لباس رنگ روشن
بازدید 101
0

دلایل انتخاب لباس هایی با رنگ روشن در فصل گرما

هر فصلی با زیبایی های منحصر به فرد خود در دوران زندگی ما خاطرات لذت بخشی را برجای خواهند گذاشت .خداوند با نعمت های روزافزونی که در فصل های زیبایش برای ما به ارمغان آورده همواره نویدی از زندگی سرشار از امید را برایمان مهیا خواهد ساخت.پاییز با همه رنگارنگی در طبیعیتش ، زمستان با برف و سرمایش و بهار با سرسبزی و لطافتش همچنین تابستان با گرمای سورناک و آفتاب دل انگیزش همه و همه می آیند تا گذری بر عمرمان بوده و ما تماشاگر جلوه زیبایی از طبیعیت باشیم. با فرارسیدن فصل گرما ، لباس رنگ روشن و آفتاب سورناک تابستان شاید دغدغه اصلی افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنند رو به افزایش باشد که گاهی درجه حرارت هوا در این مناطق به بالای 35 درجه نیز رسیده و طاقت تحمل این گرما را نخواهند داشت و امکان ضعف و بی حالی برای این گونه از افراد که در تابستان گرم زیر نور آفتاب مجبور به کار بوده وجود دارد و دچار بیماری گرازدگی خواهند شد.

انتخاب لباس مناسب مهمترین دلیل برای خنک شدن در گرمای تابستان

فروشگاه ها و طراحان مختلف لباس در سرتاسر دنیا ، با توجه به نظر و علاقه سلیقه های مختلف مدل های متفاوتی از لباس ها را برای خانم ها و آقایان مناسب برای فصل های متفاوت آماده کرده اند، رنگ بندی های متفاوت و گوناگونی که در بازار موجود هستند علاوه بر سلیقه و علایق افراد مناسب برای آب و هوا های شهر های گوناگون طراحی شده است.با فرارسیدن فصل گرما مهمترین انتخاب که می تواند تا حدی شما را خنک تر نگه داشته، انتخاب لباس هایی با رنگ روشن می باشد.رنگ های روشن بر خلاف رنگ های تیره که نور را جذب خود می کنند، انتخاب این گونه از لباس ها برای فصل گرما موجب خواهد شد تا گرما به بدنتان جذب نشده و تا حدی آن را منعکس نمایند از همین رو شما با پوشیدن این گونه از لباس ها احساس خنکی را تجربه خواهید کرد.

طبق تحقیقات علمی ثابت شده است که بدن انسان دارای گرما و انرژی بوده و این انرژی و گرما در حال تبادل با محیط پیرامون خود بوده از همین رو با پوشیدن لباس هایی مناسب در فصل مورد نظر انسان می تواند درجه حرارت بدن خود را مناسب با محیط تغییر دهد. در فصل گرما که درجه حرارت بدن رو به افزایش است با پوشیدن لباس های خنک با رنگ روشن شما می توانید گرمای بدن خود را با استفاده از این گونه لباس ها کاه داده و تا حدی دمای بدن خود را پایین آورده و مهم تر از همه به حفظ شادابی و طراوت پوست خود کمک بزرگی انجام خواهید داد.

 

 رنگ سفید ، پادشاه رنگ ها در تابستان

این رنگ با تمام سادگی جلوه گر زیبایی و خاص بودن شما در فصل تابستان خواهد بود. انتخاب پوشاک به رنگ سفید مناسب برای آقایان و خانم ها بوده که به ظاهر آن ها زیبایی بی نظیری خواهد بخشید.استفاده از این رنگ در لباس موجب خواهد شد که آلودگی به سرعت نمایان شده و فرد اقدام به رفع آن نماید و همواره بدرخشد.علاوه بر زیبایی که این رنگ به ظاهر شما خواهد بخشید تاثیر مستقیمی نیز بر روحیه و افکار شما خواهد گذاشت و فرد با انتخاب این رنگ در انواع البسه خود احساس خنکی در فصل تابستان خواهد کرد.

با انتخاب لباس رنگ روشن اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

عموما افرادی که از اعتماد به نفس پایین تری برخوردار هستند از انتخاب رنگ های متنوع برای لباس های خود هراس دارند.رنگ های زیبا و متنوعی که در طبیعیت نیز به چشم می خورند نشانگر زیبایی های خداوند می باشند. برگ سبز درختان  در تابستان نیز جلوه زیبایی به طبیعیت بخشیده، افتاب زرد رنگ که منظره ای منحصر به فرد برایمان مهیا ساخته گلهای رنگارنگ صورتی و …همه و همه دست در دست هم داده اند تا افکارمان را با رنگ های روشن و شاد دلنشین تر کنند.پس چه بسا انسان نیز به تقلید از طبیعیت می بایست با انتخاب رنگ های شاد ظاهر خود را منحصر به فرد نمونه و همیشه با آراستگی در مهمانی ها بدرخشد.انتخاب رنگ های روشن در فصل تابستان بهترین انتخاب برای افرادی است که همواره به ظاهر خود اهمیت بالای می دهند خواهد بود.

 

استفاده از رنگ های تیره در این فصل و قرار گرفتن در معرض آفتاب خطراتی برای پوست به همراه خواهد داشت و مهمتر از همه امکان ایجاد گرمازدگی در این گونه از افراد بیشتر به چشم می خورد. لباس های تنگ و چسبان یکی دیگر دلایل احساس گرمای شدید در این فصل خواهد بود.شما می توانید با انتخاب لباس هایی از جنس نخ و کتان همچنین گشادتر، تابستانی خنک را برای خود فراهم سازید.

به طور کل مهمترین دلیل انخاب لباس در تمامی فصول راحتی و سلامت پوست خواهد بود زیرا که اهمیت ندادن به انتخاب لباس مناسب موجب آفتاب سوختگی برای فرد خواهد شد که عواضی همچون خال،لک،و همچنین سرطان پوست در آینده خواهد شد.

در تابستان خنک بمانید و بدرخشید با رعایت نکات زیر : 

  • انتخاب کلاه آفتابی مناسب
  • عینک آفتابی استاندارد را از یاد نبرید
  • ضد آفتاب،راز سلامت پوست شما در تابستان
  • انتخاب روسری و شال رنگ روشن برای خانم ها
  • کفش هایی با رنگ شاد را از یاد نرید
  • لباس رنگ روشن دوست پوستتان در تابستان
  • نخی و لنین پارچه های خنک این فصل
  • عدم استفاده از لباس های تنگ و چسبان

شما می توانید با رعایت موارد بالا از بیماری گرمازدگی در فصل تابستان در امان بوده و لذت کافی را از این فصل سرتاسر زیبای به هماه آفتاب درخشان ببرید.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

زهرا رازقندی

با سلام زهرا رازقندی هستم،علاقه مند به تولید محتوا و نویسنده مقاله هایی که برای شما خوانندگان محترم فراهم آورده ام. دنیایی رو به سوی دانایی را با مطالعه تجربه کنید و مطالعه مقاله های متنوع بنده را از دست ندهید !

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *