ماشین کنترلی از راه دور
بازدید 155
0

چند نمونه پیشنهاد برای خرید ماشین کنترلی از راه دور

چند نمونه پیشنهاد برای خرید ماشین کنترلی از راه دور

هیچ وقت برای دوست داشتن یا علاقه قوی به ماشین کنترلی از راه دور دیر نیست! چه در مورد بهترین ماشین های کنترلی بنزینی وچه در مورد بهترین ماشین های کنترلی برقی، فرقی نمی کند. این ماشین های کنترلی در طراحی و سرعت حرکت جذاب هستند.

بسیاری از عوامل در مورد ارزیابی ماشین های کنترلی به کار می روند. ممکن است برند آنها باشد، قیمت، نظرات کاربران، یا نوع ماشین کنترلی باشد. فارغ از هر کدام از این عوامل، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین تصمیم را هنگام خرید ماشین کنترلی اتخاذ کنید.

در این مقاله، ما چند گزینه پیش روی شما قرار می دهیم تا بتوانید بدون توجه به بودجه ای که شما در اختیار دارید، بهترین گزینه ماشین کنترلی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این ماشین های کنترلی از راه دور، در طراحی و عملکرد منحصر به فرد هستند و قیمت های منطقی و مناسبی دارند.

بهترین ماشین های کنترلی از راه دور

دوبل ای یک: کامیون بزرگ کنترل از راه دور

کامیون بزرگ دوبل ای، یک کامیون غول پیکر 4 در 4 است. این ماشین کنترلی می تواند در هر نوع سطح زمینی به راحتی حرکت کند. از آنجایی که مجهز به دنده و موتورهای دوگانه جلویی است می توان از قدرت گشتاورآن مطمئن شد. این ماشین کنترلی، با کمک فنر و سیستم تعلیق مستقل چهار چرخ که می تواند به طور پیوسته حرکت کند مجهز شده است. و می تواند از همه اجزای الکتریکی وسیله حفاظت کند. کامیون دوبل ای، با طراحی با جزییات در مقیاس بزرگ اش، نمونه ای از یک ماشین واقعی را ارائه می کند و با چراغ های جلویی به خوبی شبیه سازی شده اش تجربه ای جذاب از رانندگی را پیش روی کودکان و دوستان شان قرار می دهد.

کامیون غول پیکر دوبل ای، کاملا با باتری قابل شارژ مجهز شده است که می تواند به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با چهار اسپرینگ تعلیق تجهیز شده است که مراقبت بهتری از وسیله شما در مقابل صدمات ناشی از تکانه ها به عمل می آورد.

فرستنده ارگونومیک این ماشین کنترلی از راه دور، می توان این اطمینان را ایجاد کند که وسیله در همه زمان ها تحت کنترل شماست. شما می توانید با سرعت رو به جلو یا عقب حرکت کنید یا مسیرتان را با چرخش به چپ یا راست تغییر دهید.

این ماشین کنترلی می تواند به چهار جهت کنترل شود و امکان حرکت را برای شما آسان کند. با این ماشین کنترلی از راه دور می توانید بنشینید و به کودکان تان در حین بازی نگاه کنید که چه لذتی از بازی با این وسیله می برد.

 

ویژگی های کلیدی این ماشین کنترلی از راه دور شامل :

  • 4WD
  • موتورهای دو گانه
  • قابلیت شارژ
  • امکان کنترل از راه دور خارج از جاده

مشخصات ویژه:

  • برند: دوبل ای
  • وزن: 3.22 پوند

 

ماشین کنترلی از راه دور دیگری که در این مقاله به آن اشاره می شود:

هسیم Hosim  سایز بزرگ: ماشین مخصوص خارج از جاده مقیاس 10

این ماشین کنترلی از راه دور، برای سنین بالای هشت سال طراحی شده است. هوسیم کراس کانتری اسکیل 10 یا هوسیم مخصوص خارج از جاده مقیاس 10 یکی از بهترین ماشین های دریفت کنترل از راه دور است که رانندگی چهار چرخ با بلبرینگ تمام فلز را ارائه می کند.

این ماشین کنترلی از راه دور، با دو موتور مستقل که سطح بالاتری از توان را در مقایسه با ماشین های با یک موتور را ارائه می کند تجهیز شده است. تجربه ای از رانندگی در محیط خارج از جاده مانند مزرعه یا جاده های خاکی در اختیار شما قرار می دهد.

شما با استفاده از این ماشین کنترلی از راه دور، خواهید دید که چطور می تواند با قدرت و محکم در این جاده ها حرکت کند. امکان حرکت به جلو، عقب، چپ و راست را دارد. همچنین وسیله عالی برای برخی از کارها مانند دریفت کردن، و چرخیدن است. این وسیله عملکرد عالی از خود نشان داده است.

لاستیک های این کامیون کراس کانتری، دارای گریپ های قوی است و از آج های محکم ساخته شده است. این باعث شده است که این ماشین کنترلی هم برای استفاده در جاده و هم برای استفاده در جاده های خاکی و خارج از جاده های معمولی مناسب باشد. این چرخ همچنین دارای ویژگی ضد سر خوردگی است که می تواند باعث شود وسیله شما یعنی ماشین کنترلی از راه دورتان به صورت امن و پیوسته در جاده و یا هر مسیر دیگری حرکت کند. برخی از ویژگی های این ماشین کنترلی شامل موارد زیر است:

ویژگی های کلیدی:

  • این ماشین کنترلی از راه دور با سرعت بالا در حد بیشتر از 46 کیلومتر در ساعت می تواند حرکت کند.
  • دارای 4WD است
  • امکان کنترل رادیویی دارد

ویژگی های خاص این نوع ماشین کنترلی از راه دور:

  • برند: هوسیم
  • مدل: قرمز 9125
  • وزن: 5.64 پوند

مشخصه های راستلر ترکسس آر تی آر 1.10 Traxxas RTR 1.10 Rustler

این مدل راستلر یعنی ترکسس آر تی آر، یک ماشین کنترلی از راه دور است که توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین ماشین های کنترلی معرفی شده است. با این ماشین کنترلی می توانید ساعت ها بازی کرده و لذت ببرید.

راستلر بیش از یک وسیله است، بلکه نوعی سبک زندگی است که در رقابت ها نشان از توان بیشتر، عملکرد بالاتر دارد. این ماشین کنترلی یکی از اولین و نخستین انتخاب های رانندگان ماشین کترلی در رده های کامیون های آماده مسابقه و سرعت است.

این ماشین کنترلی با فن آوری ضد آب تجهیز شده است که امکان حرکت دربرف یا رطوبت های بالا را فراهم می کند، بدون این که مشکلی برای وسیله شما پیش آید.

ویژگی های کلیدی ماشین راستلر کنترل از راه دور:

  • ضد آب بودن
  • باتری هفته سلولی و شارژر
  • طراحی ارگونومیک

مشخصات ویژه:

  • برند: ترکسس
  • مدل: 37054-1 BLk
  • وزن: 3.73 پوند

در این مقاله راجع به چند انتخاب و گزینه برای خرید ماشین کنترلی از راه دور مشورت هایی ارائه شد. می توانید از آنها استفاده کنید و ماشین کنترلی مورد علاقه خود را خریداری نمایید. استفاده ازماشین کنترلی از راه دور سن و سال نمی شناسد و شما می توانید از بازی با آن لذت ببرید.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *