاله و شخصیت های مادرانه دیگر برای خوردن، شستن و مراقبت از پوست مراقبت هایی داشته ام. این بخشی از فرهنگ زیبایی کره ای است که فقط درباره محصولات مراقبت از پوست نیست بلکه شامل روش ها و تکنیک های مراقبت از پوست هم می شود.در اینجا چند مورد از رازهای پوست زنان کره ای که می تواند پوست شما را به شکلی شگفت انگیز مراقبت کند ارائه شده است.یکی از رازهای پوست زنان کره ای، این است که:

  • در حمام به پوست خود ماساژ بخار بدهید.

کلینیک های پوست در همه کره جنوبی مشغول فعالیت هستند جایی که شما می توانید ماساژ صورت را به اندازه قیمت یک مانیکور دریافت کنید.من فقط استفاده از حرکت دایره ای را با انگشتانتان پیشنهاد نمی کنم، بلکه باید حرکت های ضربه ای هم به پیشانی، گونه ها، و فک بزنید. این کار باعث می شود که گردش خون بهتر انجام شود و خود باعث یک چهره شاداب تر می شود. برای این که از حداکثر استفاده از این ترفند بهره مند شوید از پاک کننده ها استفاده کنید تا آبرسانی به حداکثر میزان خود برسد.

  • با دستمال های خیس شده در آب گرم صورت را ماساژ دهید.

عمه من 70 سال، سن دارد و روی پوستش هیچ چروکی ندارد. راز او به نظر شما چیست؟ او از دستمال های خیس برای ماساژ روزانه صورتش استفاده می کند و آن را به سمت بالا حرکت می دهد و به صورت دایره ای آن را روی پوستش می کشد. پس این هم جزء رازهای پوست زنان کره ای است به آن توجه کنید!

  • از ماسک ذغال برای صورت استفاده کنید.

 

خریدن چند ورقه ماسک در کره جنوبی مانند خریدن دستمال کاغذی است. و فکر می کنید این ماسک ها از چه ساخته شده اند؟ از ذغال. ذغال می تواند پوست شما دتاکس کرده و آن را سفت کند. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که یک جا بنشینید و ماسک ذغال را به مدت 15 تا 20 دقیقه در حالی که ریلکش کرده اید روی پوست خود قرار دهید. این توصیه را دکتر جارت به من کرده است.

  • یک اسانس صورت را بین لایه هایی از مرطوب کننده استفاده کنید.

بسیاری از زنان مدرن کره ای احساس می کنند که اسانس ها در همه محصولات مراقبت از پوست روزانه وجود دارد. اسانس ها، محلول هایی خنثی و حاوی مواد مغذی هستند که تونر هم نیستند و پوست شما را مرطوب نگه می دارند و پس از پاک سازی پوست به کار می روند. قدم بعدی اضافه کردن سرم است که رطوبت بیشتری به پوست شما اضافه می کند و باعث حداکثر انعطاف پذیری و آبرسانی پوست می شود.

  • از رنگ های طبیعی برای لب خود استفاده کنید

 

از دیگر رازهای پوست زنان کره ای این است که برای لب های خود از محصولاتی استفاده می کنند که باعث می شود رنگ لب، به صورت طبیعی به نظر برسد. این کار باعث می شود که فرد جوان تر به نظر برسد.

  • از تینت یا برق لب برای لب های خود استفاده کنید.

استفاده از محصولات مراقبتی لب که حاوی روغن های مغذی مانند کره (بله واقعا!) هستند به لب شما رنگ جذابی بدون هیچ چسبندگی می دهد. من محصولی را که شامل روغن کاملیا کره ای به همراه روغن آواکادو و گل رز است را می پسندم.

  • از یک ماسک شبانه استفاده کنید.

در طول خواب، سلول های پوست شما جایگزین می شوند و سخت ترین کارشان در بازیابی سلول را انجام می دهند. این زمان بهترین وقت برای مرطوب کردن بیشتر و کار بر روی یک چهره خسته است. من از یک ماسک خواب فشرده استفاده می کنم تا هر کسالتی را از بین ببرد. هنگامی که از خواب بیدار می شوید، هفته ها آرایش و اشک از پوست شما خارج شده است. به من در این مورد اعتماد کنید.

  • چای جو بنوشید.

آیا تا به حال به رستوران کره ای رفته اید؟ و یک چای یا نوشیدنی را امتحان کرده اید؟ چای جو از آن مواردی است که از کودکی و هنگام تولد افراد برای پوستشان و داشتن حال خوب از آن استفاده می کنند. چای جو سرشار از آنتی اکسیدان است و در یک مطالعه مشخص شد که نوشیدن آن می تواند گردش خون را بهبود بخشد. برخی از افراد پیشنهاد می کند برای کاهش وزن هم استفاده شود.

 

  • از آمپول های خاص برای پوست خود استفاده کنید.

اولین مورد در این زمینه این است که یک آمپول چیزی شبیه به سرم استروئید است. و حاوی بیشترین غلظت از مواد فعال برای ترمیم، تعادل و تقویت سلول ها در کوتاه ترین زمان ممکن است. چند قطره مایع درون یک فنجان کوچک بریزید و قبل از استفاده از اسانس از ان استفاده کنید و خستگی و آکنه را با آن از بین ببرید.

  • دهانتان را باز و بسته کنید.

این حروف را در یک شیوه اغراق آمیز تلفظ کنید. A E I O U. همین کار را سه بار انجام دهید. شاید احمقانه به نظر برسد، اما بسیاری از این ترفندها باعث می شود که گردش خون بهبود یابد و پوست شما روشن تر به نظر بیاید. مطمئنا این تمرین آسیبی به شما نمی رساند پس انجام دهید و خودتان قضاوت کنید.در این مقاله با تعدادی از رازهای پوست زنان کره ای آشنا شدید که می توانید آنها را به کار ببرید و نتیجه را ببینید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *