بازدید 1622
1

آشنایی با انواع تاتو ابرو و ویژگی هرکدام و معرفی روش های تاتو ابرو

انواع تاتوهای ابرو

ابرو نقش بسیار زیادی در زیبایی هر فردی دارد به خصوص در چهره هر زن ابروهای آراسته و مرتب همیشه نقش مهمی دارد به همین دلیل بیشتر خانم ها تصمیم می گیرند یکی از انواع تاتوها ابرو را انتخاب کند .با پیشرفت علم سبک های جدید برای برای تاتوها ابداع شده است که به سبک روش های قدیمی دارای ظرافت و دقت بالاتری می باشد . شما برای اینکه بعد از تاتو ابروهای زیبایی داشته باشید بهتر است علاوه بر انتخاب روشی متناسب با نیازتان به طرح و مدلی که انتخاب می کنید بیشتر توجه کنید .

روش های تاتو ابرو به دو دسته دائمی و موقت تقسیم می شوند در زیر به طور مختصر هر یک از روش ها را توضیح داده  ایم :

  1. هاشور ابرو :

تاتو ابرو

هاشور ابرو یکی از روش هایی است  که در دو سال اخیر طرفداران زیادی داشته است . در این سبک معمولا با توجه به رنگ دلخواه شما ابرو ها به صورت تار به تار تاتو می شود . در این روش معمولا ابرو پر پشت تر  و خوش فرم تر دیده می شود . هاشور ابرو به چهار دسته هاشور کلاسیک ، دو بعدی ، سه بعدی و هایلایت تقسیم می شود  . نکاتی باید قبل از هاشور ابرو به آن توجه کنید این است که اگر ابروهایتان را قبلا تاتو کرده اید نمی توانید از این روش استفاده کنید و همچنین اگر ابروهایتان را هاشور بزنید و قصد تغییر فرم ابرو هایتان را دارید باید از روش های سخت پاک کردن تاتو استفاده کنید .

  1. سایه ابرو :

سایه ابرو روشی است که ابروهای شما را پرتر و پر رنگ تر نشان می دهد و جزء روش های دائمی تاتو ابرو محسوب می شود  . شما می توانید با تاتو سایه ابرو ، ابروهایی همیشه مرتب داشته باشید . با توجه به انتخاب افراد سایه ها از میکروپگیمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده می شود . در زیر به انواع سایه ابرو  پرداخته ایم :

سایه طبیعی ابرو : در این روش سعی می شود قسمت هایی از ابرو که کم پشت تر می باشد را اصلاح کنند .

سایه ساده ابرو :  در این روش کل ابرو به صورت کاملا حرفه ای تاتو می شود به این صورت که تاج ابرو کم رنگ و انتهای ابرو پررنگ تر تاتو می شود . این روش به دو صورت قاب دار یا بدون قاب تقسیم می شود .

سایه مخملی ابرو : این روش بیشتر برای طرفداران سبک های فانتزی استفاده می شود . در این روش بیشتر از دستگاه میکروبلیدینگ استفاده می شود .

  1. میکروپیگمنتیشن :

میکروپیگمنتیشن یکی از روش ها دائمی تاتو ابرو می باشد . در این روش از دستگاه جدیدی استفاده می شود که با ظرافت رنگدانه ها را به لایه پوستی مابین اپیدرم و درم وارد میکند . روش میکروپیگمنتیشن نسبت به روش های سنتی بسیار ایمن است زیرا در این روش از سوزن های یکبار مصرف استفاده می شود . در این روش ممکن است درد بسیاری کمی فرد احساس کند و اگر درد غیر تحمل بود می توان از بی حسی های موضعی استفاده کرد .برای پیشگیری از حساسیت های احتمالی بهتر است یک هفته قبل از تاتو ابرو به روش میکروپیگمنتیشن قسمت خیلی کمی از آن را بر روی پوستتان امتحان کنید اگر حساسیتی رخ نداد می توانید با خیال راحت ابروهای خود را به هر طرح دلخواهی تاتو کنید . یک مزیت دیگر این امتحان این است که شما می توانید رنگ دلخواه خود را با دقت بیشتری انتخاب کند زیرا در صورت ناراضی بودن نمی توانید تاتو  به روش میکروپگیمنتیشن را سریع پاک کنید و باید زمان حدود یک سال بعد از تاتو اقدام به پاک کردن آن کنید .از دیگر استفاده های تاتو میکروپگیمنتیشن میتوان به تاتو خط لب ، خط چشم و مژه اشاره کرد . شما با استفاده از این روش برای تاتو مژه می توانید مژه های خود را پررنگتر و پرپشت تر نشان دهید . همچنین با استفاده از این روش می توانید سایه لب بزنید تا لبهای شما حجیم تر دیده شود .

  1. میکروبیلدینگ :

میکروبیلدینگ یکی از روش های نیمه دائمی تاتو ابرو می باشد . افرادی که در ناحیه ابرو دارای شکستگی ، پوست چرب ، آکنه و یا سوختگی هستند بهتر است از این روش استفاده نکند . مدت زمانی که لازم است یک ابرو را با روش میکروبلدینگ تاتو کنید حدود دو ساعت می باشد در این روش مانند روش های قبلی لازم نیست از بی حسی های موضعی استفاده شود زیرا درد قابل تحملی دارد .موادی که در میکروبیلدینگ استفاده می شود در اثر مجاورت با هوا اکسید شده و کمرنگ تر می شود به همین دلیل معمولا این تاتو را با پررنگ تر از تاتوهای دیگر می زنند . بعد از گذشت هفت روز پوست شما ممکن است پوسته پوسته شود که کاملا طبیعی است اما باید دقت داشته باشید در این مدت به هیچ عنوان در معرض نور خورشید قرار نگیرید .یکی از اصلی ترین مزیت های میکرو بلدینگ این است که می توانید بعد از گذشت چند ماه بر روی ابرو تاتو شده تاتو بزنید و مانند تاتوهای سنتی و قبلی محدودیتی ندارد .

  1. فیبروز :

تاتو ابرو

این روش تاتو به نام فیبروز از دو کلمه فی (نام شرکت ) و بروز (به معنی ابرو ) گرفته شده است . فیبروز یکی از روش های غیر دائمی تاتو ابرو می باشد که ترکیبی  از دو روش پرطرفدار هاشور و سایه ابرو می باشد  . فیبروز ابرو دارای روش های مختلف است از جمله مدل تیغ ماهی ، آسیایی ، کلاسیک ، هاشور رو به بالا و . . . می باشد .در فیبروز از مواد معدنی استفاده می شود که خیلی راحت جذب پوست شده و به دلیل رنگ طبیعی که دارد بیشتر افرادی که قصد تاتو ابرو دارند این روش را انتخاب می کنند . در فیبروز ابرو می توانید ابرو ها را کاملا طبیعی با هر فرمی که دوست دارید تاتو کنید و هر زمانی که خسته شدید آن را پاک کنید ، زیرا فیبرو زمانی مانند روش های دیگر مشکلی در پاک شدن ندارد .

میکروبلیدینگ در مقابل تاتو ابرو : تفاوت در چیست؟

ابروها نقش بسزایی در زیبایی چهره دارند. شکل، پری و تقارن ابروها همگی برای برجسته کردن چشم ها و قاب بالای صورت کار می کنند. اگر ابروهای نازک یا تکه‌ای دارید، یک درمان غیرتهاجمی وجود دارد که می‌تواند فوراً ناحیه ابرو را بهبود بخشد : میکروبلیدینگ.

میکروبلیدینگ یک تکنیک محبوب برای تقویت ابرو است که شکل، وضوح و ضخامت ابروها را بهبود می بخشد. تکنیک میکروبلیدینگ از یک ابزار دستی تخصصی با یک تیغه منحصربه‌فرد برای رسوب رنگ در لایه دوم پوست استفاده می‌کند و ضربه‌های بسیار ظریفی ایجاد می‌کند که ظاهر موهای طبیعی ابرو را تقلید می‌کند.

مردم اغلب فکر می کنند میکروبلیدینگ نوعی تاتو است. در حالی که تکنیک ها ممکن است شبیه به نظر بیایند، میکروبلیدینگ و تاتو ابرو بسیار متفاوت هستند. در این پست تفاوت های عمده بین میکروبلیدینگ و تاتو ابرو مقایسه خواهد شد.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ تکنیکی است که توسط یک متخصص زیبایی انجام می شود که منجر به ظاهری طبیعی و پرتر شدن ابروها می شود. پس از استفاده از کرم بی حس کننده، برش های ریزی در ابرو ایجاد می شود که شبیه موهای طبیعی شماست. سپس این برش ها با رنگدانه پر می شوند.

میکروبلیدینگ به دلیل استفاده از کرم بی حس کننده از قبل و برش های کم عمق میکروبلید نسبتاً بدون درد است. شما باید خونریزی کم یا بدون خونریزی داشته باشید. حداقل مقدار رنگدانه استفاده می شود که اجازه می دهد رنگ در داخل برش ها بدون خونریزی به بیرون بماند.

میکروبلیدینگ با گذشت زمان محو می شود و نتایج میکروبلیدینگ می تواند بین 1 تا 2 سال باقی بماند. با این حال، بیماران می توانند با انجام جلسات درمانی دوره ای “نگهداری”، نتایج خود را برای مدت طولانی تری افزایش دهند.

موزن اصلاح ابرو و بدن BLAWLESS آیتم HX-206

  • جنس تیغه : استیل ضد زنگ 
  • اصلاح به صورت چرخشی 
  • دارای دو سری اصلاح 
  • ک عدد کابل شارژ 
  • رنگ : ابی و صورتی 
  • مناسب نقاط حساس

دستگاه بخور سرد Humidifier طرح پاندا

  • ظرفیت 300 میلی لیتر
  • مناسب برای بیماران ریوی
  • مناسب برای گیاهان نیازمند رطوبت
  • ابعاد حدودی:7*7*10 سانتی متر
  • طرح بامزه و دوست داشتنی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

زهرا رازقندی

با سلام زهرا رازقندی هستم،علاقه مند به تولید محتوا و نویسنده مقاله هایی که برای شما خوانندگان محترم فراهم آورده ام. دنیایی رو به سوی دانایی را با مطالعه تجربه کنید و مطالعه مقاله های متنوع بنده را از دست ندهید !

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سارا گفت:

    کامل بود تشکر