فواید اسکیت برد برای کودکان
بازدید 158
0

فواید اسکیت برد برای کودکان

فواید اسکیت برد برای کودکان چیست ؟ اسکیت برد می تواند به رشد تعادل، هماهنگی، مهارت های حرکتی و آگاهی فضایی کودک شما کمک کند. همچنین کار گروهی را تقویت می کند که همکاری و مهارت های ارتباطی را ارتقا می دهد. در نتیجه، آنها یاد خواهند گرفت که در مهارت های حل مسئله خلاق تر باشند.

چه به دنبال راه‌های جدیدی برای سرگرم کردن کودک خود باشید و چه بخواهید سلامت جسمی کلی او را بهبود ببخشید، این همان چیزی می باشد که به دنبال آن بوده‌اید! این بازی برای آن ها هم سرگرم کننده و هم خلاقانه است.

در این مقاله فواید اسکیت برد برای کودکان بررسی میشود چون مطالعات نشان می دهد که اسکیت برد به کودکان کمک می کند تا از نظر جسمی و ذهنی قوی تر شوند. همچنین به کودک شما کمک می کند که به خود باور داشته باشد و اعتماد به نفس پیدا کند. و یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها دخترانه و اسباب بازی های پسرانه در چند سال اخیر است.

اسکیت برد برای کودکان

فواید اسکیت برد بر سلامتی و تناسب اندام کودکان

اسکیت برد به کودکان تمرین کامل بدن را می دهد زیرا آنها از حرکات مختلفی برای به حرکت درآوردن تخته استفاده می کنند. آنها دست ها، پاها، تنه و پاهای خود را در حالی که در هر چرخش می پیچند، ورزش می دهند. تعادل بخش مهمی از اسکیت برد است، بنابراین تمرکز آنها هم تقویت می شود.

اسکیت برد یکی از در دسترس ترین و لذت بخش ترین راه ها برای سالم ماندن کودک شما بدون هزینه اضافی است. اسکیت برد به نوعی یگ ورزش است که باعث چربی سوزی میشود.

همچنین یک تمرین عالی برای عضله سازی است. وقتی کودک شما ترفندهایی مانند لگد زدن، پنجه، اولی، هارد فلیپ و دلفین را امتحان می کند، ماهیچه ها و مفاصل او با هم کار می کنند. بنابراین هنگامی که آنها به طور منظم اسکیت سوار می شوند، عضلات آنها در نهایت قوی تر می شوند.

از دیگر فواید اسکیت برد برای کودکان میتوان به کاهش وزن کودک شما اشاره کرد. زیرا بدون نیاز به رفتن به باشگاه، کالری های اضافی را می سوزاند. میدانیم برای حفظ تعادل کودکان باید دائماً دست‌ها، پاها، زانوها و سر خود را حرکت دهند. در نتیجه، یک تمرین عالی برای کاهش وزن کودک شما است.

اسکیت برد برای سلامتی جسم کودکان

تاثیر اسکیت برد بر روی مهارت های تصمیم گیری کودکان

اسکیت برد مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله را در کودکان تشویق می کند چون فرزند شما هزاران بار یک ترفند جدید را تمرین میکند تا بتواند آن را درست انجام بدهد. در نتیجه خلاق میشود زیرا می خواهد ترفند های جدید را با اسکیت برد خود امتحان کند. و از جهت دیگر اسکیت برد چیزی فراتر از یک ورزش است. مانند سایر فعالیت های بدنی، با افزایش جریان خون به مغز، عملکرد کلی مغز را بهبود می بخشد و هم کودک شما را در تصمیم گیری قاطع تر می کند.

اسکیت برد با افسردگی مبارزه می کند

اسکیت سواری همچنین باعث ترشح اندورفین در مغز کودک می شود که اضطراب را کاهش می دهد و از افسردگی جلوگیری می کند. از آنجایی که این یک فعالیت در فضای باز است، کودک شما مهارت های اجتماعی را هم یاد می گیرد. و در نهایت یک فعالیت با طراوت است که ذهن و بدن را آرام می کند.

با اسکیت بورد، انعطاف پذیری کودکان را تقویت کنید!

اسکیت برد کودک شما را از جهات مختلف به چالش می کشد و مهارت های حرکتی را به او می آموزد. وقتی کودک شما موانع مختلفی را امتحان می کند و تجربیات جدیدی به دست می آورد، ذهن او هوشیار و فعال می شود. وقتی شکست می‌خورد و به راه خود ادامه می‌دهد و دوباره تمرین میکند، هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی انعطاف‌پذیر می‌شود.

اسکیت برد صبر و استقامت را می آموزد!

اسکیت برد به پشتکار و در عین حال تمرین بیشتر نیاز دارد. راه رفتن با اسکیت بورد آسان است، اما یادگیری مهارت های تخصصی آن به زمان و تمرین بیشتری نیاز دارد. کودکان در حین کشف نکات و ترفندهای اسکیت برد یاد می گیرند که صبور تر باشند و از پس چالش ها برآیند.

فرزند شما همچنین یاد می گیرد که وقتی شکست می خورد اگر عصبانی باشد دیرتر به موفقیت می رسد. اما اگر خونسرد و آرام بماند، به او کمک می‌کند تا اشتباه خود را اصلاح کند.

ممکن است فرزند شما بار ها زمین بخورد اما این مهم نیست. تنها چیزی که مهم است این است که بلند شوند و دوباره تلاش کنند.

با اسکیت برد روابط اجتماعی کودک خود را تقویت کنید!

اسکیت‌برد ورزش ایده‌آلی برای افراد برون‌گرا و درون‌گرا است.

فرض کنید کودک شما فردی درونگرا است و دوست دارد فضای مخصوص به خود را داشته باشد. در این صورت، او می تواند در پارک روی اسکیت خود تمرکز کند. و این فرصتی خواهد بود برای پیدا کردن یک دوست صمیمی جدید که با او اشتیاق مشترک دارد.

و اگر فرزند شما برون گرا باشد این ورزش راهی عالی برای رشد مهارت های اجتماعی اوست. فرزند شما بخشی از جامعه ای می شود که با هم یک علاقه مشترک دارند و از یک دیگر حمایت می کنند. دوستان اسکیت برد، کودک شما را تشویق می کنند تا شیرین کاری های جدید را تمرین کند.

اسکیت برد باعث ایجاد شجاعت در کودک می شود!

وقتی فرزند شما با ترس های خود رو به رو می شود و بر آن ها غلبه میکند، قطعا شجاع تر می شود. آنها متوجه خواهند شد که اسکیت برد نیاز به هدف گذاری، شجاعت و نظم دارد.

وقتی فرزند شما برای اولین بار اسکیت سواری را شروع می کند، ترسیدن برای او بسیار عادی است. ترس از زمین خوردن و مجروح شدن وجود دارد. آنها همچنین از اینکه بچه های دیگر به آنها بخندند می ترسند در حالی که در تلاش برای یافتن تعادل خود در اسکیت برد هستند.

با این حال، فرزند شما به زودی یاد می گیرد که باید از هر گونه ترسی خلاص شود. و اجازه ندهد هیچ چیز مانعی در مقابل هدف او باشد.

اگر کودک شما در اسکیت برد مهارت دارد، می تواند به سرعت ورزش های دیگری مانند غواصی، غلتک سواری و اسکیت روی یخ  یاد بگیرد.

نتیجه کلی فواید اسکیت برد برای کودکان

بررسی کلی اسکیت برد برای کودکان

اسکیت برد یک ورزش سریع است که اهمیت مسئولیت پذیری را به کودکان می آموزد. آنها یاد می گیرند که در یک تخته تعادل خود را حفظ کنند، اعتماد به نفس خود را تقویت کنند و فعال تر شوند. اما نکته اصلی این است که قبل از هرچیز کودک شما به این ورزش علاقه مند باشد. چون هر سرگرمی و بازی در درجه اول باید برای کودک شاد و مفرح باشد و خود کودک هم اسکیت برد را دوست داشته باشد.

همچنین در پیویو مشاهده میکنید :

https://pioio.com/mag/2022/02/19/what-toy-is-suitable-for-what-age/ https://pioio.com/mag/2022/02/21/the-best-toy-for-2-year-olds/ https://pioio.com/mag/2022/02/22/the-best-toys-for-1-year-old-children/
اسکیت برد روی کودک چه تاثیری دارد ؟

سکیت برد می تواند به رشد تعادل، هماهنگی، مهارت های حرکتی و آگاهی فضایی کودک شما کمک کند. همچنین کار گروهی را تقویت می کند که همکاری و مهارت های ارتباطی را ارتقا می دهد. در نتیجه، آنها یاد خواهند گرفت که در مهارت های حل مسئله خلاق تر باشند.

آیا اسکیت برد برای کودکان درون گرا مناسب است ؟

بله مناسب است چون باعث میشود یک فضای شخصی برای بازی خودش داشته باشد و یا دوست صمیمی پیدا کند که با او علایق مشترک دارد.

ایا اسکیت برد برای کاهش وزن کودک مناسب است ؟

میدانیم برای حفظ تعادل کودکان باید دائماً دست‌ها، پاها، زانوها و سر خود را حرکت دهند. در نتیجه، یک تمرین عالی برای کاهش وزن کودک شما است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *