بوتاکس لب و گونه
بازدید 151
0

بوتاکس لب و گونه

 

بوتاکس به دو منظور یا برای جوان سازی صورت و یا برای زیبایی استفاده می شود . بوتاکس لب و گونه هر دو کاربرد را با یکدیگر دارد ، به این صورت که شما می توانید با تزریق بوتاکس علاوه بر برجسته کردن لب و گونه باعث سفت شدن پوست و جوان به نظر رسیدن کمک می کند . در این مقاله قصد داریم به روش های برجسته کردن لب و گونه و همچنین موارد پیرامون بوتاکس لب و گونه بپردازیم :

بوتاکس و کاربرد های آن :

بوتاکس یک دارویی است که زمانی که به صورت مستقیم بر روی عصبی تزریق شود به مدت مشخصی حدود چهار تا پنج ماه آن عصب را فلج می کند ، این تزریق با سوزنی بسیار نازک انجام می شود ، این روش یک روش زیبایی است که بدون عمل زیبایی و اینکه دوره نقاهتی داشته می باشد می تواند در مدت ده دقیقه صورت شما را برای چند ماه زیبا و جوان کند . مدت ماندگاری بوتاکس در هر متناسب با شرایط فیزیکی بدن فرد متغیر بین چهار و شش ماه است .

 

پیشنهاد پزشکان به افرادی که قصد تزریق بوتاکس لب و گونه دارند این است که  قبل از تزریق به هیچ عنوان از آسپرین و داروهای ضد حساسیت استفاده نشود .

بوتاکس لب و گونه دارای کاربردهای زیادی است که در زیر به تعدادی از مهم ترین آنها اشاره کرده ایم :

  • برای از بین بردن خطوط اخم که با افزایش سن اتفاق می افتد و عمری کاملا طبیعی می باشد .
  • رفع خطوط لب خنده که در بعضی از افراد زودتر از دیگران اتفاق می افتد .
  • یکی از روش های زیبایی بوتاکس برجسته کردن گونه می باشد .
  • رفع چین و چروک دور چشم که با افزایش سن اتفاق می افتد و ممکن است برای افرادی که پوست خشکی دارند دیرتر اتفاق افتد.
  • چروک های پنجه کلاغی که در کنار چشم می باشند .
  • بوتاکس برای فرم دهی ابروها بسیار مناسب است .
  • لیفت ابرو باعث می شود فاصله چشم و ابرو بیشتر شود .
  • بوتاکس برای متقارن شدن ابروها استفاده می شود .
  • چین چروک های اطراف لب را می توان با بوتاکس برطرف کرد .
  • یکی از اصول زیبایی این است که گوشه های کمی به سمت بالا کشیده شود برای اینکار می توان از بوتاکس استفاده کرد .
  • یکی از روش های زیبایی این است که فاصله لب و بینی به صورتی باشد که لثه ها دیده نشود شما برای برقرای این فاصله می توانید از بوتاکس استفاده کنید .
  • از بوتاکس لب و گونه برای پر کردن چاک چانه می توانید استفاده کنید .
  • برای اسکارهای قدیمی می توانید از بوتاکس استفاده کنید .
  • برای چین های افقی گردن که به گردنبند و چین های عمودی گردن که به بوقلمونی معروف هستند را می توان با بوتاکس از بین برد .
  • چروک هایی که وسط سینه هستند به چروک های دکلته معروف می باشند این چروک ها را میتوان با بوتاکس از بین برد .
  • برای از بین بردن تعریق زیاد می توان از بوتاکس استفاده کرد که از کاربردهای درمانی بوتاکس می باشد .
  • بوتاکس برای درمان میگرن استفاده می شود .

 

روش برجسته کردن لب و گونه :

اکثر افراد به دنبال زیبایی هستند و برای زیبایی دست  به عمل های زیبایی و یا روش های زیبایی می زنند ، برجسته کردن لب و گونه یکی از روش های زیبایی است که نیازی به عمل ندارد و با یک یا چند تزریق ساده به آن برسید . در ادامه نوع های مختلف برای تزریق برجسته کردن لب و گونه می پردازیم :

  • ژل ها : یکی از معروفترین روش ها برجسته ردن لب و گونه تزریق ژل می باشد . در این روش باید ژلی تزریق شود که کمترین عوارض و حساسیت را نشان دهد . ژل های هیالورونیک اسیدی یک خاصیت قابل جذب دارند و جزء ژل های تایید شده توسط سازمان FDA می باشد ، از مهم ترین خاصیت های این ژل این است که دیگر مانند ژل های گذشته گلوله نمی شود و به هیچ عنوان احتمالی جابه جایی در آن وجود ندارد تمامی این خواص به این دلیل است که دقیقا مطابق با بافت بدن ساخته شده است
  • تزریق چربی : تزریق چربی یکی از روش های ایمن برای برجسته کردن لب و گونه می باشد زیر معمولا از چربی اضافی خود فرد استفاده میشود .
  • بوتاکس : بوتاکس یکی از روشهای برجسته کردن لب و گونه می باشد که در مقابل روش های قبلی برجستگی کمتری ایجاد می کند اما این برجستگی کاملا طبیعی می باشد . بوتاکس لب و گونه به پوست کمک می کند که کلاژن سازی کند و به همین باعث می شود که لب و گونه برجسته تر به نظر برسد .

بهتر است قبل از هر کاری با پزشک مربوطه در مورد نیازها و خواسته هایی که برای برجسته شدن لب ها دارید مشورت کنید تا بهترین و مطمئن روش را در آخر کار انتخاب کنید .

 

روش برجسته کردن لبها از طریق بوتاکس : 

با تزریق بوتاکس در لب در ابتدا باعث می شود که چین و چروک های لب از بین برود و به هیچ عنوان با روش های دیگر برای برجسته کردن لب ها قابل  مقایسه نمی باشد . شما می توانید با تزریق بوتاکس به اطراف علاوه بر از بین بردن چین و چروک های اطراف لب آنها را برجسته تر نشان دهید و هیچ گونه ازعوارض روش ها برجسته کردن لب که به صورت تورم و قرمزی می باشد را نداشته باشید . این روش دوره نقاهت دندارد و شما می توانید بعد از تزریق سریعا به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید .

ماندگاری بوتاکس برای چین و چروک لبها بین چهار و شش ماه است اما اگر قصد از تزریق و  برجسته شدن لب ها باشد ماندگاری بین دو تا چهار ماه دارد و باید دوباره تکرار شود  .

 

تزریق بوتاکس لب و گونه :

یکی از قوانین زیبایی صورت این است که گونه های پر و سفت می باشد . قبل از انجام بوتاکس پزشک باید محل را کاملا ضدعفونی کند و قسمت هایی که نیاز به تزریق میباشد را به صورت دقیق مشخص کند . با تزریق بوتاکس به بالای گونه می توانید تا حد زیادی چین و چروک های زیر چشم را از بین ببرید و تزریق در پایین گونه باعث می شود چین و چروک های اطراف لب را از بین می برد .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عاطفه عباس زاده

عاطفه عباس زاده هستم ،فوق لیسانس هوش مصنوعی . در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت دارم و هر روز تلاش میکنم که مطالب جدید را در حوزه کاری و مطالب مورد علاقه ام‌ یاد بگیرم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *