بازدید 666
0

بهترین کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه + آدرس و تلفن

کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه : سلامت دهان و دندان بخش مهمی از سلامت جسمانی شما را رقم میزند و عدم رسیدگی به بهداشت دهان و دندان باعث بروز بیماری های زیادی میشود. عدم رعایت سلامت بهداشت دهان و دندان باعث بیماری لثه حفره های دندانی نیز میشود و همچنین با بیماری های قلبی، سرطان و دیابت مرتبط است.

حفظ سلامت دندان ها و لثه ها یک تعهد مادام العمر است. هرچه زودتر بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و با کم کردن مصرف قند از اقدامات پزشکی پر هزینه و مشکلات سلامتی طولانی پیشگیری کنید.

پیویو در نظر دارد که کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه را به شما عزیزان معرفی کند.

اهمیت سلامت دندان و دهان به چه اندازه است؟

بهترین کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه⭐

همانطور که میدانید رعایت سلامت دهان و دندان شما اهمیت بسیاری دارد و تاثیر بسزایی روی سلامت عمومی شما دارد. به گونه ای که بسیاری از بیماری ها را میتوان از اثراتی که در دهان پدیدار است تشخیص داد.

از موارد آسیب زا به بهداشت دهان و دندان ها میتوان به رشد میکروب ها در دهان به دلیل وجود گرما و رطوبت در دهان اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برخی میکروب ها ساکنین دائمی و طبیعی دهان هستند و در صورت افزایش بیش از حد میکروب ها و جایگزین شدن این میکروب ها با میکروب های بیماری زا منجر به تخریب و آسیب دیدگی دهان و دندان خواهد شد. شما میتوانید با رعایت صحیح و اصولی بهداشت دهان و دندان از افزایش این میکروب ها جلوگیری کنید.

افراد به راحتی می توانند با رعایت صحیح و درست بهداشت و دندان ها، دچار عفونت های لثه ای و مشکلات دندانی مانند پوسیدگی نشوند. عفونت های لثه ای و دندانی را نباید کم اهمیت دانست؛ چراکه عفونت های مربوط به لثه ها و دندانها محدوده به دهان محدود نشدند و ممکن است از طریق خون، به قسمت های دیگر بدن مانند قلب رسیده و باعث آسیب دیدگی سایر قسمت های بدن بشوند.

برای داشتن دندان هایی سالم، مراقبت صحیح از دندانها باید از همان ابتدای تولد آغاز بشود. لذا نقش والدین کودک در آموزش رعایت بهداشت دهان و دندان ها به فرزندانشان بسیار با اهمیت می باشد. لازم است افراد در هر سنی با داشتن دندان های طبیعی یا دندان های مصنوعی و یا حتی با وجود مشکل بی دندانی، بهداشت دهان و دندان هایشان را رعایت کنند.

دغدغه اصلی کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه سلامت دهان و دندان شما مراجعین گرامی است.

چگونه میتوانیم از دندان ها مراقبت کنیم؟(کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه)

نخ دندان :

بین دندان ها از مهمترین نقاطی است که به دلیل عدم دیدن، معمولا ذرات خوراکی در این نقاط گیر میکنند و ممکن است تا مدت ها در آن قسمت ها باقی بمانند و باعث تشکیل پلاک های میکروبی یا جرم های دندانی شوند.

مسواک :

استفاده از مسواک روزانه دندان ها و تمیز کردن سطوح دندانی، در پیشگیری از پوسیدگی های دندانی می توانند بسیار مفید و موثر باشند.

مراجعه منظم به دندانپزشکی :

برای بررسی وضعیت دندان هایتان بهتر است به دندان پزشک مراجعه کنید. دندان پزشکان توصیه میکنند که در فواصل منظم برای بررسی و پیشگیری از آسیب دیدگی دندان ها حتما برای مراجعه به پزشک اقدام کنید. کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه پذیرای حضور شما عزیزان است.

کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه تمام مواردی را که برای حفظ سلامت دندان هایتان الزامی است را به شما عزیزان توصیه میکند.

عاداتی که باعث تخریب دندان ها میشود از نظر کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه؟

مصرف مشروبات الکلی _ مصرف دائمی _ میان وعده _ دندان قروچه _ جویدن یخ _ جویدن مداد _ مکیدن انگشت _ مکیدن _ لیمو ترش _ سوراخ کردن (پیرسینگ) زبان _ جویدن ناخن _ باز کردن چیزی با دندان _ مسواک غیر استاندارد _ ورزش کردن بدون محافظ دهان _ استعمال سیگار _ شیرینی چسبنده _ آب نبات سفت _ با شیشه شیر خوابیدن _ نوشابه‌های ورزشی _ نوشابه گازدار _ چیپس سیب زمینی _ آبمیوه صنعتی _ پرخوری _ آشامیدن قهوه

بهترین کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه با بهترین روش های درمانی سلامت دهان و دندان شما را تضمین میکند.

چند ویژگی مهم یک دندان پزشک ماهر :

یک دندان پزشک خوب به گفته های شما گوش میدهد _ مهارت دستی بالا در مراحل کاری خود _ انگیزه برای یادگیری هر چه بیشتر _ ارزش قائل شدن برای زمان مراجعین _ کلینیک تمیز _ وقت گذاشتن برای شناخت بیمار _ ارتباط بیشتر با بیمار _ به پرسنل و کارکنان خود اهمیت میدهد و به آنها احترام میگذارد _ میکوشد که ترس را از بیمار دور کند _ رعایت اصول کار

خدمات کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه

بهترین کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه⭐

عصب کشی دندان

عصب کشی دندان یا روت کانال (Root Canal) یکی از خدمات دندانپزشکی است که شامل از بین بردن بخش داخلی و نرم دندان یا پالپ (pulp) است. پوسیدگی دندان که از حد علاج بگذرد و به پالپ یا عصب دندان برسدف نیاز به درمان ریشه و یا به اصطلاح عوام نیازی به عصب کشی دارد.

جرم گیری و تمیز کردن دندان

پلاک های میکروبی که به رنگ سفید و زرد هستند همراه با املاح بزاق بر سطح دندان میچسبند و جرم دندان را متشکل میشوند. جرم دندان فقط با مسواک زدن و بهداشت دهان نابود نمیشود. برای برداشتن جرم های دندانی باید دندان جرم گیری شود. کلینیک دندانپزشکی در تربت حیدریه به شما این تضمین را میدهد که با جرم گیری دندان شما مینای دندان از بین نمیرود و دستگاه های جرم گیری فقط لایه جرم دندانی شما را برمی دارد.

پر کردن دندان

اکثر افراد حداقل یک دندان پر کرده در دهان خود دارند. وقتی دندان پوسیده می شود دندانپزشک مجبور است برای جلوگیری از نابودی دندان آن را پر کند. پوسیدگی دندان علت های مختلفی دارد. که علت اصلی آن عدم نظافت بهداشت دهان و دندان می باشد.

دندان پزشک برای پیشروی پوسیدگی های دندان مجبور است قسمت های پوسیده را از دندان خارج کند و جای ان ها را با مواد مخصوص پر نماید. برای این عمل نیاز به عکس رادیولوژی است.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن است. این عمل، ایمپلنت جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندان ار دست رفته است.

انواع ایمپلنت دندان

1 . ایمپلنت های داخل استخوان : معروف ترین نوع ایمپلنت که به صورت یک پکیج در دهان و داخل استخوان جای میگیرد.

2 . ایمپلنت های ساب پریوستیال : هنگام تحلیل شدید استخوان فک پایین استفاده میشود.

3 . ایمپلنت های زایگوماتیک : هنگام تحلیل شدید استخوان فک پایین استفاده میشود.

دو ایمپلنت آخر چندان مورد استفاده نیست.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یا (composite veneer) ماده ای پر استفاده در دندان پزشکی است. ماده کامپوزیت در حالت معمولی، به شکل و قوام خمیر است و در بسته بندی های سرنگ مانندی که رنگ تیره دارند در دسترس است.

بریج (پل) دندان :

بریج دندانی مانع از حرکت دندان ها میشوند و انجام فعالیت های روزمره مثل غذا خوردن و صحبت کردن را آسانتر میکند. همچنین بریج دندان فضای خالی دندان را پر میکند.

راه های ارتباطی با بهترین کلینیک های دندان پزشکی در تربت حیدریه

کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه

آدرس : تربت حیدریه، بین قرنی 1 و 3، رو به روی پارک کاشانی

شماره تلفن : 05152248817

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه 8:30 تا 20

بهترین کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه⭐
بهترین کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه

درباره کلینیک دندان پزشکی در تربیت حیدریه

این کلینیک با ارائه خدمات گسترده در زمینه سلامت دندان و زیبایی لبخند شما مفتخر است تا میزبان شما عزیزان با بهترین امکانات دندانپزشکی روز دنیا باشد.

کلینیک دندان پزشکی واقع در تربت حیدریه از بهترین روش های درمانی برای شما عزیزان استفاده میکند.


دکتر رضا مخملباف

دندان پزشک

آدرس : تربت حیدریه، امام خمینی،خیابان امام خمینی، خیابان عاشورا

شماره تماس : 05152222345


دکتر وجیهه میان بندی

جراح، دندانپزشک

آدرس : تربت حیدریه، شهید سلیمانی 6،مجتمع تجاری سیمرغ،طبقه دوم، واحد 105

شماره تماس : 05152287782

ساعت کاری : شنبه ها ساعت 18 الی 20، یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 14


دکتر مبین حیدری

جراح ، دندانپزشک

آدرس : تربت حیدریه، چهارراه فرهنگ، ابتدای خیابان قائم، ساختمان قائم

شماره تماس : 056152221839

ساعت کاری : همه روزه از ساعت 8 الی 22


دکتر زهرا بهمن یار

جراح ، دندانپزشک

آدرس : تربت حیدریه، خیابان فردوسی جنوبی 12،کوچه کفش بلا، جنب آزمایشگاه دکتر سلیمانی

شماره تماس : 09390339895 _ 05152232513 _ 09941834679

روزهای کاری : همه روزه بجز جمعه ها


پیشنهاد پیویو برای شما

https://pioio.com/mag/2022/04/03/the-best-dentistry-in-rasht/ https://pioio.com/mag/2021/05/07/%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7/ https://pioio.com/mag/2021/04/30/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d9%84%d9%88%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8/

کلینیک دندان پزشکی در تربت حیدریه

عاداتی که باعث تخریب دندان ها میشود؟

نوشیدن مشروبات الکلی _ مصرف دائمی میان وعده _ دندان قروچه _ جویدن یخ _ جویدن مداد _ مکیدن انگشت _ مکیدن لیمو ترش _ سوراخ کردن (پیرسینگ) زبان و…

اهمیت سلامت دندان و دهان به چه اندازه است؟

همانطور که میدانید رعایت سلامت دهان و دندان شما اهمیت بسیاری دارد و تاثیر بسزایی روی سلامت عمومی شما دارد. به گونه ای که بسیاری از بیماری ها را میتوان از اثراتی که در دهان پدیدار شده است تشخیص داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

mahla_khoshtale

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *