سرقت با اسلحه اسباب بازی
بازدید 173
0

دستگیری چهار مرد با اسلحه اسباب بازی

خبری که در خبرگزاری های زیادی مثل بمب ترکید ! دستگیری چهار مرد با اسلحه اسباب بازی ! گروگانگیری با اسلحه اسباب بازی !
چهار مرد که بلافاصله پس از سرقت یک کامیون با اسلحه اسباب بازی دستگیر شدند. خبری که کمی عجیب و حتی خنده دار به نظر می رسد. سرقت با اسلحه اسباب بازی و گروگانگیری با اسلحه اسباب بازی شاید فقط یک فانتزی باشد که بعضی ها در دوران کودکی شان تصویری از آن را داشته اند اما میبینیم که حتی به این تصویر هم حقیقت بخشیده اند. شما با دیدن این تیتر چه چیزی به ذهنتان رسید؟!

گروگانگیری با اسلحه اسباب بازی
دستگیری چهار مرد با اسلحه اسباب بازی
  • چهار مرد مسلح به یک اسلحه اسباب بازی به اتهام سرقت از یک وسیله نقلیه و گروگانگیری با اسلحه اسباب بازی دستگیر شدند.
  • مظنونین برای کمین از یک خودروی BMW X5 برا ی سرقت از یک کامیون در Boitekong استفاده کرده بودند.
  • پلیس به سرعت واکنش نشان داد و هر چهار نفر را با اموال مسروقه دستگیر کرد.

واکنش سریع پلیس شمال غرب منجر به دستگیری چهار مرد با اسلحه اسباب بازی ، توقیف یک خودرو شاسی بلند BMW X5 و کشف یک کامیون سرقتی شده است.

در خبر دستگیری چهار مرد با اسلحه اسباب بازی ، شروع ماجرا به این صورت است که یک کامیون صبح روز جمعه در حال تحویل مرسوله در نزدیکی معدن ایمپالا در Boitekong و خارج از Rustenburg بود. سارقان این کامیون که در BMW X5 مشکی رنگ کمین کرده بودند و سن آنها بین 30 تا 43 سال بود، کامیون را به زور از جاده خارج کردند و راننده و خدمه آن را با تهدید اسلحه نگه داشتند تا بتوانند سرقت خود را انجام دهند. سپس قربانیان را با چشمان بسته سوار BMW مشکی رنگ خود کردند.

یکی از سارقان ، کامیون را حدود یک کیلومتر جلوتر برد و سپس با کمک هم دستان خود کالاهای کامیون را به ماشین BMW منتقل کردند و قربانیان را نیز داخل همان کامیون زندانی کرده وسپس از محل متواری شدند.

در خبر دستگیری چهار مرد با اسلحه اسباب بازی ؛ کاپیتان السابه آگوستیدس، سخنگوی پلیس؛ اظهار داشت که گروگان ها توسط ساکنین آن منطقه، در حالی که به در کامیون ضربه می زدند و تقاضای کمک داشتند شنیده شد و نجات یافتند. پس آن آن پلیس سریعا در جریان حادثه قرار گرفت و اقداماتش را برای دستگیری سارقان شروع کرد. پلیس Phokeng بلافاصله واکنش نشان دادند وکامیون رها شده را در Meriting، خارج از Rustenburg پیدا کردند. سارقان به سمت موزنتال حرکت کرده بودند و درآنجا شروع به پرتاب بسته های سرقت شده به بیرون کردند که شامل پلاکی که روی خودرو بود نیز می شد. ساکنانی که شاهد دور انداختن اموال مسروقه توسط این افراد بودند به اعضای تیم (TRT) اطلاع دادند که آنها هم بلافاصله به تعقیب این گروه سارق پرداختند.

در این خبر سرقت با اسلحه اسباب بازی ، آگوستیدس سخنگوی پلیس گفت : BMW X5 مشکی رنگ در کنار جاده و در نزدیکی روستای لکگالونگ پیدا شد و سارقان نیز در صحنه دستگیر شدند. در این دستگیری پلیس یک دستگاه مختل کننده سیگنال، اسلحه اسباب بازی و مقداری پول نقد کشف کرد.

در خبر دستگیری چهار مرد با اسلحه اسباب بازی ، پلیس درحال برسی پرونده های ربوده شدن هستند تا ببینند که آیا مظنونین با موارد بیشتری مرتبط هستند یا نه. متهمان نیز به زودی در دادگاه حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/02/02/automatic-rifle-and-semi-automatic-rifle/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *